Entertainment alle pijlers

Lekker slim!

12-04-2009 21:45 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
OMG!!!! Dit is echt te erg, die meisjes bestaan niet serieus. Dit is toneelspel, please zeg me dat het zo is.

Nieuw programma van rtl5 van bridget, waarin ze blijkbaar de domste meiden uit nederland bij elkaar gesprokkeld hebben.

Tenenkrommend!
Alle reacties Link kopieren
quote:heartwork schreef op 12 april 2009 @ 22:10:

[...]





Nee het kennis niveau van die mannen ligt lekker hoog wil je zeggen.

Wat is een Guillotine?

Man: Nee dat weten ze niet, doelend op de meisjes.

Vervolgens zegt hij het zelf ook niet te weten.



oren... klapperen...

pot ketel



Nee, idem bij de Chinese muur. Oke, de mannen zaten er een stuk dichterbij dan de dames, maar met 1000meter aan komen zetten is nog steeds niet echt slim.

Maar dat is idd een gevaar, want eerst ff lekker lachen hoe dom die meiden zijn, tot ze zelf de vraag krijgen. Wel 'goed' dat Bridget de vragen ook door de heren laat beantwoorden
Alle reacties Link kopieren
Als het gespeeld is, dan doen ze het op zich niet slecht vind ik. Ik vind ze erg geloofwaardig oerdom overkomen.
Alle reacties Link kopieren
dit is niet dom om slim, dit is gewoon gebrek aan algemene ontwikkeling
Alle reacties Link kopieren
Ehhh, waarom doen die meisjes hier aan mee?

----- heb ondertussen even gezapt naar RTL5------
Alle reacties Link kopieren
Bergolifant

For sale: Guitar. No strings attached.
Alle reacties Link kopieren
quote:ratjepatatje schreef op 12 april 2009 @ 22:18:

Bergolifant

Alle reacties Link kopieren
Sneeuwolifanten........ OMG...
Alle reacties Link kopieren
quote:Fausto schreef op 12 april 2009 @ 22:14:

Als het gespeeld is, dan doen ze het op zich niet slecht vind ik. Ik vind ze erg geloofwaardig oerdom overkomen.



Huh, ik vind ze dus heel ongeloofwaardig dom overkomen.

Eerst weten ze dat Hannibal Lector mensen eet, maar dan giechelen ze dat ze niet weten waar de Alpen zijn, dan dat ze daar skien maar bedenken ze opeens sneeuwolifanten, en zijn ze eruit en maken ze de stelling gelijk nog iets dommer; Hannibal Lector trok de Alpen over met sneeuwolifanten



Hetzelfde met hun stelling over Nelson Mandela; "Nelson Mandela de seriemoordenaar zat gevangen op de Robbeneilanden" .



Nope, dit is nep.

Hopelijk..
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik vind het door van die kleine onnozele tussendoor-opmerkingen wel geloofwaardig overkomen. Bepaalde dingen verzin je gewoon niet en ze doen er aardig 'serieus' bij. Dat zou ik niet kunnen geloof ik. Maar goed, ik hoop met je dat het nep is hoor.
Alle reacties Link kopieren
Het is Hannibal LectEr.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat een combi is van eigen domheid en wat extra dingen tussendoor die ze opgedragen worden te zeggen door de redactie. Althans ik hoop het echt.

Waarom ze zich ervoor lenen; geen idee. Ze zullen toch niet het idee hebben heel slim bezig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dit is gewoon niet echt, niet mogelijk. Zo onwijs DOM bestaat toch niet, dit is te extreem. In scene gezet. Doen ze volgende week de mannen als dom object?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het, mopper!
Alle reacties Link kopieren
quote:girl-1983 schreef op 12 april 2009 @ 22:31:

Waarom ze zich ervoor lenen; geen idee. Ze zullen toch niet het idee hebben heel slim bezig te zijn.Ik denk dat dit type mensen aan zoiets meedoen, om op die manier verder te komen in de nederlandse showbizz.... Dat dit hun kans is om door te breken (zijn tenslotte domme types...)
Alle reacties Link kopieren
Oww, hoe dom kun je zijn. Maar sommige mensen zijn idd zo dom. Maar toch..ben benieuwd wat ze van Lenin en Stalin vinden. Vast een Ikea-kast.
Alle reacties Link kopieren
Yep
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyPhoxy schreef op 12 april 2009 @ 22:36:

[...]





Ik denk dat dit type mensen aan zoiets meedoen, om op die manier verder te komen in de nederlandse showbizz.... Dat dit hun kans is om door te breken (zijn tenslotte domme types...)Nou, ze zullen zeker bekend worden en Joop van de Ende weet nu precies wie níet te casten
Alle reacties Link kopieren
Hmm, het is lekker lui tv kijken, maar weet nog niet of ik volgende week weer ga kijken.



Maar goed sommige mensen die ik spreek hebben ook uitspraken waarvan ikdenk: hoezo denk je dat!!
LEnin en STalin een IKEA kast?!?!?!?





Neeeeeeh wat is dit ernstig!



Nelson Mandela een serial killer pfffff



Portugal 100x zo groot als Spanje én midden in Afrika.



De Robbeneilanden op Ibiza naah jaaaah come on!
Alle reacties Link kopieren
He, Robbeneiland is wel het eiland Waar Temptation Island gehouden werd he Twompie, zoiets vergeet je niet!!!



Denk ook niet meer dat ik ga kijken, vind het eigenlijk alleen zeer irritant (de commentaren hier zijn altijd wel grappig :-) )



Ik hoor ook weleens 'gekke' uitspraken in mijn omgeving hoor, en hoewel ik mezelf best slim acht, heb ik soms ook weleens dingen waarvan ik denk 'óei, zou ik eigenlijk moeten weten'. Maar dat haalt het bij lange na niet bij deze dames!!
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, natuurlijk is dit echt. Je hebt écht van die domme wichten die alleen maar met hun uiterlijk bezig zijn en ergens wel iets weten, maar dan weer in verwarring worden gebracht door de ander.

Die ene wist bijv. wel van MLK I have a dream...maar was daar zo blij om dat ze allebei erover heen keken dat hij géén president was. Ze weten íets...net als met die chinese muur.

Maar mijn god wat heb ik gelachen met Nelson Mandela is een massamoordenaar!
Alle reacties Link kopieren
Het is een soort Gouden Kooi maar dan in quizvorm.



Ik vind het programma echt ongelooflijk sexistisch ookal is het nep (kan niet anders). Die meiden vinden het gewoon leuk om op tv te komen, krijgen mooie kleren aan, worden mooi opgemaakt. En af en toe wordt ze wat in hun oor gefluisterd. Het is veel knip en plakwerk he? De mannen kunnen max 15000 euro verdienen en de vrouwen mogen wat in de 'snoepwinkel' uitzoeken? Te belachelijk voor woorden, dit programma en ik sta verbaasd dat Bridget zich hiervoor leent.
Alle reacties Link kopieren
yeah right, en die domme troela's weten wel precies hoe ze in de camera moeten kijken en kunnen onthouden hoe ze hun stukjes snel moeten afsluiten? ik geloof best dat er domme mensen zijn maar dit is gewoon nep.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij krijgen ze ongeveer 50 vragen voorgeschoteld en daar halen ze de 10 meest domste antwoorden uit. En dat bij ieder koppel.

Er bestaan echt zulke domme vrouwen hoor maar of dit echt is betwijfel ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Nep of echt.................. weer een armoedig programma erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven