Entertainment alle pijlers

KLEM

27-01-2017 06:18 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen topic over? Vind t tot nu toe een serie met potentie!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels afgehaakt. Had de tweede aflevering gemist en kwam er niet meer in.
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor alle complotdenkers, maar moet er nu gespoilerd worden?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 03 februari 2017 @ 11:33:

Leuk voor alle complotdenkers, maar moet er nu gespoilerd worden?Huh? dat is toch geen spoileren?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 03 februari 2017 @ 11:33:

Leuk voor alle complotdenkers, maar moet er nu gespoilerd worden?Dat is geen spoileren. Weten wij veel.... Kan van alles gebeuren toch!?
Alle reacties Link kopieren
Neeeee ik weet het niet hoor...gewoon een gokje
Ik kijk nog wel steeds, maar vind het zo'n trage serie. Iets meer pit was leuk geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgehaakt . Zooo traag en het ligt er zo dik bovenop. En dat nep Amsterdamse accent van die crimineel trek ik ook niet meer Barry Atsma is trouwens wel een goed acteur , vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil Derwig altijd even in z'n gezicht tikken zodat hij door blijf praten. Zeg gewoon wat je wil zeggen man! Of doe in ieder geval iets, hij staat er soms bij als een schaap, erg irritant en haalt de snelheid eruit. Het gaat idd erg traag op deze manier
Alle reacties Link kopieren
Kijkt niemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 27 januari 2017 @ 15:06:

Best vermakelijk voor de donderdagavond. Ik denk dat die 2 meisjes verwisseld worden, zodat er iets met de verkeerde gebeurd. En dat Barry iets moet met die belastingbrieven. Dat ligt er een beetje dik op allebei.Wat een vooruit ziende blik had jij over die meisjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Liez12 schreef op 09 februari 2017 @ 20:39:

Kijkt niemand?Sorry dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:Liez12 schreef op 09 februari 2017 @ 20:39:

Kijkt niemand?Heb het gezien, beetje ongeloofwaardig hier en daar maar toch wel aardig voor de donderdagavond hoewel ik liever een boek lees,
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het einde wel spannend maar sommige stukken zijn traag. Het wordt wel iets spannender. Hopelijk is de volgende aflevering net weer iets leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind t een leuke serie! En die jongste dochter speelt steengoed! Wat een leuk, eigenwijs kind!
Ik volg het ook nog steeds Goeie serie!
Alle reacties Link kopieren
Het verhaal lijkt er dik bovenop te liggen... Maar wie weet heeft t n onverwachtse wending!! De kinderen spelen t erg goed. Ik wacht nog even af:)
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 03 februari 2017 @ 11:33:

Leuk voor alle complotdenkers, maar moet er nu gespoilerd worden?

Ja want de schrijvers van de serie zitten op het forum.

Spoileren, waar heb je het over?!
Alle reacties Link kopieren
Klem, seizoen 2, wordt in 't najaar 2018 uitgezonden las ik op de site. Schrijver Frank Ketelaar belooft ons dat de personages die het eerste seizoen overleven bijna allemaal ook weer te zien zullen zijn in het tweede seizoen. Dus dat wordt toch een avondje zonder boek . Die Barry Atsma bezorgt me vlinders in mijn buik De twee meisjes acteren echt heel erg goed. Yenthe Bos als Suus en was al vaker in een film/serie te zien en is geboren in 2004! dus is al bijna 13 jaar en Zoe Cusell als Chrissie een keer.

Link naar Yente Bos
Alle reacties Link kopieren
Vind t ook nog steeds een goede serie! Helemaal niet traag. Barry kan ook echt veel rollen spelen. En vind die dochters ook heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:floorfaberfan schreef op 11 februari 2017 @ 13:42:

Vind t ook nog steeds een goede serie! Helemaal niet traag. Barry kan ook echt veel rollen spelen. En vind die dochters ook heel leuk!Ik vind Barry heel geloofwaardig, de meisjes ook maar vind georgina en haar crimineel tenenkrommend slecht.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het ook trouw hoor, vind het een goede serie,kijk er echt naar uit op donderdag.

Vind barry als vader echt heel leuk, samen met die meiden,vooral de jongste.

Hij draagt de serie wel vind ik.
.
Alle reacties Link kopieren
Dat huis waar Barry met z'n dochters woont is dat niet hetzelfde huis als van divorce waar die 3 mannen woonden?
Alle reacties Link kopieren
quote:yogonaise schreef op 11 februari 2017 @ 20:07:

Dat huis waar Barry met z'n dochters woont is dat niet hetzelfde huis als van divorce waar die 3 mannen woonden?Dat dacht ik ook! Herken ook stukken van Haarlem als ik het goed zie en dus niet in Amsterdam.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 11 februari 2017 @ 23:01:

[...]





Dat dacht ik ook! Herken ook stukken van Haarlem als ik het goed zie en dus niet in Amsterdam.Daar ga ik dus straks extra goed naar kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit klaar !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven