Entertainment alle pijlers

Kamp van Koningsbrugge seizoen 5 NPO1

29-01-2024 22:45 54 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Maandag om 20:30 is het nieuwe seizoen weer begonnen.

Zag dat er nog geen topic over was, dus bij deze 😀

Wie heeft er ook gekeken? Vond het weer gaaf en pittig om te zien. Heb nog geen echt beeld van de deelnemers. Jammer dat de aflevering zo kort is.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja terecht. Dergelijke fouten/keuzes kunnen in het echt levensgevaarlijk zijn dus begrijp het.

Ik denk als Denise een man was geweest of er meerdere vrouwen nog in zaten dat ze eruit was gegaan. Kreeg het gevoel dat ze heel graag wilde dat ze ervan zou leren en het voor de groep/tv leuker is om haar er nog in te houden.
Stokbroodje schreef:
21-03-2024 16:38
Ja terecht. Dergelijke fouten/keuzes kunnen in het echt levensgevaarlijk zijn dus begrijp het.

Ik denk als Denise een man was geweest of er meerdere vrouwen nog in zaten dat ze eruit was gegaan. Kreeg het gevoel dat ze heel graag wilde dat ze ervan zou leren en het voor de groep/tv leuker is om haar er nog in te houden.
Wat me opviel bij de missies is dat ze de twee deelnemers die in het "echt" zeker dood waren geweest af hebben laten vallen. Wat Denise liet zien was ook niet top, maar de man die ze slecht controleerde was geen vijand maar een burger. Ik vind dat ze er terecht nog in zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een gave laatste aflevering! Maar wat lijkt me dat zwaar dat oneindige lopen. Niet alleen mentaal, maar op een gegeven moment zak je fysiek toch gewoon door je benen?

Mooi om de trots te zien bij Nick en Duco!
Ja, was een spannende laatste aflevering met twee mooie en terechte winnaars. Ik vind wandelen ook best leuk, maar na een slopende periode een uur of 12-16 moeten lopen op je blaren... ik zou het ook niet kunnen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven