Kopen zonder kijken 2025 (geen spoilers!)
zaterdag 22 maart 2025 om 11:59
Komende maandag begint Kopen zonder kijken weer!
Het seizoen zal anders dan anders zijn, want presentator Martijn Krabbé kon door zijn ziekte niet bij alle opnames zijn.
Wie gaat er ook kijken?
Ik hoop op meer diversiteit in de kandidaten, andere samenstellingen zouden ook fijn zijn. Bijvoorbeeld een single zonder kinderen met een "laag" budget. Of ouderen. Of gewoon even iets anders dan 2 yuppen met 2,67 kind (of een tweede op komst) met een budget van 5 ton, op zoek naar een karakteristieke woning (lees: jaren 30 woning) met een tuin op het zuiden en als het even kan, een tweede badkamer.

Het seizoen zal anders dan anders zijn, want presentator Martijn Krabbé kon door zijn ziekte niet bij alle opnames zijn.
Wie gaat er ook kijken?
Ik hoop op meer diversiteit in de kandidaten, andere samenstellingen zouden ook fijn zijn. Bijvoorbeeld een single zonder kinderen met een "laag" budget. Of ouderen. Of gewoon even iets anders dan 2 yuppen met 2,67 kind (of een tweede op komst) met een budget van 5 ton, op zoek naar een karakteristieke woning (lees: jaren 30 woning) met een tuin op het zuiden en als het even kan, een tweede badkamer.

dinsdag 13 mei 2025 om 14:42
dinsdag 13 mei 2025 om 15:02
dinsdag 13 mei 2025 om 17:43
Keramiek is veel meer dan kleien, zeker als je zag wat zij maakte! Ik zou veel meer grappen over die flight simulator gemaakt hebben eerlijk gezegd. Dat stond me ook een beetje tegen aan Mike. Hij zei dat Eliza hem met haar hobby uit de garage had verdreven. Nou hij zat er prima bij met zijn gebeuren volgens mij.
woensdag 14 mei 2025 om 10:39
Je zag hem aan het begin ook bezig met een werkbank en hij had het ook over 3D printen en dingen bouwen voor zn simulator. Dus ik denk dat het niet per se de simulator zelf is die hij in de garage had staan maar dat hij daar wel aan het knutselen was om die uit te breiden.Koffieleut123 schreef: ↑13-05-2025 17:43Keramiek is veel meer dan kleien, zeker als je zag wat zij maakte! Ik zou veel meer grappen over die flight simulator gemaakt hebben eerlijk gezegd. Dat stond me ook een beetje tegen aan Mike. Hij zei dat Eliza hem met haar hobby uit de garage had verdreven. Nou hij zat er prima bij met zijn gebeuren volgens mij.
woensdag 14 mei 2025 om 11:31
Ik vermoed dat ze daar niks hebben gedaan en ook gewoon het hebben gevuld met oude meubels, maar dat hadden ze ook wel even kunnen melden of laten zien.
woensdag 14 mei 2025 om 20:09
Ik vond het huis op Funda en volgens de plattegrond heeft het boven 4 slaapkamers en een badkamer. Dat downsizen lijkt niet helemaal gelukt
vond het wel raar dat hee die bovenverdieping nooit in beeld is geweest.
Ik vond het erg leuk dat ze eindelijk eens elders in het land op zoek gingen. Verder vond ik het wel een wat saaie aflevering en weet niet helemaal goed waarom.

Ik vond het erg leuk dat ze eindelijk eens elders in het land op zoek gingen. Verder vond ik het wel een wat saaie aflevering en weet niet helemaal goed waarom.
woensdag 4 juni 2025 om 08:03
Ik zou ook weleens binnen willen kijken via funda, maar hoe?!?Christoffel schreef: ↑14-05-2025 20:09Ik vond het huis op Funda en volgens de plattegrond heeft het boven 4 slaapkamers en een badkamer. Dat downsizen lijkt niet helemaal geluktvond het wel raar dat hee die bovenverdieping nooit in beeld is geweest.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in