Entertainment alle pijlers

Lekker slim!

12-04-2009 21:45 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
OMG!!!! Dit is echt te erg, die meisjes bestaan niet serieus. Dit is toneelspel, please zeg me dat het zo is.

Nieuw programma van rtl5 van bridget, waarin ze blijkbaar de domste meiden uit nederland bij elkaar gesprokkeld hebben.

Tenenkrommend!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren ook een stukje zitten kijken maar volgens mij is het nep.Het leek wel alsof die meiden elke keer het stomste antwoord kozen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het echt nep hoor. Die meid van gisteravond die de middelbare hotelschool deed, die moet toch wel enigzins over iets van algemene kennis beschikken?



Ik geloof er helemaal niks van. En dan die beredenering van de antwoorden. De domste dingen halen ze erbij. Waar n normaal nadenkend mens niet op zou komen. Volgens mij is het allemaal in scene gezet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet geloven dat die meiden écht zó oliedom zijn.

Hoe zijn ze ooit de basisschool doorgekomen?

Als je zelfs niet eens weet waar de Noordzee is?

Als je denkt dat een dictator dictees voorleest ?

Als je niet weet wat de Verenigde Naties zijn ?

Niet weet hoe lang de avondvierdaagse duurt?

Zelfs als je alleen de slechtste chicklit, de Beaumonde en de Privé zou lezen, heb je meer algemene ontwikkeling dan deze vrouwen.

Ze hebben nog nooit in hun leven een krant gelezen, naar het journaal of een actualiteitenprogramma gekeken.

Als het inderdaad niet geacteerd wordt, hoe houden deze vrouwen zich staande in de maatschappij?

Kunnen ze zelf geld overmaken? Een hypotheek afsluiten? Een claim bij de verzekering indienen ? Een DVD-recorder installeren? Een school voor hun kinderen kiezen ? Het huiswerk van hun kinderen overhoren?
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook een paar keer gezien en geloof dat ik vorige week 'bewijs' heb gevonden dat het nep is. De vraag was: wanneer was de watersnoodramp?



Eerst zaten ze filosoferen of het voor of na WO II was. Toen vroeg meisje A: wat was die ramp eigenlijk?

meisje B: dat ze te weinig water hadden



Via via kwamen ze erop dat het om een dijkdoorbraak ging. En toen gaf meisje B het definitieve antwoord:

Wij denken dat het de watersnoodramp in Zeeland was in 1963.



Ok, het jaartal klopt niet, maar wáár komt dat Zeeland van meisje B ineens vandaan??? Eerst weet ze niet eens wat de watersnoodramp inhoudt en vervolgens komt ze met een ramp in Zeeland, terwijl het woord Zeeland in hun hele gesprek niet gevallen is...



Ik zeg: dikke nep!
Alle reacties Link kopieren
Wil graag delen dat het dus wel echt is!



Een van die meisjes ken ik weer via een vriendin van mij...
Alle reacties Link kopieren
Schaam je je niet dood Rootje, dat je zo'n dom wijf kent?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Char!



Ik heb het nooit gezien, maar als ik dan zo'n voorbeeldredenatie zie dan geloof ik er ook weinig van. Die meiden hebben mijn leeftijd en hoewel ik veel domme mensen heb gekend, kan ik me niet voorstellen dat zoiets in grote getale aanwezig is.



Hoewel? Ik denk dat mijn eigen nichtje ook wel zeer weinig weet. Als ze moeite had met VMBO-wiskunde (ja, heb het boek ingekeken en het was simpele sommetjes met tientallen...)...



En ik ben weleens een man tegengekomen, een Spanjaard van een jaar of 40, die niet wist dat Oostenrijk bestond. Zat gewoon niet in z'n systeem. Argh.
UP voor weet niet meer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een paar keken een stukje gezien van Lekker Slim en het volgende valt mij op.



De meisjes die de vragen moeten beantwoorden hebben zelf helemaal niet door dat ze belachelijk worden gemaakt en denken serieuze antwoorden te geven. Eerlijk is eerlijk: ze zijn gewoon alles behalve slim. Maar, stel je nou eens voor dat daar jongens hadden gezeten. En dat die jongens dan ook nog eens met hun been zouden slepen of enigzins scheel zouden kijken. Dat ziet er heel anders uit dan wanneer het domme maar mooie meisjes zijn. Dan zou dit programma toch hele masa's mensen tegen de borst stuiten?



Wat denken jullie?



Mariss, ik weet niet hoe ik die andere sluit, maar heb iets anagevraagd iig.
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij doorgestoken kaart en ook al was niet de opzet om echte domme snollen voor een camera te zetten, het is toch ten dele waar gebleken. Immers, getuigt het van intelligentie als je jezelf op zo'n negatieve manier in de publiciteit zet? Hier is maar één antwoord op mogelijk......NEE!
Alle reacties Link kopieren
Gister toevallig een herhaling (voor het eerst) gezien. Viel van m'n stoel van verbazing. Ik hoop serieus dat dit gespeeld is. ZO dom en totaal verstoken van enige vorm van algemene ontwikkeling kan iemand toch niet zijn? Je moet toch wel IETS hebben opgepikt op school? Kan me niet voorstellen dat ze vanaf hun 6e alleen de grazia, elle, linda en cosmo hebben gelezen...

Wat een seksistische manier om (jonge) vrouwen af te schilderen.

Overigens wel hilarisch dat een van de slimme jongens geen idee had van wat een guillotine is... WAHAHAHAHA!
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
OMG, ik heb dit gisteren voor het eerst gezien. Ik kan me haast niet voorstellen dat je zo dom bent. Ik had last van plaatsvervangende schaamte.
Alle reacties Link kopieren
He, jammer, het was dus toch een herhaling gisteren? Ik hoopte dat het nieuwe uitzendingen waren want ik heb het afgelopen jaar een aantal afleveringhen gezien hoewel de vullingen in mijn kies tintelden van de plaatsvervangende schaamte moet ik er ook wel heel erg hard om lachen. Ik herinner mij 1 aflevering waarin 2 domme dozen inderdaad geen enkele minister konden opnoemen en haha, wat was dat dom zeg! Maar die 2 jongens die de dames moesten inschatten hadden óók geen flauw benul; die kwam geloof ik niet verder dan Jan Marijnissen een ministersplaats toe de delen. En om het helemaal af te maken; die snuiter was nog meester op een lagere school ook! Sindsdien twijfel ik er niet meer aan dat dit programma, hoe triest het ook moge zijn, geen doorgestoken kaart is.
Als dit gespeeld is, dan vind ik dat die dames absoluut aan het toneel moeten. Ik vind ze namelijk zeer overtuigend.
Alle reacties Link kopieren
Bridget is zelf zo dom als het achtereind van een varken. Ze past perfect als presentatrice van dit domme denigrerende programma. Afgelopen week was ze te zien in RTLboulevard en vertelde iets over een omaatje met offassie ofzoiets (ja so noemuh ze dat togg ? (ging over een dame met afasie, zucht, dom mokkel).
Alle reacties Link kopieren
quote:keiser soyze schreef op 11 januari 2010 @ 19:32:

Bridget is zelf zo dom als het achtereind van een varken. Ze past perfect als presentatrice van dit domme denigrerende programma. Afgelopen week was ze te zien in RTLboulevard en vertelde iets over een omaatje met offassie ofzoiets (ja so noemuh ze dat togg ? (ging over een dame met afasie, zucht, dom mokkel).



Dat Bridget zo dom is als het achtereind van een varken baseer je op het feit dat ze 'afasie' verkeerd uitsprak? Ze twijfelde er zelf al over en dit gaf ze ook aan op dat moment.

Als jij daarom iemand een dom mokkel noemt, zegt dat misschien wel iets over jou?
Alle reacties Link kopieren
Onder andere ja. Dat zij als vrouw een programma gaat presenteren waarin vrouwen weer ouderwets neergezet worden, namelijk dom (-mer dan mannen), zegt voor mij genoeg. Voor mij valt ze in de categorie dom mokkel. Prima als je dat zelf anders ziet. Ik zeg niet dat je haar niet leuk mag vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het juist best slimme meiden zijn die goed kunnen toneelspelen. Als ze echt zo dom zijn als ze in het programma doen voorkomen zouden ze niet in volzinnen kunnen spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven