K2 zoekt K3
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:09
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:11
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:11
Gevalletje grootheidswaan, is ze al vrienden met Geer?quote:Dushi74 schreef op 03 oktober 2009 @ 21:10:
Chocospook geen idee waarom die Noa al een artiestennaam heeft. Geloof dat het is omdat ze al platendeals heeft of heeft gehad ofzo. Maar als zij praat dan luister ik niet, want ik moet dat opschepperige wicht gewoon niet.
Chocospook geen idee waarom die Noa al een artiestennaam heeft. Geloof dat het is omdat ze al platendeals heeft of heeft gehad ofzo. Maar als zij praat dan luister ik niet, want ik moet dat opschepperige wicht gewoon niet.
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:14
Bedoelde eigenlijk Gerard, ook zo'n mega dunk van zichzelf!quote:Dushi74 schreef op 03 oktober 2009 @ 21:13:
Geen idee of ze zich al opgewerkt heeft Choco. Maar ik zou er niet van opkijken als ze dat bij Gertje al heeft gedaan. Ik moet er zelf niet aan denken. Doe het liever met mijn hersenen dan mijn looks. Gaat wat langer mee denk ik.
Geen idee of ze zich al opgewerkt heeft Choco. Maar ik zou er niet van opkijken als ze dat bij Gertje al heeft gedaan. Ik moet er zelf niet aan denken. Doe het liever met mijn hersenen dan mijn looks. Gaat wat langer mee denk ik.
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:14
Ik ben definitef om!
Josje is echt het leukst, het meest overtuigend en ècht en dan vergeef ik haar met liefde de iets mindere zang,
Dus voor mij:
1. Josje
2. Madelon
3. Noa
en:
1. Koen
2. Gert
3. PP
4. Miquel
5. Karen en Kristel
En pas ergens op nummer 1000. Gerard
Josje is echt het leukst, het meest overtuigend en ècht en dan vergeef ik haar met liefde de iets mindere zang,
Dus voor mij:
1. Josje
2. Madelon
3. Noa
en:
1. Koen
2. Gert
3. PP
4. Miquel
5. Karen en Kristel
En pas ergens op nummer 1000. Gerard
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:15
zaterdag 3 oktober 2009 om 21:17
quote:Yraatje schreef op 03 oktober 2009 @ 21:14:
Volgens mij vind iedereen die hier meeschrijft Noa niks...
En dat heeft niks met chauvinisme te maken volgens mij...voor mij niet, het ligt gewoon echt aan dat ik Noa gewoon niet zo aardig vind. Ligt echt aan haar gelijkenis met Paris Hilton
Volgens mij vind iedereen die hier meeschrijft Noa niks...
En dat heeft niks met chauvinisme te maken volgens mij...voor mij niet, het ligt gewoon echt aan dat ik Noa gewoon niet zo aardig vind. Ligt echt aan haar gelijkenis met Paris Hilton
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best