Entertainment alle pijlers

Kletsen jullie weer mee ? Deel 5 in de saga van A2

19-08-2021 08:02 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal hier weer verder !
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 20-08-2021 10:21
59.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die Yvonne valt toch niet serieus te nemen. De enige die dat serieus moet nemen is een psychiatrisch arts.

Overigens staat dat voor mij los van het gestoorde leven van A2 en aanhang. Maar daar is gekke Yvon niet voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
17-09-2021 23:11
Ja eens. Daar heb je echt wel een punt.
Er wordt hier ook content vandaan gehaald.

Ik heb erge moeite met het oproepen van spionnen of het oproepen van getuigen die de vette scoop kunnen bevestigen. Dat gaat verder dan roddelen.
Precies. Dat is gewoon een heksenjacht.
Alle reacties Link kopieren
WandaVision schreef:
17-09-2021 22:39
Maar hebben ze nou al samengewoond of is dat liefdesnest al verlaten voor het klaar is ?
Dacht dat ze rond de kerst hun intrek zouden nemen ? Paar weken terug nog een grote bouwput figuurlijk gesproken dan
Alle reacties Link kopieren
Zijn we zeker dat Dré die burn-out niet heeft van met teveel vrouwen tegelijk aan 't goochelen zijn?

En dat ie dus (ook weer) met een ander in bed ligt?


Is zijn column van de maand al uit?
Of heeft ie daar ook ineens geen zin meer in?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ik zat toch eens te kijken op de insta van de andrehazesband_fanaccount.
Brrr vind dat mens maar eng. Ze zou het goed doen bij het oud SBS programma Fans.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
18-09-2021 02:17
Zijn we zeker dat Dré die burn-out niet heeft van met teveel vrouwen tegelijk aan 't goochelen zijn?

En dat ie dus (ook weer) met een ander in bed ligt?


Is zijn column van de maand al uit?
Of heeft ie daar ook ineens geen zin meer in?

Ben ik ook benieuwd naar!
Alle reacties Link kopieren
KittyMeow schreef:
18-09-2021 05:51
Ik zat toch eens te kijken op de insta van de andrehazesband_fanaccount.
Brrr vind dat mens maar eng. Ze zou het goed doen bij het oud SBS programma Fans.

Dat programma moet terugkomen!
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
17-09-2021 20:59
Die reacties ook op Facebook 🤭🙈

Nou hè.
Wat me ook opvald, is dat het onderweis in Nederland bleikbaar ook niet meer is wat het geweesd is.
Het lijkt wel gehijmsgrift.
Alle reacties Link kopieren
Jongens ik ga morgen op vakantie en moet mijn koffers nog pakken heb nu al dikke stress dus snap de burn-out van Dré wel hoor elke keer zijn koffer inpakken en lijstjes dubbel checken of je alles bij hebt. Niet te doen .
Pray for Dré :heart:
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
18-09-2021 07:38
Jongens ik ga morgen op vakantie en moet mijn koffers nog pakken heb nu al dikke stress dus snap de burn-out van Dré wel hoor elke keer zijn koffer inpakken en lijstjes dubbel checken of je alles bij hebt. Niet te doen .
Pray for Dré :heart:

…ga je toevallig naar een resort in Spanje?
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
18-09-2021 07:51
…ga je toevallig naar een resort in Spanje?
:whistle:
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
17-09-2021 21:16
    Puh-lease. Verdienmodel? Die vrouw verdient geen reet met dat Insta-account van haar, ze heeft nooit samenwerkingen. Maar ja, vind je het gek, wie wil er nou zijn merk koppelen aan een agressieve zuiplap die de hele showbizzwereld tegen zich in het harnas jaagt omdat ze zelf een has-been is.
    Nou dat is niet waar.
    Yvonne ontdekt iets, ze meld het een alle roddelrubrieken en roddelbladen duiken er bovenop.
    Het is niet alleen Yvonne maar het hele roddelcirquit.
    Alle reacties Link kopieren
    Fijne vakantie, Yildizlar :sun:
    fashionvictim schreef:
    17-09-2021 21:16
      Puh-lease. Verdienmodel? Die vrouw verdient geen reet met dat Insta-account van haar, ze heeft nooit samenwerkingen. Maar ja, vind je het gek, wie wil er nou zijn merk koppelen aan een agressieve zuiplap die de hele showbizzwereld tegen zich in het harnas jaagt omdat ze zelf een has-been is.
      Heeft die Yvonne een baan?
      Alle reacties Link kopieren
      Yildizlar2 schreef:
      18-09-2021 07:38
      Jongens ik ga morgen op vakantie en moet mijn koffers nog pakken heb nu al dikke stress dus snap de burn-out van Dré wel hoor elke keer zijn koffer inpakken en lijstjes dubbel checken of je alles bij hebt. Niet te doen .
      Pray for Dré :heart:
      :HA:
      Alle reacties Link kopieren
      Fauve schreef:
      18-09-2021 08:17
      Nou dat is niet waar.
      Yvonne ontdekt iets, ze meld het een alle roddelrubrieken en roddelbladen duiken er bovenop.
      Het is niet alleen Yvonne maar het hele roddelcirquit.
      Ik heb het over wat het verdienmodel van Instagram is: je wordt betaald om branded content te posten. Dergelijke samenwerkingen heeft Yvonne nooit, volgens mij dus dan verdien je ook niks met je account.
      Am Yisrael Chai!
      Alle reacties Link kopieren
      Monique heeft wel een verdienmodel, ik denk dat die wel een paar ton per jaar pakt met haar Instagramaccount.
      Am Yisrael Chai!
      Alle reacties Link kopieren
      fashionvictim schreef:
      18-09-2021 08:38
      Monique heeft wel een verdienmodel, ik denk dat die wel een paar ton per jaar pakt met haar Instagramaccount.
      Serieus? o_o
      Alle reacties Link kopieren
      fashionvictim schreef:
      18-09-2021 08:38
      Monique heeft wel een verdienmodel, ik denk dat die wel een paar ton per jaar pakt met haar Instagramaccount.

      Dan kan A2 haar een tikkie sturen.
      Alle reacties Link kopieren
      fashionvictim schreef:
      18-09-2021 08:38
      Monique heeft wel een verdienmodel, ik denk dat die wel een paar ton per jaar pakt met haar Instagramaccount.
      Dat is niet mis!
      Dan doet ze het momenteel op financieel gebied beter dan A2.
      De toekomst is niet meer wat het was
      Alle reacties Link kopieren
      Fauve schreef:
      17-09-2021 16:23
      En ook bij Bridget gelijk hele hebben een houwen mee en gelijk er bij intrekken . Ook bij Pa.v. Soelen.
      Dat is toch niet normaal :lol:
      Maar is toch ook niet normaal dat Bridget dat toe liet dat die gast gelijk bij haar introk. Kan je verliefd zijn maar je hebt ook nog rekening te houden met je zoon. Ik vond dat zo bizar. Hallo dit is mijn nieuwe vriend en hij komt hier gelijk wonen.
      Alle reacties Link kopieren
      Camilavargas schreef:
      17-09-2021 17:31
      Nee hoor het is een uitnodiging voor Andre, kom maar bij mij lekker uithuilen.
      Ik zie het verhaal al voor mij als ze weer bij elkaar komen.
      Alle reacties Link kopieren
      Zebra123 schreef:
      18-09-2021 08:41
      Serieus? o_o
      Ja, dat denk ik wel. Zij post echt ontzettend veel samenwerking en ze heeft 750.000 volgers dus dat tikt lekker aan qua bedrag dat ze per post krijgt. Ik denk dat zij tussen de 10 en 50K per samenwerking verdient.
      Am Yisrael Chai!
      Alle reacties Link kopieren
      sakamanga schreef:
      18-09-2021 07:14
      Nou hè.
      Wat me ook opvald, is dat het onderweis in Nederland bleikbaar ook niet meer is wat het geweesd is.
      Het lijkt wel gehijmsgrift.
      Ja hè! Of.overal.puntjes.tussen. of hiel fel uitreoptekens! Naar idere zin een!
      Alle reacties Link kopieren
      Maleficent schreef:
      17-09-2021 23:11
      Ja eens. Daar heb je echt wel een punt.
      Er wordt hier ook content vandaan gehaald.

      Ik heb erge moeite met het oproepen van spionnen of het oproepen van getuigen die de vette scoop kunnen bevestigen. Dat gaat verder dan roddelen.
      Ik deel wel je mening omdat het ook 'klikken' genereert, namelijk om mensen in de meer directe omgeving te stimuleren om juice te geven aan deze juicers.
      Toch is het kennelijk gemeengoed geworden.
      Bridget gaf gisteren in dat interview ook aan dat het wel leek alsof haar relatie met A2 op de een of andere manier de trigger was om echt lelijk te doen op de socials en alles uit de kast en onderste uit de kan te halen.
      Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

      Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
      Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

      Terug naar boven