Entertainment alle pijlers

Kamp van Koningsbrugge seizoen 5 NPO1

29-01-2024 22:45 54 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Maandag om 20:30 is het nieuwe seizoen weer begonnen.

Zag dat er nog geen topic over was, dus bij deze 😀

Wie heeft er ook gekeken? Vond het weer gaaf en pittig om te zien. Heb nog geen echt beeld van de deelnemers. Jammer dat de aflevering zo kort is.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar Marjolein wás ook vaak de laatste. Kon ook niet bij het tillen van de boot volgens mij, want te klein.

Sneu dat er 2 hebben moeten stoppen, maar wel de juiste beslissing denk ik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die man die loodgieter is (zijn naam begint met een S.) praat net zoals Stefano.
Sedat heet hij.
O hij is electricien :D
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan iemand mij uitleggen waarom ik ze iedere keer witte boterhammen zie eten? Ik vind dat zo gek!
Verder ben ik zwaar onder de indruk van Denise, wat een bikkel is dat.. Ben wel benieuwd of ze ook op een punt gaat komen waar ze wat mee kan nemen/leren, ze doet het nu nog soort van op de auto-piloot..
Alle reacties Link kopieren Quote
-Dudette- schreef:
28-02-2024 19:48
Kan iemand mij uitleggen waarom ik ze iedere keer witte boterhammen zie eten? Ik vind dat zo gek!
Verder ben ik zwaar onder de indruk van Denise, wat een bikkel is dat.. Ben wel benieuwd of ze ook op een punt gaat komen waar ze wat mee kan nemen/leren, ze doet het nu nog soort van op de auto-piloot..

Volgens mij is Engeland niet echt een ‘stevig volkorenbrood’ land.
Dus witbrood met pindakaas heel snel opeten want je weet nooit wanneer je weer kunt eten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is niet alleen in Engeland, in andere seizoenen viel het me ook al op.

Ik vind het gewoon zo grappig, ben je een stoere commando, zit je daar met je kleffe witte boterham..
Alle reacties Link kopieren Quote
In die van Special Forces vips zie je ze tajines( zitten in Marokko) regelmatig eten. Dat vind ik nogal een verschil met een boterham en pot pindakaas.
-Dudette- schreef:
28-02-2024 20:46
Het is niet alleen in Engeland, in andere seizoenen viel het me ook al op.

Ik vind het gewoon zo grappig, ben je een stoere commando, zit je daar met je kleffe witte boterham..
Het gaat niet om ‘stoer’ brood, witbrood geeft snelle koolhydraten en die heb je nodig bij dat soort inspanning.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aha, net als de borden pasta bij wielrenners dus? Dat klinkt best logisch..
En daarnaast krijgen ze ook wel regelmatig brinta.
Het leek wel Bird Box.
Alle reacties Link kopieren Quote
Had Denise nou make-up op?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah, helder over dat witte brood. Ik vroeg het me ook al af.

@Eidde: dat dacht ik ook te zien! Maar lijkt mij wel vreemd, dat zou toch na dag 1 al bij haar aangekaart worden.

En pittige opdracht met dat water, lijkt me vreselijk vooral die kou. Petje af voor de volhouders.

Wat kreeg Sander precies voor feedback? Ik snapte dat gesprek niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat boksen.. je moet letterlijk klappen incasseren. Niet alleen op je hoofd en je armen, maar ook op de rest van je bovenlijf. Pittig.

Ook voor die tegenstander hoor, die kreeg ook een paar flinke klappen op zijn hoofd. Snap niet waarom die geen bescherming droeg, maar dat zal wel niet passen bij het imago. Of het verstandig is weet ik niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
04-03-2024 23:17
Dat boksen.. je moet letterlijk klappen incasseren. Niet alleen op je hoofd en je armen, maar ook op de rest van je bovenlijf. Pittig.

Ook voor die tegenstander hoor, die kreeg ook een paar flinke klappen op zijn hoofd. Snap niet waarom die geen bescherming droeg, maar dat zal wel niet passen bij het imago. Of het verstandig is weet ik niet.

Dat was een freefighter, die vechten zo. Zag je die oren van die man? @(
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Eidde schreef:
29-02-2024 11:51
Had Denise nou make-up op?
Het lijkt net of ze steeds lippenstift op heeft. Ik vraag me ook af of ze tijd krijgen voor wat persoonlijke verzorging, tanden poetsen bijvoorbeeld. Of scheren voor de mannen, anders zagen ze er nog wel wilder uit toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Eidde schreef:
05-03-2024 06:52
Dat was een freefighter, die vechten zo. Zag je die oren van die man? @(

Ja, bloemkooloren en -neus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
En voor Denise is ‘even plassen’ wel lastiger en tijdrovender dan voor de mannen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
05-03-2024 08:57
En voor Denise is ‘even plassen’ wel lastiger en tijdrovender dan voor de mannen.
Vreselijk, heel die overal uittrekken in zo’n bos terwijl je het al zo koud hebt en dan ook nog over je mouw heen plassen… Ik begrijp wel dat ze even een potje heeft zitten janken daar midden in de nacht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fenja schreef:
05-03-2024 08:56
Het lijkt net of ze steeds lippenstift op heeft. Ik vraag me ook af of ze tijd krijgen voor wat persoonlijke verzorging, tanden poetsen bijvoorbeeld. Of scheren voor de mannen, anders zagen ze er nog wel wilder uit toch?

Ja dat zie ik ook! En wimperextensions.

Maar ik denk dat ze gewoon van zichzelf zo mooi is. En stoer! Topwijf :heart:

Het is maar 5 dagen ofzo, dan valt die baardgroei wel wat mee denk ik?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dat er niet veel 'groepsgevoel' is. Zijn allemaal een beetje individuele bikkelaars.

Ik vind Duco echt prachtig!
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Eidde schreef:
05-03-2024 12:04
Ja dat zie ik ook! En wimperextensions.

Maar ik denk dat ze gewoon van zichzelf zo mooi is. En stoer! Topwijf :heart:

Het is maar 5 dagen ofzo, dan valt die baardgroei wel wat mee denk ik?
Dit denk ik ook, dat ze gewoon zo is. Petje af voor haar inderdaad.
Ik denk dat de persoonlijke verzorging hooguit een keer een klets water over hun gezicht en tanden poetsen is. Meer niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
gelewasmachine schreef:
04-03-2024 19:45
Wat kreeg Sander precies voor feedback? Ik snapte dat gesprek niet helemaal.
Dat hij heel erg veel woorden gebruikt maar niks zegt. Allemaal holle frasen, hij komt onecht over en volgens mij krijgen anderen daar jeuk van.
Alle reacties Link kopieren Quote
@-dudette-: nu snap ik het, dank!

Denise is wel een topper, zij kan echt goed de knop in haar hoofd omzetten en doorgaan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wauw, wat een aflevering weer.. Ik vind het echt een sterke groep. Het zat er natuurlijk aan te komen dat er nog wat mensen zouden afvallen, maar de manier waarop was verrassend! De teleurstelling bij Ray en Dai was voelbaar, dat ze nog mensen moesten laten gaan. Vonden jullie het ook terecht?

Ik kijk uit naar volgende week!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven