Entertainment alle pijlers

Katja Schuurman zwanger op 44 jarige leeftijd

14-02-2020 18:48 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze wilde graag een 2e kind, maar daarvoor moest ze stoppen met bepaalde medicijnen, dit interview was ergens vorig jaar, en nu is ze zwanger, en dat op haar leeftijd, ik vind het geweldig, zeker omdat hiermee weer veel theorieën en kansberekeningen omtrent 40+ vrouwen die zwanger willen worden zo de prullenbak in kunnen.

Dus Viva dames het kan wel zwanger worden rond je 45e.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
JenBarber schreef:
15-02-2020 08:22
Ik zou vooral de combinatie van haar leeftijd en psychische problemen als zorgwekkend zien. Al zit ze in een luxe positie, is ze vast omringd door genoeg mensen en hebben ze geld voor alle hulp in de wereld. Maar toch een moeder met psychische problemen is op zichzelf al zwaar voor een kind. En mijn gevoel zegt dat een 50 jarige moeder met een kind van 5 minder kan hebben dan een 40 jarige moeder met een kind van 5.

Maarja er zijn wel meer situaties waarin ik persoonlijk geen kind zal willen krijgen. Als het kind gezond is zal het hem/haar vast aan weinig ontbreken.
Ja, dit bedoel ik. Ik vind het opvallend hoe de hele discussie over haar leeftijd gaat terwijl haar psychische problemen een groter issue zijn. Als het een willekeurige buurvrouw was geweest die onder deze omstandigheden zwanger was geworden, hadden we ons zorgen gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn 2 volwassen mensen en ze zullen zelf wel alle voors en tegens goed afgewogen hebben. Daarnaast hebben ze (volgens mij) een uitgebreid vangnet en ook de middelen om extra hulp in te vliegen, mocht dat nodig zijn.

We hoeven in dit topic niet zo uit onze panty te gaan hoor, chill een beetje. :P Zelfs in de jaren 50 was men niet zo bekrompen over tot welke leeftijd je wel of geen moeder kon worden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie Wendy Van Wanten? Die is bijna 60 en nu pas in de menopauze. Zij heeft nog een gezonde dochter gekregen op haar 48ste! Ik vind het toch een groot risico.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
15-02-2020 09:36
Kennen jullie Wendy Van Wanten? Die is bijna 60 en nu pas in de menopauze. Zij heeft nog een gezonde dochter gekregen op haar 48ste! Ik vind het toch een groot risico.
Nogmaals, waarom is dat een probleem en is zo'n Rob de Nijs prima?
Die heeft nu Parkinson en zijn zoontje is nog geen 10.

Katja en Freek zijn allebei een heel stuk jonger dan Rob de Nijs toen hij zijn laatste zoon kreeg.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-02-2020 09:39
Nogmaals, waarom is dat een probleem en is zo'n Rob de Nijs prima?
Die heeft nu Parkinson en zijn zoontje is nog geen 10.

Katja en Freek zijn allebei een heel stuk jonger dan Rob de Nijs toen hij zijn laatste zoon kreeg.
Ik vind rob de nijs ook niet prima. Maar zijn vrouw heeft in elk geval geen bipolaire stoornis, adhd en dwangneuroses.
.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-02-2020 09:39
Nogmaals, waarom is dat een probleem en is zo'n Rob de Nijs prima?
Die heeft nu Parkinson en zijn zoontje is nog geen 10.

Katja en Freek zijn allebei een heel stuk jonger dan Rob de Nijs toen hij zijn laatste zoon kreeg.
Rob de Nijs heeft ook heel veel kritiek over hem heen gekregen hoor en terecht vind ik. Ik vind Katja te oud om nog moeder te worden maar dat vind ik en vele met mij ook van een man van 44.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeik allemaal. Ze heeft toch een jonge vent? Als zij bejaard is of overlijd dan is hij er nog gewoon voor het kind hoor.

Ik hoor echt nooit iemand over mannen van 45 die met een 30 jarige vrouw een kind krijgen. Andersom is het ineens een topic van tig pagina’s waard? Bekrompen.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
14-02-2020 20:21
Je wil niet weten wat mensen durven te zeggen over iemands kinderwens/zwangerschap. Toen ik begin 20 was was ik te jong en nu weer te oud. Alsof iedereen dit maar precies kan plannen wanneer die daar zin in heeft :facepalm:

Ik hoop dat Katja een goede zwangerschap heeft en een gezond kindje mag krijgen zoals ik iedere zwangere vrouw toewens.
Dit ja. Iedereen vindt er toch altijd wel wat van. Maar daar gaat het lekker niet om, het gaat om de betrokkenen zelf. En als zij er blij mee zijn, dan gun ik ze dat gewoon.
Ik ben nu 39 en zwanger van de laatste
( :lol: ) Voor mij is dat, het kan nog net, ikzelf vind 44 ook te oud, maar hey, dan spreek ik voor mijzelf!
Dubbeljus schreef:
15-02-2020 09:45
Wat een gezeik allemaal. Ze heeft toch een jonge vent? Als zij bejaard is of overlijd dan is hij er nog gewoon voor het kind hoor.

Ik hoor echt nooit iemand over mannen van 45 die met een 30 jarige vrouw een kind krijgen. Andersom is het ineens een topic van tig pagina’s waard? Bekrompen.
Het is nog maar de vraag of die jonge vent ook de vader is. Anders heeft ze straks geen man meer en zit ze wel met die baby die uit een of ander immoreel seksavontuurtje is ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk persoonlijk dat ze al lang bezig zijn om een kindje te krijgen. Het werd in zowat elk interview benoemd, al zo lang als ze samen zijn zowat. Bij Sammie duurde het volgens mij ook vrij lang, Katje raakt (volgens mij) niet supermakkelijk zwanger en zo kun je dus inderdaad ineens 44 zijn. Het leven laat zich niet altijd sturen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
15-02-2020 09:39
Nogmaals, waarom is dat een probleem en is zo'n Rob de Nijs prima?
Die heeft nu Parkinson en zijn zoontje is nog geen 10.
Volgens mij vond niemand dat prima. Zielig hoor voor dat zoontje.
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
14-02-2020 19:40
Dat is dan bijzonder, dat jij dat ook bij mannen verschrikkelijk vindt. Mijn mannelijke collega van 45 die vader wordt heeft echt geen gefronste wenkbrauw gezien hoor, alleen maar felicitaties.
En daar gaat dit topic volgens mij wel over, dat je als oudere vrouw over het algemeen geacht wordt geen kinderen meer te krijgen ook al ben je gewoon vruchtbaar.
ja precies dit!
Ik vind het leuk voor ze. Ze wilden het zo graag! En ja als je seks hebt en je neemt geen anticonceptie dan kun je zwanger worden. Ook als je in de 40 bent. De meeste vrouwen nemen tussen hun 40ste en 50ste wél anticonceptie omdat het gezin al compleet is of ze geen kinderwens hebben. Maar er is niemand die zegt dat het niet kan of mag. Zelf was ik 39, bijna 40 toen ik de tweede kreeg, ik ben dus nu 42 met een peuter. Ik moet er niet aan denken om dat over 3 jaar nog een keer te moeten doen, maar ik zie mezelf nu ook weer niet als een onfitte oma. Er wordt heel raar gedaan over vrouwen in hun 40’er jaren. Maar de dames die ik om me heen zie zijn verre van oud en belegen.

Ik vind het overigens wel gewaagd om het nu al aan te kondigen, de kans op een miskraam is op die leeftijd wel echt torenhoog, ik geloof wel 40%. Maar dat zal vooral voor de 12 weken zijn.
elninjaa wijzigde dit bericht op 15-02-2020 09:56
14.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
15-02-2020 09:49
Volgens mij vond niemand dat prima. Zielig hoor voor dat zoontje.
Ja dat vond ik ook... Maar ja.
Je kunt het wel vinden, maar het gebeurt toch.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-02-2020 09:48
Ik denk persoonlijk dat ze al lang bezig zijn om een kindje te krijgen. Het werd in zowat elk interview benoemd, al zo lang als ze samen zijn zowat. Bij Sammie duurde het volgens mij ook vrij lang, Katje raakt (volgens mij) niet supermakkelijk zwanger en zo kun je dus inderdaad ineens 44 zijn. Het leven laat zich niet altijd sturen.

Ik ben altijd zo verbaast over mensen die denken dat alles planbaar is. Die hebben nog nooit iets meegemaakt in hun leven denk ik dan.

Er was laatst een moeder op het schoolplein die naar aanleiding van het leeftijdsverschil tussen mijn kinderen helemaal losging over dat 1,5 jaar ertussen wel echt ideaal was! Zoals bij haar kinderen.

Waarom vertel je mij dit, dacht ik. Zonder te denken aan waarom een ander er misschien tijd tussen heeft (misschien wel een miskraam gehad, weet jij veel). Ik zag alleen maar een bewegende mond en een hele domme doos er aan vast.

Het ging haar helemaal niet om mij maar ik was een aanleiding voor haar om zichzelf op te poetsen.

Dat gedrag zie ik dus ook in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
15-02-2020 09:41
Ik vind rob de nijs ook niet prima. Maar zijn vrouw heeft in elk geval geen bipolaire stoornis, adhd en dwangneuroses.
Oh je kent haar?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
15-02-2020 10:00
Oh je kent haar?
Voor zover we weten dan.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
15-02-2020 10:01
Voor zover we weten dan.
Precies, je zegt dus maar wat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
15-02-2020 09:03
Leuk experiment, ik ben benieuwd of het goed gaat, chazia mourali werd ook rond die leeftijd moeder.
Mijn oma kreeg de laatste van tien kinderen ook toen ze 44 was geloof ik, ze zijn allemaal gezond.
Ik zou het niet aandurven maar vind het wel interessant om te volgen!
Mijn oma had ook 10 kinderen en mijn oudste neven en nichten zijn van dezelfde leeftijd als mijn jongste tante en ooms. Mijn oom was kleuter en zat bij zijn zus (die juf en al getrouwd en moeder was) in de klas.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Katja geeft zelf aan dat ze een stabiel leven heeft als ze haar medicatie slikt. Dus de afgelopen tijd en deze 9 maanden zullen heus wel pittig zijn, maar ze kan direct weer opbouwen zodra de baby er is.

Daarnaast HOEFT ze haar psychische klachten helemaal niet door te geven. De kans is aanwezig, maar ze heeft best veel drugs gebruikt vroeger (daar is ze helemaal niet schimmig over) en dat kan ook best eea in gang hebben gezet.
Stressed is just desserts spelled backwards
redbulletje schreef:
15-02-2020 09:48
Het is nog maar de vraag of die jonge vent ook de vader is. Anders heeft ze straks geen man meer en zit ze wel met die baby die uit een of ander immoreel seksavontuurtje is ontstaan.
1950 heeft gebeld, ze willen hun moraal over seksualiteit terug.
Mijn moeder was rond de 40 toen ze mij kreeg mijn vader ruim tien jaar jonger .
Mijn vader is vrij jong overleden terwijl mijn moeder nog een pittige dame van in de 90 is .
Kinderen krijgen houdt sommige mensen ook jong .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk voor Katja en Freek. Er zijn inderdaad meer risico's bij een zwangerschap op haar leeftijd, maar de kans op een gezond kind is nog altijd het grootst. En misschien heeft Katja haar eicellen tien jaar geleden wel laten invriezen.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Het is echt niet mijn favoriete BN-rs koppel, ik vind bijv dat ze echt teveel vertellen over hun seksleven in de media. Dat is gewoon niet handig (dat zie je nu ook wel weer qua opmerkingen). En dat 'huwelijk' vond ik ook stom en ordinair, maar goed het is hun leven en ik hoef er gelukkig niets mee omdat ik ze niet persoonlijk ken.

Maar om dan nu te zeggen dat de baby misschien wel van iemand anders is vind ik echt beneden peil. Ze zullen zelf echt wel weten wat ze doen als ze samen een kindje willen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-02-2020 10:04
Katja geeft zelf aan dat ze een stabiel leven heeft als ze haar medicatie slikt. Dus de afgelopen tijd en deze 9 maanden zullen heus wel pittig zijn, maar ze kan direct weer opbouwen zodra de baby er is.

Daarnaast HOEFT ze haar psychische klachten helemaal niet door te geven. De kans is aanwezig, maar ze heeft best veel drugs gebruikt vroeger (daar is ze helemaal niet schimmig over) en dat kan ook best eea in gang hebben gezet.
Het gaat niet zozeer om het doorgeven van psychische aandoeningen maar om het functioneren als ouder met een psychische aandoening, gebruik van drugs, etc. Bij een ander zouden we dit anders beoordelen, maar omdat het nu om Katja gaat, is het geen probleem.
Maleficent schreef:
15-02-2020 10:11
Het is echt niet mijn favoriete BN-rs koppel, ik vind bijv dat ze echt teveel vertellen over hun seksleven in de media. Dat is gewoon niet handig (dat zie je nu ook wel weer qua opmerkingen). En dat 'huwelijk' vond ik ook stom en ordinair, maar goed het is hun leven en ik hoef er gelukkig niets mee omdat ik ze niet persoonlijk ken.

Maar om dan nu te zeggen dat de baby misschien wel van iemand anders is vind ik echt beneden peil. Ze zullen zelf echt wel weten wat ze doen als ze samen een kindje willen.
Als ze orgies in een jaccuzi hebben zullen ze vast geen condooms gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven