Entertainment alle pijlers

Kate zwanger

04-12-2012 18:17 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
04 december 2012, Dinsdag

Het nieuws verspreidt zich als een lopend vuurtje. Prins William en Kate Middleton zijn in verwachting van hun eerste kindje. De Duchess of Cambridge is met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis wegens misselijkheid en William brengt een bezoekje.

Verwacht wordt dat ze daar enkele dagen zal verblijven. Het liefdeskoppel neemt geen enkel risico en iedere voorzorgsmaatregel wordt genomen. William verlaat met een ontspannen gezicht het ziekenhuis, wat zou kunnen betekenen dat de zwangerschap tot nu toe zonder complicaties verloopt.
quote:ashley101 schreef op 04 december 2012 @ 18:38:

[...]

Dat is inderdaad een ander verhaal.Joh, voordat jij het doorhebt ben je al een dag verder
nou jeetje wat lekker al die lullige reacties weer. Denk je echt dat ze met een beetje misselijkheid naar het ziekenhuis gaat, om zich zo bloot te stellen aan een enorme media hype, om op een te vroeg tijdstip haar zwangerschap bekend te maken en ook nog eens de kans te lopen een miskraam te moeten delen met de hele wereld?

Je kunt met HG binnen drie dagen zo uitgedroogd zijn dat je in levensgevaar bent. Als je daar last van hebt en inderdaad geen voedsel en bijna geen vocht binnen kunt houden, is het heel terecht dat ze je opnemen. Hoeveel dagen moet je uitgedroogd zijn, vinden jullie, voor je je met goed fatsoen aan een infuus mag laten leggen, boerentrien of prinses zijnde? een week of twee? Drie? moet je minstens 4 maanden alles uitkotsen voor je recht van spreken hebt en je je mag laten opnemen?

ik wilde dat mensen eens wat nadachten voor ze dit soort nonsens de wereld in slingerden. "oh Kate is een beetje misselijk en krijgt nu een VIP behandeling, die trut." Wou je met haar ruilen en voor het oog van de wereld elke 2 uur je schoenen volkotsen?
quote:wished- schreef op 04 december 2012 @ 19:40:

[...]

Bij een gewoon mens was de stekker er al uitgetrokken. Christen of niet, pro-euthenasie of niet. Dan hadden ze gewoon gezegd, kans op leven nog nihil is, en dat dit beter is. Is in dit geval ook, maar omdat het de koninklijke familie is houden ze het maar stil, en blijven ze maar door sukkelen.

Overigens, wil beatrix dit ook. dit lijkt haar beter. Alleen mabel houd dit tegen.Wow, een lid van het koningshuis op het forum! Dat moet tenminste wel. Je weet zo veel van de ins en outs en gevoelens van Bea en Mabel en Friso. Kan alleen als je familie bent toch?
Nee hoor Kaetje. Ik ken ze niet, wil ik ook niet.

Ze heeft het overigens zelf gezegd, in een programma.

Maar mabel is de hoofd-beslissende omdat zij de vrouw is.

Maar goed, dit is eigenlijk totaal Off-topic, laten we het on-topic houden!:)
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:wished- schreef op 04 december 2012 @ 21:32:

In welk programma???

Geloof er geen hout van.

Maar arme Kate, nooit privacy.
Welk programma was dat?

*laat me raden: dat weet je niet meer*

Denk je echt dat zij de stekker er uit kunnen trekken zonder commentaar en oordeel van de halve wereld? Ik zou voor geen goud me ze willen ruilen.
quote:wished- schreef op 04 december 2012 @ 21:32:

Yeah right!

Zat Beatrix bij Pauw en Witteman aan tafel?

Vind de reacties op de zwangerschap van Kate hier in dit topic ook onnodig hard.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Volgens mij was er een anonieme bron uit de kring rond de koninklijke familie die aangaf dat de Koningin het genoeg vond en Mabel dit niet wilde. Maar ja, je hoort zo vaak iets van een 'anonieme' bron in de pers en achteraf blijkt het vaker niet waar te zijn dan wel. Ik vind het altijd flauw, een anonieme bron die altijd wel ergens wordt gevonden. Alsof het nog niet moeilijk was voor de Koningin en Mabel.

Ik zou voor geen goud met de koninklijke familie willen ruilen, niet hier in Nederland en al helemaal niet in Groot-Brittannië waar de pers dubbel zo veel en vaak aanwezig is. Een leven onder een vergrootglas in een gouden kooi is niets voor mij ( en ik denk voor velen met mij) en ik denk dat Kate en William zelf al helemaal dit nieuws niet naar buiten hadden willen brengen, de opname in het ziekenhuis en de wellicht erg vroege zwangerschap. Een beetje inlevingsvermogen is voor sommige mensen lastig denk ik en ook ik vind een aantal reacties onnodig hard.
Ergens in november maakte een goede vriendin van Kate al wereldkundig dat Kate zwanger was. Ben je dan een goede vriendin?

Ik vind het gebrek aan inlevingsvermogen op dit topic schokkend. Als je weet wat HG is praat je we anders en begrijp je heel goed dat Kate met spoed is opgenomen. Kate en William hadden ongetwijfeld nog wel even willen wachten om het nieuws wereldkundig te maken.
quote:Chantilly21 schreef op 05 december 2012 @ 09:27:

Een leven onder een vergrootglas in een gouden kooi is niets voor mij ( en ik denk voor velen met mij) en ik denk dat Kate en William zelf al helemaal dit nieuws niet naar buiten hadden willen brengen, de opname in het ziekenhuis en de wellicht erg vroege zwangerschap.

Eens.

En als ik ergens op een privé plek topless ga zonnen kijkt niemand op of om. Als Kate het doet, ligt er ergens weer een persmuskiet met een megatelelens en plaatsen ze elke foto die ze kunnen maken in de krant. Niet leuk lijkt me.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Dahlia74 schreef op 05 december 2012 @ 09:38:

Ergens in november maakte een goede vriendin van Kate al wereldkundig dat Kate zwanger was. Ben je dan een goede vriendin?

dat werd al meer dan een jaar elke maand door een bron gezegd. Toevallig heeft deze vriendin het dan goed gegokt

In het geval van een nieuwe troonopvolger denk ik niet dat zij het delen met vrienden, geloof ik niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hè jakkes, koningin Beatrix gemist bij P&W.
quote:allis schreef op 04 december 2012 @ 20:23:

nou jeetje wat lekker al die lullige reacties weer. Denk je echt dat ze met een beetje misselijkheid naar het ziekenhuis gaat, om zich zo bloot te stellen aan een enorme media hype, om op een te vroeg tijdstip haar zwangerschap bekend te maken en ook nog eens de kans te lopen een miskraam te moeten delen met de hele wereld?

Precies! Sterker nog, ze wilden het graag nog even stilhouden, maar dat lukte niet omdat de pers erachter was gekomen dat ze in het ziekenhuis lag
Die hebben flink geneukt zeg.
De Britse verpleegster die ervoor verantwoordelijk is dat twee Australische radio-dj's eerder deze week vertrouwelijke informatie kregen over de misselijke prinses Kate, is vrijdag overleden. Volgens Britse media is er sprake van zelfmoord.

De affaire is bijzonder pijnlijk voor het Koning Edward VII-ziekenhuis, waar de Britse koninklijke familie zich bij voorkeur laat behandelen. De dj's van de Australische radiozender 2Day FM deden zich aan de telefoon voor als koningin Elizabeth en prins Charles.

De verpleegster, die getrouwd is en twee kinderen achter laat, trapte erin en verbond de twee door met een collega die medische informatie verstrekte.
Nee joh! Wat vreselijk! Maar daar ga je toch geen zelfmoord voor plegen? Wat een drama zeg.... vreselijk triest...
Ik hoor het net op de radio. Wat een bizarre wending...Ben benieuwd wat hier allemaal aan vooraf is gegaan want dit doe je toch niet zomaar.
Er zal vast wel meer aan de hand zijn dan alleen "erin getrapt zijn".
Heel raar verhaal. Triest!
Oh wat zullen die dj's zich beroerd voelen! Misschien is de hele Engelse pers wel als een debiel over die vrouw heen gegaan.
Niet dat ik vind dat het de schuld van die DJ's is, maar ze hadden sowieso wel eerst even mogen nadenken wat voor gevolgen hun 'grap' mogelijk zou kunnen hebben voor de medewerker die ze aan de lijn zouden krijgen. Die persoon had ook ontslagen kunnen worden o.i.d. (was niet het geval, want ziekenhuis stond achter de medewerker volgens de laatste berichten). Het is niet de buurvrouw waarvoor je even belt. En daarnaast hebben ze op twitter hun 'grap' behoorlijk uitgemeten. Je weet niet wat het allemaal met deze vrouw heeft gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven