Entertainment alle pijlers

Kletsen jullie weer mee ? Deel 5 in de saga van A2

19-08-2021 08:02 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal hier weer verder !
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 20-08-2021 10:21
59.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Twee jaar lang mekkeren dat ie niet kan optreden en dan mag het weer en dan dit.

Het is gewoon dom. De nekslag voor zijn toch al tanende carrière.

He had it all. Maar daar is na zijn 'burnout' straks helemaal niks meer van over. Eigenhandig gesloopt want onder het bewind van Monique liep het als een trein.
Sjaantje37 schreef:
18-09-2021 09:59
Ik vind bepaalde dingen een beetje ongeloofwaardig, in de zin van hoe weet je niet dat Mo op het eiland was, dat was in het nieuws, stond in de bladen etc etc of had ze geen internet bereik op het eiland?
Je en ook dat zij eigenlijk niet zoveel deelde over hun relatie. Dat is echt bullshit. Misschien dat a2 wat meer foto’s plaatste maar ik kan me nog herinneren dat ze, ultiem kinderachtig, haar nagels had gelakt met ‘brazes’ erop en daar foto’s van postte bijvoorbeeld. Het is echt niet zo dat zij het allemaal privé probeerde te houden.
*Sally* schreef:
18-09-2021 10:24
Nou die indruk vind ik haar nou helemaal niet geven.
Ik ook niet perse maar je moet hier de laatste tijd nogal uitkijken voor kamp je pleit dus pak ik mijn boodschappen wat liever in😊
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
18-09-2021 10:49
haar nagels had gelakt met ‘brazes’ erop
Afbeelding

Gelukkig hebben we de foto's nog :rofl: ik snap wel dat ze zich achteraf echt kapot schaamt
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
18-09-2021 08:38
Monique heeft wel een verdienmodel, ik denk dat die wel een paar ton per jaar pakt met haar Instagramaccount.
Wow wat een geld !
Fauve schreef:
18-09-2021 11:04
Wow wat een geld !
Ja, echt hè..
Niet jaloers verder hoor;-)
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
18-09-2021 09:08
Maar is toch ook niet normaal dat Bridget dat toe liet dat die gast gelijk bij haar introk. Kan je verliefd zijn maar je hebt ook nog rekening te houden met je zoon. Ik vond dat zo bizar. Hallo dit is mijn nieuwe vriend en hij komt hier gelijk wonen.
Ik vind het van beide niet normaal.
Van A2 niet
Van Bridget niet
Pa v Soelen ook niet.
Alle reacties Link kopieren
WandaVision schreef:
18-09-2021 10:45
Twee jaar lang mekkeren dat ie niet kan optreden en dan mag het weer en dan dit.

Het is gewoon dom. De nekslag voor zijn toch al tanende carrière.

He had it all. Maar daar is na zijn 'burnout' straks helemaal niks meer van over. Eigenhandig gesloopt want onder het bewind van Monique liep het als een trein.
Hoe kan het dan dat bij Monique wel loopt en nu niet?
Zijn hele carrière is naar de maan aan het gaan.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
18-09-2021 10:05
Ik denk geen nieuwe liefde maar hoop op een hereniging.
Mo is een lieve vrouw maar volgens mij wil zij gewoon mevrouw Hazes zijn en blijven en pikt ze het dat hij af en toe een tijdje van bil gaat met een ander.
Dan is ze knetter knetter gek.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
18-09-2021 10:17
Ja dit en er nog van genieten ook en denken dat jij het laatste zetje hebt gegeven, denk echt dat ze iets minder moet gaan zuipen.
Hoe weet jij dat ze drinkt?
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
18-09-2021 11:06
Ja, echt hè..
Niet jaloers verder hoor;-)
Ik had geen idee , dat het zo goed betaalde.
Alle reacties Link kopieren
Het is nu wachten op de eerste foto van Edwin Smulders
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
17-09-2021 22:15
Klopt. Het levert haar aandacht op. Dit is de vrouw die zelf jaren geprobeerd heeft een showbizzcarriere van de grond te krijgen, die het zelf met godbetert Ben Saunders deed, dus hoezo zit je nu af te geven op een meisje die het met Andre Hazes doet? Je bent geen haar beter, Andre Hazes is in ieder geval nog een soort van Nederpopculture royalty, Ben Saunders kwam uit een talentenjacht. Ze is uit hetzelfde hout gesneden, ware het niet dat zij 35 is en de jonge vrouw die zij het leven zuur maakt pas 25 is.

Hoe stom je die Sarah ook vindt, n 1 ding heeft ze gelijk en dat is dat Yvonne haar gewoon aan het cyberbullyen is.
Eens.
Die vrouw spoort van geen kanten en kent geen grenzen en heeft nog nooit van fatsoen gehoord.
Ik zei het eerder al: haar 'carrière' stelde niets voor en ineens rook ze aandacht en is ze zich als zogenaamd 'roddeldeskundige' gaan presenteren. Hou toch op zeg.
Ik ben ook geen fan van Hazes maar het kan allemaal wel een tandje minder met al dat geroddel en gepest van mensen die zelf ook geen haar beter zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
18-09-2021 09:59
Ik vind bepaalde dingen een beetje ongeloofwaardig, in de zin van hoe weet je niet dat Mo op het eiland was, dat was in het nieuws, stond in de bladen etc etc of had ze geen internet bereik op het eiland?
Ging er toch om dat ze tijdens terug vlucht nog niet wist dat hij met Monique vreemd was gegaan in de wc?
Fauve schreef:
18-09-2021 11:23
Het is nu wachten op de eerste foto van Edwin Smulders
Van?
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
18-09-2021 11:07
Ik vind het van beide niet normaal.
Van A2 niet
Van Bridget niet
Pa v Soelen ook niet.
Maar het feit is dat Bridget rekening had moeten houden met haar kind. Ze had haar kind moeten beschermen en gelul dat haar kind weinig heeft mee gekregen, hij was ten tijde al een jaar of 12 a 13.

Zij en Andre hebben er zelfs op school over moeten praten na het slipje op de enkels gate.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
koreana schreef:
18-09-2021 09:39
Ik deel wel je mening omdat het ook 'klikken' genereert, namelijk om mensen in de meer directe omgeving te stimuleren om juice te geven aan deze juicers.
Toch is het kennelijk gemeengoed geworden.
Bridget gaf gisteren in dat interview ook aan dat het wel leek alsof haar relatie met A2 op de een of andere manier de trigger was om echt lelijk te doen op de socials en alles uit de kast en onderste uit de kan te halen.
Maar ze legde ook uit dat ze haar privéleven op Insta moest tonen om haar producten te verkopen en haar volgers tevreden te houden, omdat het anders niet geloofwaardig of ‘relatable’ is. Dat Instagram is gewoon een slang met twee koppen.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
18-09-2021 10:49
Je en ook dat zij eigenlijk niet zoveel deelde over hun relatie. Dat is echt bullshit. Misschien dat a2 wat meer foto’s plaatste maar ik kan me nog herinneren dat ze, ultiem kinderachtig, haar nagels had gelakt met ‘brazes’ erop en daar foto’s van postte bijvoorbeeld. Het is echt niet zo dat zij het allemaal privé probeerde te houden.
Ja joh en een foto met een ring met the rock of zoiets er onder toen ze gevraagd was en ze klom ook vrijwillig het podium op met een blad bier hoor .
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
18-09-2021 10:16
De Chicas posten een foto van Doutzen op hun IG met '100%'.
Verder doet ze lelijk naar een zwarte kat. Bah. Mensen die lelijk zijn tegen dieren vindt ik niet leuk.

Doutzen heeft zich uitgelaten over de vaccinatie en blijkbaar zijn zij het daar mee eens, die willen ook echt een graantje meepikken van de bekendheid van Sarah. Ze verkopen goedkoop uitziende en slechte kwaliteits kleding, maar worden door Sarah en A2 steeds groter.
smulrol schreef:
18-09-2021 11:25
Ging er toch om dat ze tijdens terug vlucht nog niet wist dat hij met Monique vreemd was gegaan in de wc?
Ja, dacht ik ook. Volgens mij zei ze niet dat ze geen idee had dat Monique daar ook was, ze wist alleen niet dat het op de terugvlucht uit was met Dré omdat hij terug was bij Monique. Dat las ze later in de krant.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
18-09-2021 11:31
Maar het feit is dat Bridget rekening had moeten houden met haar kind. Ze had haar kind moeten beschermen en gelul dat haar kind weinig heeft mee gekregen, hij was ten tijde al een jaar of 12 a 13.

Zij en Andre hebben er zelfs op school over moeten praten na het slipje op de enkels gate.

??
Vertel!
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
18-09-2021 12:08
??
Vertel!
Ik ga even kijken of ik hier nog iets over terug kan vinden.
De Chica’s ook weer erg chic met hun : I hope you choke one day on all the shit you talk. Als dat echt zussen zijn van de moeder 🙄
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
18-09-2021 11:31


Zij en Andre hebben er zelfs op school over moeten praten na het slipje op de enkels gate.
Zou ik wel heel raar vinden, aangezien dat verhaal veel langer terug gaat, want dat was op de bruiloft van Patty Brard. School heeft daar toch niks mee te maken, wat iemand privé uitspookt en dan ook nog 5 jaar terug.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven