Entertainment alle pijlers

Joost Klein wel of niet naar finale ESF 2024?

11-05-2024 11:13 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat gaat het worden? Wat denk jij?


edit van de moderators:
We begrijpen dat er een heleboel commotie is en dat jullie hierover willen praten. Dat kan in dit topic, maar hou het netjes!
Het kletsen over de optredens en artiesten kan in dit topic: entertainment/esf-trash-topic-2024/list ... 35361758
...
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
12-05-2024 11:51
Ze was in dienst van /ingehuurd door EBU om content te createn , dus dat zelfbenoemd is een kleinering die niet nodig is
Daar heb je gelijk ik, dat had ik er niet bij moeten typen. Excuus als ik iemand heb beledigd.
Alle reacties Link kopieren
Abby schreef:
12-05-2024 12:01
Ik denk dat Joost niet weet hoe snel hij naar huis moet komen.

Zweden zal hem best weg willen heb en maar aan de andere kant is hij geen seriemoordenaar.
Ik weet niet of het voor de EBU en eventuele negatieve publiciteit nou heel veel uitmaakt of hij nog in Zweden is of niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
12-05-2024 11:54
Professioneel content creator, niet cameravrouw. Het is geen excuus dat ze niet op de hoogte is, maar eventueel wel een verklaring.
In de protocollen moet ook content creator worden opgenomen, vind ik.
Abby schreef:
12-05-2024 12:01
Joh!

Geen 37?
Ik dus je wist dat al maar je wil lekker rellen dus
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
12-05-2024 12:02
Ik weet niet of het voor de EBU en eventuele negatieve publiciteit nou heel veel uitmaakt of hij nog in Zweden is of niet.
Neuh dat zal weinig uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Overigens ben ik er nog steeds benieuwd naar en ik wil ook wel gewoon eens lekker speculeren.
Want stel dat dit een van de deelnemers van de landen van de Big Five zou zijn overkomen, dan had de EBU dat land vast niet gekwalificeerd of wel? De Big Five hebben zich immers al ingekocht in de finale. Het draait m.i. allemaal om het grote geld en vriendjespolitiek.

Ben nog steeds boos :steam:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
12-05-2024 12:03
Ik dus je wist dat al maar je wil lekker rellen dus
Nee die eens niet zo wantrouwend.
Ik doe niet aan rellen.

Maar ik vindt het grappig dat de hele discussie opnieuw wordt gedaan en ineens is mijn filmpje een ding.
Alle reacties Link kopieren
wolkie schreef:
12-05-2024 11:35
Maar gisteren bij RTL Boulevard lieten ze een paar fragmenten zien van Joost achter elkaar over hoe hij met de media omgaat en ik dacht alleen maar wat een vervelend mannetje is dat.
Je zou ook kunnen denken: "Gompie, wat een nare manier om iemand te framen omdat wie-is-Aran-in-vredesnaam-nou-helemaal graag zijn plas wil doen".
gemberthee wijzigde dit bericht op 12-05-2024 12:06
0.12% gewijzigd
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
12-05-2024 12:04
Overigens ben ik er nog steeds benieuwd naar en ik wil ook wel gewoon eens lekker speculeren.
Want stel dat dit een van de deelnemers van de landen van de Big Five zou zijn overkomen, dan had de EBU dat land vast niet gekwalificeerd of wel? De Big Five hebben zich immers al ingekocht in de finale. Het draait m.i. allemaal om het grote geld en vriendjespolitiek.

Ben nog steeds boos :steam:
Goede vraag dit.

En dan nog de kwestie van het sponsorschap.
Alle reacties Link kopieren
Aran Bade is inderdaad een heel vervelend mannetje :steam:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Abby schreef:
12-05-2024 12:05
Nee die eens niet zo wantrouwend.
Ik doe niet aan rellen.

Maar ik vindt het grappig dat de hele discussie opnieuw wordt gedaan en ineens is mijn filmpje een ding.

Nee hoor, je filmpje is helemaal niet ineens een ding. Ik had het sarcasme niet door, ik dacht serieus dat je dit filmpje nu voor het eerst zag.
Alle reacties Link kopieren
Abby schreef:
12-05-2024 12:05
Nee die eens niet zo wantrouwend.
Ik doe niet aan rellen.

Maar ik vindt het grappig dat de hele discussie opnieuw wordt gedaan en ineens is mijn filmpje een ding.
Jouw filmpje?
Alle reacties Link kopieren
Pelle schreef:
12-05-2024 11:05
Dan lees je wel heel selectief. Al 100 keer benoemd.

Speciaal voor jou nog een keer:

Na het optreden van afgelopen donderdag heeft zich een incident voorgedaan. Tegen duidelijk gemaakte afspraken in is Joost gefilmd toen hij net van het podium af kwam en zich moest haasten naar de greenroom. Op dat moment heeft Joost herhaaldelijk aangegeven niet gefilmd te willen worden. Daar werd geen gehoor aan gegeven.
Zo vaak benoemd dat ik telkens aan Ross moet denken: https://youtu.be/iAH0KRmU2JU?si=HM4PmMmbFWloX1Qr
Dag is nooit zo nat of zun schient aaltied wat.
Alle reacties Link kopieren
B-)
Money talks
Money talks
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren
MissUnderstood schreef:
12-05-2024 12:07
Nee hoor, je filmpje is helemaal niet ineens een ding. Ik had het sarcasme niet door, ik dacht serieus dat je dit filmpje nu voor het eerst zag.


Ik was in dit topic gisteren .
Alle reacties Link kopieren
Nogevendit schreef:
12-05-2024 12:07
Jouw filmpje?
Je snapt prima hoe ik dat bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Abby schreef:
12-05-2024 12:01
Joh!

Geen 37?
Ik had het niet gezien en kon je post wel waarderen. Laat het gewoon joh.
Alle reacties Link kopieren
Mooie samenvatting maar wat ontzettend triest toch.
https://www.nu.nl/songfestival/6312544/ ... anier.html
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon die video ook wel waarderen, ik had hem nog niet gezien. Maakt voor mij wel duidelijk dat EBU met twee maten aan het meten is,
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alvast een nieuwe aangemaakt, aangezien deze de 3000 posts gaat aantikken en dus moet sluiten.

entertainment/joost-klein-van-droom-naa ... ges/505763
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof best dat Joost zich vervelend gedragen heeft, ik denk dat Cornald Maas een heel dik boek kan schrijven over gedrag van songfestivaldeelnemers. Het gedrag van Joost is echt niet zo bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Gemberthee schreef:
12-05-2024 12:05
Je zou ook kunnen denken: "Gompie, wat een nare manier om iemand te framen omdat wie-is-Aran-in-vredesnaam-nou-helemaal graag zijn plas wil doen".
Je zou ook kunnen denken dat er mogelijk toch een kern van waarheid zit in de dreiging en Joost gewoon niet zo goed met kritiek en kritische vragen kan omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
12-05-2024 12:19
Ik geloof best dat Joost zich vervelend gedragen heeft, ik denk dat Cornald Maas een heel dik boek kan schrijven over gedrag van songfestivaldeelnemers. Het gedrag van Joost is echt niet zo bijzonder.
Nou inderdaad, zoveel artiesten met rare trekjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dahlia74 schreef:
12-05-2024 12:19
Ik geloof best dat Joost zich vervelend gedragen heeft, ik denk dat Cornald Maas een heel dik boek kan schrijven over gedrag van songfestivaldeelnemers. Het gedrag van Joost is echt niet zo bijzonder.
Ja maar hunnie deden het vroeger oohhooook is waarschijnlijk een reden voor dat zero tolerance beleid di jaar
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
12-05-2024 12:19
Ik geloof best dat Joost zich vervelend gedragen heeft, ik denk dat Cornald Maas een heel dik boek kan schrijven over gedrag van songfestivaldeelnemers. Het gedrag van Joost is echt niet zo bijzonder.
Dus moet het allemaal maar mogen en goed gepraat worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven