Entertainment alle pijlers

Kopen zonder kijken 2025 (geen spoilers!)

22-03-2025 11:59 278 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Komende maandag begint Kopen zonder kijken weer! :cheer:

Het seizoen zal anders dan anders zijn, want presentator Martijn Krabbé kon door zijn ziekte niet bij alle opnames zijn.

Wie gaat er ook kijken?

Ik hoop op meer diversiteit in de kandidaten, andere samenstellingen zouden ook fijn zijn. Bijvoorbeeld een single zonder kinderen met een "laag" budget. Of ouderen. Of gewoon even iets anders dan 2 yuppen met 2,67 kind (of een tweede op komst) met een budget van 5 ton, op zoek naar een karakteristieke woning (lees: jaren 30 woning) met een tuin op het zuiden en als het even kan, een tweede badkamer. :rolling:
Tavistock schreef:
06-05-2025 12:23
Vroeg ik me ook al af. Ik zat de hele tijd te twijfelen of ik hen nu leuk vind of niet. Wel cool dat ze niet zo’n groot huis hoefden

In eerste instantie vond ik ze leuk spontaan, maar later veranderde dat bij mij naar te hyper. Ik moest wel lachen om het beperkte zoekgebied. Na vorige afleveringen waarin ongeveer het hele gebied tussen Amsterdam en Amersfoort in aanmerking kwam.
Coffee is never my cup of tea
Ik vond het geen leuk stel. Bij haar leek die glimlach wel vreselijk hard in haar gezicht geboetseerd te zijn. Alsof ze niet normaal 'gewoon' kon doen. En als ik dan achteraf lees dat ze overspannen was en hun relatie er bijna aan onderdoor ging, denk ik echt, wie hou je voor de gek met je enorm overdreven heppie de peppie kijk ons eens een leuk levendig stel zijn. Maar goed, het programma gaat natuurlijk niet over deelnemers afzijken :$

Ik vond het een heel leuk huis voor ze.
Marianneke schreef:
06-05-2025 12:45
In eerste instantie vond ik ze leuk spontaan, maar later veranderde dat bij mij naar te hyper. Ik moest wel lachen om het beperkte zoekgebied. Na vorige afleveringen waarin ongeveer het hele gebied tussen Amsterdam en Amersfoort in aanmerking kwam.
Ik had het precies andersom. Eerst vond ik ze super irritant. Maar omdat ik in slaap was gevallen heb ik de uitzending nog een keer gekeken en toen vond ik ze juist wel leuk.

Pas na afloop besefte ik mij dat ik met haar op school heb gezeten en heb gewerkt. Ik herinner me haar heel anders. Rustiger.

Vond het wel heel leuk hoe blij hij was met z'n winkeltjes.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Ik vond haar ook niet zo druk. Hem wel. En dat hij weinig ruimte liet voor haar.

En even….die tafelpoten! Dat vind ik dus echt foeilelijk. Verder wel een heel mooi sfeervol huis
Ik vond ze gedurende het programma eigenlijk steeds leuker worden. En probeer zelf maar eens normaal te doen met een cameraploeg voor je snufferd.
Ik had de keuken zelf denk ik wel bij slaapkamer van zoontje getrokken. Inrichting vond ik wel mooi.
jojojo schreef:
06-05-2025 14:30
En probeer zelf maar eens normaal te doen met een cameraploeg voor je snufferd.
Zij speelde vroeger in musicals en heeft een dans/zangopleiding gedaan. Daar kan ze echt wel mee omgaan hoor.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
S7rin schreef:
06-05-2025 14:33
Zij speelde vroeger in musicals en heeft een dans/zangopleiding gedaan. Daar kan ze echt wel mee omgaan hoor.
Dat zegt helemaal niks. Ze is nu zichzelf en zit niet lekker in haar vel. Dat is heel wat anders dan op een podium staan.
Ik kijk nu terug.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Ik word altijd een tikje zenuwachtig als Alex zijn oordeel velt over de huizen. Dan kijk ik hier in het rond en denk ik: o ja…🫣😅
yasmijn schreef:
06-05-2025 19:19
Ik word altijd een tikje zenuwachtig als Alex zijn oordeel velt over de huizen. Dan kijk ik hier in het rond en denk ik: o ja…🫣😅
Ik denk ook weleens: lullig als dat jouw huis is of je bent degene die het wel gekocht heeft.
xiongmao schreef:
06-05-2025 20:25
Ik denk ook weleens: lullig als dat jouw huis is of je bent degene die het wel gekocht heeft.
Ook dat ja.
Ik vond het wel leuke mensen en het appartement ook heel leuk geworden! Leuk dat ze niet heel veel eisen hadden.

Wel heel veel geld voor dit appartement maar al wel de realiteit zijn.

Wat doen ze voor werk, ik heb het begin gemist. Zij in de horeca zag ik even en hij?
550.000€ hypotheek is echt wel veel. Ik zou stress krijgen van zulke hoge lasten.
xiongmao schreef:
06-05-2025 20:28
Ik vond het wel leuke mensen en het appartement ook heel leuk geworden! Leuk dat ze niet heel veel eisen hadden.

Wat doen ze voor werk, ik heb het begin gemist. Zij in de horeca zag ik even en hij?
550.000€ hypotheek is echt wel veel. Ik zou stress krijgen van zulke hoge lasten.
Peter (44) en Winny (41) kopen een huis zonder te kijken: 'Ik schrok me te pletter' https://www.rijnmond.nl/nieuws/2001833/ ... redArticle #rijnmond #rtvrijnmond
Ik ben nu aan het kijken maar ik krijg een beetje plaatsvervangende hoofdpijn van haar constante opgetrokken frons.
En ik vind hem echt heel vermoeiend.
AnAppleADay schreef:
06-05-2025 21:03
Ik ben nu aan het kijken maar ik krijg een beetje plaatsvervangende hoofdpijn van haar constante opgetrokken frons.
Ja, dat gezicht is heel bijzonder. Komt op mij heel gemaakt enthousiast over. Ik zou alleen daar al moe van worden om mijn gezicht constant zo in de plooi te houden.
Ik vond het ook niet echt een leuk stel en ik moest ook de hele tijd naar haar gezicht kijken met die frons.

Het huis vond ik wel mooi geworden. Mooie kleuren en warm.
AnAppleADay schreef:
06-05-2025 21:03
Ja, ik ging ook steeds meefronsen. Zijn dat haar wenkbrauwen, of de frons zelf?
Ze zag er echt leuk uit, mooi koppie, echt leuke vrouw om te zien, maar die frons vond ik ook opvallend.
Ik hoop dat ze er zelf geen last van heeft 🤞🏼.

Maar zo leuk dat ze zo blij waren, ik zou er ook zo willen wonen. Gegund! Leuk stel
xiongmao schreef:
06-05-2025 20:28

Een budget van 5,5 ton betekent niet een hypotheek van 5,5 ton. Ze hebben een koophuis dus er zal vast overwaarde zijn (aanname). En wie weet ook nog eigen geld (spaargeld) of andere financiële meevallers.
loulou39 schreef:
06-05-2025 22:55
Ja, ik ging ook steeds meefronsen. Zijn dat haar wenkbrauwen, of de frons zelf?
Ze zag er echt leuk uit, mooi koppie, echt leuke vrouw om te zien, maar die frons vond ik ook opvallend.
Ik hoop dat ze er zelf geen last van heeft 🤞🏼.

Maar zo leuk dat ze zo blij waren, ik zou er ook zo willen wonen. Gegund! Leuk stel
Ja op sommige momenten was haar voorhoofd even ontspannen en dan zag ze er heel mooi uit.
Niet dat het daarom gaat want ik dacht vooral steeds: dat moet toch hoofdpijn geven?

Ik vermoed dat het ook wel te maken had met het feit dat ze overspannen en enorm gestresst was, want als dit permanent zo is dan zou ik in haar geval echt direct voor de Botox gaan.
Niet vanwege het cosmetische maar vooral vanwege de spanning en hoofdpijn.

Maar goed, misschien heeft ze er weinig last van. Of het is nu helemaal verdwenen nu ze zo’n mooi huis hebben.
Ik heb net de eerste aflevering van Blind Gekocht gezien, de Vlaamse versie. De opzet is anders. Er worden voor 2 stellen tegelijk gezocht en je ziet alleen nog maar hun reactie als ze geblinddoekt in het huis komen (dus de straat zien ze niet). Het resultaat volgt volgende week.
Het eisenpakket van deze 2 stellen was wel echt bizar.
AnAppleADay schreef:
07-05-2025 06:50
Ja op sommige momenten was haar voorhoofd even ontspannen en dan zag ze er heel mooi uit.
Niet dat het daarom gaat want ik dacht vooral steeds: dat moet toch hoofdpijn geven?
Wist je dat dit precies was wat ik in haar plaats voelde? Koppijn. Ik keek naar haar gezicht en kreeg er figuurlijk koppijn van. Als ik zo rondloop, kan ik er nl. gif op innemen dat ik binnen no time knallende koppijn zou hebben. Werd er zelf haast gestressed van door alleen maar naar haar te kijken.
Welke Vlaamse editie heb je gekeken Pimpelmees? Is dit de meest recente op videoland?
NomenNesci0 schreef:
07-05-2025 16:11
Welke Vlaamse editie heb je gekeken Pimpelmees? Is dit de meest recente op videoland?
Ja. Nummer 1 bij best bekeken programma's.
vivapimpelmees schreef:
07-05-2025 15:37
Ik heb net de eerste aflevering van Blind Gekocht gezien, de Vlaamse versie. De opzet is anders. Er worden voor 2 stellen tegelijk gezocht en je ziet alleen nog maar hun reactie als ze geblinddoekt in het huis komen (dus de straat zien ze niet). Het resultaat volgt volgende week.
Het eisenpakket van deze 2 stellen was wel echt bizar.
Het is een heerlijk programma! Ik moet nog even wennen aan een Nederlander als expert want ik hou van dat Vlaamse. Bart Appeltans is mijn favoriet maar die is al een paar seizoenen weg helaas.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven