Entertainment
alle pijlers
Lekkere mannen, gelikte glibbers en andere engerds volgende deel!
maandag 7 januari 2008 om 16:21
Hippie look, hahaha!! Hij was daar in Brazilie, dus laten we het op de beach look houden!!!
Hij is meer punk rock achtig en soms ook wel skate en lekker nonchie gewoon, NIET netjes!
Dit is hij met de band....
Nog nooit van gehoord: 30 Seconds to Mars?? Heel goed, hoor!! Maar je moet er van houden, natuurlijk!!
Hij is meer punk rock achtig en soms ook wel skate en lekker nonchie gewoon, NIET netjes!
Dit is hij met de band....
Nog nooit van gehoord: 30 Seconds to Mars?? Heel goed, hoor!! Maar je moet er van houden, natuurlijk!!
maandag 7 januari 2008 om 17:08
maandag 7 januari 2008 om 20:06
ohhh londonlover niet teveel doen hoor, dan kan ik vannacht weer niet slapen.....want OMG wat is Jared toch onwijs lekker.......echt ik bied mezelf terstonds aan als ik hem tegen kom.......
kan uren naar die man kijken.... uren, uren, uren!!!!!!!
( op m`n werk weten alle 196 collega`s dat er voor mij maar 1 perfecte man is, en dat is Jared Leto........ echt...... daar krijg ik nou een natte panty van!)
kan uren naar die man kijken.... uren, uren, uren!!!!!!!
( op m`n werk weten alle 196 collega`s dat er voor mij maar 1 perfecte man is, en dat is Jared Leto........ echt...... daar krijg ik nou een natte panty van!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 7 januari 2008 om 21:15
Nou biol, dan kunnen wij elkaars hand schudden!!
Ik BLIJF naar mijn colleaga's ook maar schunnige opmerkingen maken over wat ik op mijn verjaardag ga doen, als ik hem en zijn band live ga zien....
Ondertussen doe ik dan natuurlijk helemaal niks, behave genieten van hun muziek en Jared zelf, hahahaaa!!!
Heb je zijn films gezien???
Ik BLIJF naar mijn colleaga's ook maar schunnige opmerkingen maken over wat ik op mijn verjaardag ga doen, als ik hem en zijn band live ga zien....
Ondertussen doe ik dan natuurlijk helemaal niks, behave genieten van hun muziek en Jared zelf, hahahaaa!!!
Heb je zijn films gezien???
dinsdag 8 januari 2008 om 13:18
My so called life was voor mij de ontmoeting met Jared, en oh my god die jongen is nog steeds goddelijk...
Ja ik heb redelijk wat films met hem gezien ( wel jammer dat hij in het overgrote deel danwel dood( american Psyco), dan wel volledig mismaakt eindigt ( fight Club). En in Lonely Hearts was hij nou ook niet zoals hij eigenlijk is.
@vivagirl. Ja je hebt wel een beetje gelijk ja... hij lijkt wel wat op Mark Owen, die vond ik vroeger ook helemaal t einde, maar Jared blijft gewoon onwijs lekker!
Ja ik heb redelijk wat films met hem gezien ( wel jammer dat hij in het overgrote deel danwel dood( american Psyco), dan wel volledig mismaakt eindigt ( fight Club). En in Lonely Hearts was hij nou ook niet zoals hij eigenlijk is.
@vivagirl. Ja je hebt wel een beetje gelijk ja... hij lijkt wel wat op Mark Owen, die vond ik vroeger ook helemaal t einde, maar Jared blijft gewoon onwijs lekker!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 8 januari 2008 om 18:39
Nu het topic weer wat bovenaanstaat,(heb namelijk nooit zin om te gaan zoeken,) kan ik ook weer eens wat gaan plakken!
Komt 'ie:
Zach Braff, wat een poepie!! en Scrubs is zooo leuk.
Dan Stevens, oa BBC-miniserie Sense and Sensibility
Richard Armitage uit BBC's Robin Hood.
En om er bij te horen.
Jared
Komt 'ie:
Zach Braff, wat een poepie!! en Scrubs is zooo leuk.
Dan Stevens, oa BBC-miniserie Sense and Sensibility
Richard Armitage uit BBC's Robin Hood.
En om er bij te horen.
Jared
dinsdag 8 januari 2008 om 20:48
Ooohhh Queenfan25, die laatste (zwart-wit) foto van Jared: mooooooi!!!!!
Nooit eerder gezien........
Heel soms zie ik ook iets Mark Owen achtigs in hem! Gelukkig maar heel soms want Mark Owen vind ik helemaal niet aantrekkelijk!! Weet ook niet precies wat ie van hem heeft, de neus ofzo en de mond! Oké, ze hebben allebei blauwe ogen, maar die van Jared zijn tig keer mooier, lol!!!
Oh wat ben ik errug.....Rehab, rehab!
Ja, ik was helemaal into My So Called Life, vond het helemaal geweldig! Vond Jared toen al helemaal het einde! Ben blij dat ik de muziek van zijn band 30STM super vind, ga lekker naar het concert!!
@biol: Chapter 27 is heel goed, wel een beetje cult!! Daar heeft ie 32 kilo voor aangegeten! En Requiem for a Dream is heeeel goed, dat verhaal en hoe het gespeeld wordt, onwijs!!!
Grappig hè, in Lonely Hearts, met dat "haar-stukje"!, hahahaa!!!!
Weer 1, voor iedereen die hem kan waarderen!!!!
Nooit eerder gezien........
Heel soms zie ik ook iets Mark Owen achtigs in hem! Gelukkig maar heel soms want Mark Owen vind ik helemaal niet aantrekkelijk!! Weet ook niet precies wat ie van hem heeft, de neus ofzo en de mond! Oké, ze hebben allebei blauwe ogen, maar die van Jared zijn tig keer mooier, lol!!!
Oh wat ben ik errug.....Rehab, rehab!
Ja, ik was helemaal into My So Called Life, vond het helemaal geweldig! Vond Jared toen al helemaal het einde! Ben blij dat ik de muziek van zijn band 30STM super vind, ga lekker naar het concert!!
@biol: Chapter 27 is heel goed, wel een beetje cult!! Daar heeft ie 32 kilo voor aangegeten! En Requiem for a Dream is heeeel goed, dat verhaal en hoe het gespeeld wordt, onwijs!!!
Grappig hè, in Lonely Hearts, met dat "haar-stukje"!, hahahaa!!!!
Weer 1, voor iedereen die hem kan waarderen!!!!