Entertainment alle pijlers

Ladies Night

17-10-2019 10:09 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gekeken gisterenavond?

Wat was je eerste (en tweede) indruk?

Kreeg zelf het gevoel dat ik naar de Linda in tv-format zat te kijken.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel leuk geloof ik
Vind Merel een ontzettend leuke vrouw

Vond de gasten en de setting leuk
Ja ik schakel wel weer in volgende week
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Vond het wel oke, maar na een minuut of 20 haakte ik af. Beetje saai, en voorspellend. Ben wel benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Lijkt me een "makkelijk wegkijk" programma
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Het begon toevallig na een programma wat mijn man keek, over die strafrecht advocaten. En ik ben blijven hangen en dat is heel bijzonder, want ik kijk zelden tv en zeker geen talkshows. Ik vond het ontzettend vermakelijk en verfrissend, niet de standaard onderwerpen en zeker niet zo serieus.
En tsja, volgens mij kan Linda gewoon alles en maakt ze van alles iets heel goeds! En merel is een gouden vondst. Ik kijk volgende week weer!
Alle reacties Link kopieren
Lee_ schreef:
17-10-2019 10:12
Vond het wel oke, maar na een minuut of 20 haakte ik af. Beetje saai, en voorspellend. Ben wel benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Lijkt me een "makkelijk wegkijk" programma
Vind ik op dat tijdstip ook wel lekker eigenlijk
Dan hoef ik geen zware kost meer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
17-10-2019 10:14
Vind ik op dat tijdstip ook wel lekker eigenlijk
Dan hoef ik geen zware kost meer
Ja daarom vond ik het ook wel oke. Zou er niet voor thuisblijven ofzo, maar als het toevallig aanstaat is het wel leuk om te zien. (zoals dat gisteren was, ik keek de docu over strafrechtadvocaten)
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Ik ben weggezapt, het kon mij niet boeien.
Opgeklopt, saai, oppervlakkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het best leuk, leuk sfeer. Die social media expert hoeft van mij niet; dat zit al in bijna elke andere talkshow. Maar dat stukje cabaret aan het eind vind ik wel origineel. Weer eens wat anders dan een zangact.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
17-10-2019 11:11
Ik vond het best leuk, leuk sfeer. Die social media expert hoeft van mij niet; dat zit al in bijna elke andere talkshow. Maar dat stukje cabaret aan het eind vind ik wel origineel. Weer eens wat anders dan een zangact.
Ik vond de social media expert vooral een tikkie (nou ja, TIK) hysterisch
Haar haar vond ik dan weer wel fantastisch
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sabeltandcavia schreef:
17-10-2019 11:11
Ik vond het best leuk, leuk sfeer. Die social media expert hoeft van mij niet; dat zit al in bijna elke andere talkshow. Maar dat stukje cabaret aan het eind vind ik wel origineel. Weer eens wat anders dan een zangact.
Ik vond het leuk! Maar die Raoul Heertje had aan het eind niet gehoeven, oude zeikerd en niet grappig, toen ben ik weggezapt. Hoop niet dat hij elke week komt.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
17-10-2019 11:23
Ik vond de social media expert vooral een tikkie (nou ja, TIK) hysterisch
Haar haar vond ik dan weer wel fantastisch
Ja, staat haar goed. Ze is de dochter van Andries Knevel.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat de kijkcijfers dalen. Dat vind ik wel opmerkelijk. Vind het het echt een leuk programma. Vond Raoul Heertje aan het eind wat ongemakkelijk, maar die is vervangen. Ik vond Merel de eerste 2 uitzendingen iets te luid, maar dat is echt een stuk minder nu, echt gegroeid vind ik. De social media deskundige was zeker veel te luid, maar is nu ook minder en zij heeft inderdaad fantastisch haar!
Kortom, ik vind het leuk en hoor wel van veel meer dat ze het een leuk programma vinden. Kijken jullie nog?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nog en vind het wel een leuk programma. Gelukkig is Raoul Heertje vervangen, want daar vond ik nou echt niks aan. Merel is leuk en haar ‘vriendinnen’ ook, vooral Tjitske.
Ik heb dit net voor het eerst gekeken, anderhalve aflevering, omdat ik wat leuke stukjes op instagram voorbij had zien komen (Tjitske Reidinga). Maar verschrikkelijk! Heb aflevering 9 en het eerste deel van aflevering 2 gekeken. Plaatsvervangende schaamte voor de cliché's en gemaakt 'feminisme' die erin voorbij kwamen, plat geroddel. Vind dat Merel Westrik een heerlijke stem heeft, maar het programma vrij inhoudloos en geen natuurlijke flow. Gemaakt, onnatuurlijk, kreeg er ook echt een ongemakkelijk gevoel erbij, een stel vrouwen dat zichzelf zit te overschreeuwen kwam in mij op (niet allemaal op elk moment, maar het algemene beeld). Ik vond het dus tegenvallen, vaak van vrouwen van wie ik iets anders had verwacht.

Kwam hier even kijken of het nog meer gekeken wordt, maar dit topic is niet echt van de grond gekomen blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar keer gekeken maar kon mij niet boeien. Een beetje alsof een paar vriendinnen zitten te praten met elkaar, maar dan net over onderwerpen waar ik niks mee heb.

Ik hoorde Linda gister vertellen dat de kijkcijfers tegenvallen.
Alle reacties Link kopieren
Teveel vriendinnetjes van Linda. Kortom; saaie gasten en koppen die we al te veel zien. Merel verdient beter, dit is onder haar niveau. Ik verspil er mijn tijd niet meer aan.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Zag dat de nieuwste film van/met Linda de Mol in premiere ging deze week en alle hoofdrolspelers zaten diverse malen op de bank. Een grote promotietour leek het in mijn ogen.
Maar ook dat Linda zelf er zo frequent zat. Als een moeder die haar kind niet los kan laten.
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven