Kate zwanger
dinsdag 4 december 2012 om 18:17
04 december 2012, Dinsdag
Het nieuws verspreidt zich als een lopend vuurtje. Prins William en Kate Middleton zijn in verwachting van hun eerste kindje. De Duchess of Cambridge is met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis wegens misselijkheid en William brengt een bezoekje.
Verwacht wordt dat ze daar enkele dagen zal verblijven. Het liefdeskoppel neemt geen enkel risico en iedere voorzorgsmaatregel wordt genomen. William verlaat met een ontspannen gezicht het ziekenhuis, wat zou kunnen betekenen dat de zwangerschap tot nu toe zonder complicaties verloopt.
Het nieuws verspreidt zich als een lopend vuurtje. Prins William en Kate Middleton zijn in verwachting van hun eerste kindje. De Duchess of Cambridge is met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis wegens misselijkheid en William brengt een bezoekje.
Verwacht wordt dat ze daar enkele dagen zal verblijven. Het liefdeskoppel neemt geen enkel risico en iedere voorzorgsmaatregel wordt genomen. William verlaat met een ontspannen gezicht het ziekenhuis, wat zou kunnen betekenen dat de zwangerschap tot nu toe zonder complicaties verloopt.
dinsdag 4 december 2012 om 18:24
dinsdag 4 december 2012 om 18:25
Het is mega-overdreven, dagelijks raken duizenden vrouwen zwanger, wel meer denk ik. Hoor je ook niks over, maar goed. Kate is beroemd, dus dat moet meteen weer wereldnieuws zijn en bij het minste of het geringste opgenomen worden, en in de gaten worden gehouden. Pff, beetje moe word je ervan.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dinsdag 4 december 2012 om 18:28
quote:Summerdance schreef op 04 december 2012 @ 18:21:
Whoehahahahahahahaha........ik hoor net dat Kate is opgenomen in het ziekenhuis
Omdat ze last heeft van ochtendmisselijkheid
Ligt het aan mij, of is dat een tikkie overdreven?Hoorde ik gisteren al. Ze baart wel een koningskind he daar gelden andere regels voor dan voor ons gewone stervelingen.
Whoehahahahahahahaha........ik hoor net dat Kate is opgenomen in het ziekenhuis
Omdat ze last heeft van ochtendmisselijkheid
Ligt het aan mij, of is dat een tikkie overdreven?Hoorde ik gisteren al. Ze baart wel een koningskind he daar gelden andere regels voor dan voor ons gewone stervelingen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 4 december 2012 om 18:30
Ik zou ook misselijk worden met Tjarles als schoonvader. Kate hoopt natuurlijk dat het kind niet op Tjarles gaat lijken. Het zal ze maar gebeuren zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 4 december 2012 om 18:31
Mijn nicht werd ook met spoed opgenomen in het ziekenhuis, 6 weken zwanger. De misselijkheid was dusdanig dat ze aan het uitdrogen was en haar zwangerschap in gevaar werd gebracht. Niet zomaar iets dus. Ik weet niet of dit bij Kate ook het geval is, maar het kan dus zeker voorkomen dat je met deze reden wordt opgenomen in het ziekenhuis.
Overigens vind ik het erg leuk voor ze en ik denk dat Kate zelf niet naar de media is gerend om dit nieuws naar buiten te brengen.
Overigens vind ik het erg leuk voor ze en ik denk dat Kate zelf niet naar de media is gerend om dit nieuws naar buiten te brengen.