Zwanger
alle pijlers
Wat betaal je een oppas meisje per uur?
vrijdag 22 november 2024 om 21:58
Hallo
Ik weet niet of ik dit onder de juiste pijler heb gezet maar probeer het maar even.
Ik heb een.goede vriendin met een dochter van 16. Die wil ik straks graag laten oppassen op m'n kindje als m'n kindje wat ouder is. Het is meer bedoeld voor.avonds.een.keer 2 uurtjes. Voor bijvoorbeeld uit eten. Of.sporten
Wat betaal.ik.zo'n meisje per.uur. ik dacht aan 7.50.per uur.of.is.dat te.weinig? Iemand tips? Liefssss
Ik weet niet of ik dit onder de juiste pijler heb gezet maar probeer het maar even.
Ik heb een.goede vriendin met een dochter van 16. Die wil ik straks graag laten oppassen op m'n kindje als m'n kindje wat ouder is. Het is meer bedoeld voor.avonds.een.keer 2 uurtjes. Voor bijvoorbeeld uit eten. Of.sporten
Wat betaal.ik.zo'n meisje per.uur. ik dacht aan 7.50.per uur.of.is.dat te.weinig? Iemand tips? Liefssss
vrijdag 22 november 2024 om 22:01
vrijdag 22 november 2024 om 22:03
vrijdag 22 november 2024 om 22:05
Als je dat meeweegt, zou het een oneindig hoog bedrag zijn toch?Speculaastaart schreef: ↑22-11-2024 22:03Ze past op je kostbaarste bezit, hoeveel is dat je waard?
Ik betaalde meer dan twintig jaar geleden al vijf euro per uur, meestal met een minimum van tien euro. En afronden op een half uur. Mijn oppas kwam wekelijks voor ongeveer anderhalf tot twee uur. Ze hield die avond ervoor vrij
vrijdag 22 november 2024 om 22:08
Speculaastaart schreef: ↑22-11-2024 22:03Ze past op je kostbaarste bezit, hoeveel is dat je waard?
Ik betaalde meer dan twintig jaar geleden al vijf euro per uur, meestal met een minimum van tien euro. En afronden op een half uur. Mijn oppas kwam wekelijks voor ongeveer anderhalf tot twee uur. Ze hield die avond ervoor vrij
Dat was toen al erg weinig 5 euro per uur.
vrijdag 22 november 2024 om 22:08
vanille-ijs schreef: ↑22-11-2024 22:05Als je dat meeweegt, zou het een oneindig hoog bedrag zijn toch?
Klopt, en dat hoeft misschien ook weer niet. Afgezet tegen mijn 5 euro van twintig jaar geleden vind ik 7,50 wel heel zuinig.
vrijdag 22 november 2024 om 22:10
Herkenbare vraag. Ik maak al jaren gebruik van oppasmeisjes en twijfel iedere keer weer wat ik moet betalen
Ik kijk vaak hierop om een indicatie te hebben:
https://www.nibud.nl/onderwerpen/kinder ... angenoppas
En ik vraag ook soms wat ze op andere plekken verdienen, om een beetje op die koers te varen.
Ik kijk vaak hierop om een indicatie te hebben:
https://www.nibud.nl/onderwerpen/kinder ... angenoppas
En ik vraag ook soms wat ze op andere plekken verdienen, om een beetje op die koers te varen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 22 november 2024 om 22:12
vrijdag 22 november 2024 om 22:13
Speculaastaart schreef: ↑22-11-2024 22:08Klopt, en dat hoeft misschien ook weer niet. Afgezet tegen mijn 5 euro van twintig jaar geleden vind ik 7,50 wel heel zuinig.
Ik vind het ook niet heel veel €7.50 per uur. Maar €5.- per uur vind ik ook weinig hoor, ook al is het twintig jaar geleden.
Als het heel af en toe is en het meisje dat oppast een dochter van een vriendin is, zou ik voor twee uurtjes €25.- geven. Niet minder.
vrijdag 22 november 2024 om 22:15
Hier laatst 1e jaarsstudent op bezoek die zelf met 7.50 per uur kwam. Geldt dan voor ‘s avonds waarbij kids in basis slapen. Dus ik vind dat bedrag voor een 16 jarige echt niet gek.
Dit geldt voor midden Nederland overigens in middelgrote stad. Hoor wel eens andere tarieven van vriendinnen in bv Amsterdam.
Dit geldt voor midden Nederland overigens in middelgrote stad. Hoor wel eens andere tarieven van vriendinnen in bv Amsterdam.
vrijdag 22 november 2024 om 22:18
Maar ga jij zelf ook verantwoordelijk werk doen voor €7.50 per uur?
Ik niet. Ik werk niet voor dat bedrag. Waarom iemand die oppast, wat erg verantwoordelijk werk is dat dan wel laten doen?
vrijdag 22 november 2024 om 22:20
Hahahha ja heel irritant i know. Weet niet hoe ik dat uit krijg nu gaat het wel goedvanille-ijs schreef: ↑22-11-2024 22:01Haha misschien moet je even je autocorrect resetten want al die punten zien er wel gek uit.
Verder lees ik mee.
vrijdag 22 november 2024 om 22:20
En hoe oud is je oppas als ik vragen mag?fashionvictim schreef: ↑22-11-2024 22:20Mijn oppassen vragen 5 euro per uur, dat is in mijn buurt heel gangbaar. Da's wel voor maar 1 kind.
vrijdag 22 november 2024 om 22:21
Wat een onzin, zeg. Oppassen is gewoon huiswerk maken of Netflixen terwijl er een kind slaapt.MissClooney schreef: ↑22-11-2024 22:18Maar ga jij zelf ook verantwoordelijk werk doen voor €7.50 per uur?
Ik niet. Ik werk niet voor dat bedrag. Waarom iemand die oppast, wat erg verantwoordelijk werk is dat dan wel laten doen?
Am Yisrael Chai!
vrijdag 22 november 2024 om 22:22
https://supersalaris.nl/blog/albert-hei ... bert_Heijn
Bij de AH verdient iemand van 16 jaar 6,76 per uur.
Ik hoorde laatst 8 euro per uur voor een oppas. Volgens mij was ze 15.
Bij de AH verdient iemand van 16 jaar 6,76 per uur.
Ik hoorde laatst 8 euro per uur voor een oppas. Volgens mij was ze 15.
vrijdag 22 november 2024 om 22:23
fashionvictim schreef: ↑22-11-2024 22:21Wat een onzin, zeg. Oppassen is gewoon huiswerk maken of Netflixen terwijl er een kind slaapt.
Wie zegt dat TO ' s avonds oppas nodig heeft als een kind slaapt?
Vind ik weer heel veel. Lees dat het het minimum loon voor een 16 jarige 4.72 is.....dus ze verdient sws meer bij mij dan een supermarkt. En minder hard werken want m'n kleine slaapt en de oppas mag een vriendin meenemen en er staat genoeg eten en lekkers klaar. Vind mezelf dus best een goede werkgeverMissClooney schreef: ↑22-11-2024 22:13Ik vind het ook niet heel veel €7.50 per uur. Maar €5.- per uur vind ik ook weinig hoor, ook al is het twintig jaar geleden.
Als het heel af en toe is en het meisje dat oppast een dochter van een vriendin is, zou ik voor twee uurtjes €25.- geven. Niet minder.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in