Leonard Cohen
zondag 24 juni 2012 om 00:10
Ik en mijn man zijn grote fan van Leonard Cohen, ik merk dat iedereen in mijn omgeving hem nauwelijks kent, mijn kinderen zeggen, wat is er aan die ouwe man met zijn droevige stem.
Wij vinden hem geweldig en kijken nu naar een dvd van hem.
Zijn er meer die hem goed vinden?
Zelf kende ik hem ook niet tot vorig jaar, ik hoorde iets van hem en was meteen om.
Wij vinden hem geweldig en kijken nu naar een dvd van hem.
Zijn er meer die hem goed vinden?
Zelf kende ik hem ook niet tot vorig jaar, ik hoorde iets van hem en was meteen om.
zondag 24 juni 2012 om 01:14
quote:reoba schreef op 24 juni 2012 @ 01:01:
Schijfvan5 jij gaat er ook heen ? dan wens ik je ook alvast een mooie avond.Dank je, gaat vast lukken! Jammer dat je niet kan gaan maar wellicht ooit nog. Bij het Westerparkconcert dacht ik ook dat het wel zijn laatste keer in Nederland zou zijn, niet dus
Schijfvan5 jij gaat er ook heen ? dan wens ik je ook alvast een mooie avond.Dank je, gaat vast lukken! Jammer dat je niet kan gaan maar wellicht ooit nog. Bij het Westerparkconcert dacht ik ook dat het wel zijn laatste keer in Nederland zou zijn, niet dus
zondag 24 juni 2012 om 01:44
Ohhh, daar wil ik heen!
100,- voor een kaartje, maar dubbbel en dwars waard als ikk af ga op de opname die ik laatst gemaakt heb van het concert wat op tv was.
Ben al jaren fan (en Kusuman kan zijn muziek ook waarderen)
Denk dat ik maandag toch de creditcard maar uit de kast trek.
(Waar bestel je de kaarten veilig? Ben altijd zo bang om opgelicht te worden. Maar bij Live Nation hebben ze ze niet)
Bijdeweej ik ben nog geen 30
100,- voor een kaartje, maar dubbbel en dwars waard als ikk af ga op de opname die ik laatst gemaakt heb van het concert wat op tv was.
(Waar bestel je de kaarten veilig? Ben altijd zo bang om opgelicht te worden. Maar bij Live Nation hebben ze ze niet)
zondag 24 juni 2012 om 06:14
Ik ben dol op Leonard Cohen
Sterker nog, ik zat zojuist "in my secret life" van hem te luisteren op youtube ... zag de topictitel en dacht oh nee hij is toch niet dood he ?
ik ben 33 dus val onder de jongeren
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik Cohen voornamelijk ken van mn moeders CD kast.
Maar als tiener draaide ik zijn CD's al graag
Sterker nog, ik zat zojuist "in my secret life" van hem te luisteren op youtube ... zag de topictitel en dacht oh nee hij is toch niet dood he ?
ik ben 33 dus val onder de jongeren
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik Cohen voornamelijk ken van mn moeders CD kast.
Maar als tiener draaide ik zijn CD's al graag
zondag 24 juni 2012 om 10:27
quote:kusunum schreef op 24 juni 2012 @ 01:44:
Ohhh, daar wil ik heen!
Weet dat Eventim het officiele kanaal is om kaartjes te bestellen. Eerste avond was zo uitverkocht maar misschien zijn er nog voor de tweede avond.
Zou zelf ook altijd via de officiele weg bestellen, volgens mij betaal je bij die andere sites alleen maar meer.
Ohhh, daar wil ik heen!
Weet dat Eventim het officiele kanaal is om kaartjes te bestellen. Eerste avond was zo uitverkocht maar misschien zijn er nog voor de tweede avond.
Zou zelf ook altijd via de officiele weg bestellen, volgens mij betaal je bij die andere sites alleen maar meer.
zondag 24 juni 2012 om 11:58
heb een maand geleden een topic over hem geopend. Omdat ik dus naar het concert ga en 25 ben. ga wel met drie 50+ ers
en echt vrijwel niemand kent hem.
wij hebben vanwege de prijs voor tweede rang gekozen, nog steeds 88, maar 100 was echt to mutch. wel jammer, had graag helemaal vooraan gezeten. maargoed ben al blij dat ik ga. Echt gevalletje kans grijpen nu het nog kan.
voor kaarthjes zou ik kijken op de website van leonard cohen. daar staat dan de link naar het nederlandse verkooppunt in zijn concert agenda.
en echt vrijwel niemand kent hem.
wij hebben vanwege de prijs voor tweede rang gekozen, nog steeds 88, maar 100 was echt to mutch. wel jammer, had graag helemaal vooraan gezeten. maargoed ben al blij dat ik ga. Echt gevalletje kans grijpen nu het nog kan.
voor kaarthjes zou ik kijken op de website van leonard cohen. daar staat dan de link naar het nederlandse verkooppunt in zijn concert agenda.
zondag 24 juni 2012 om 13:11
Zou je vooraan zitten met kaartjes van 100 euro? Ik denk dat dat ook nog wel midden in de zaal kan zijn, nou ja toch geweldig fijn als je er heen gaat toch?
Alleen al de sfeer, al zou je niks zien haha.
Ik luister wel eens via youtube naar zijn jongere songs, maar vind zijn stem nu veel mooier.
Ik heb je topic helaas gemist darkrainbow.
Alleen al de sfeer, al zou je niks zien haha.
Ik luister wel eens via youtube naar zijn jongere songs, maar vind zijn stem nu veel mooier.
Ik heb je topic helaas gemist darkrainbow.
zondag 24 juni 2012 om 18:31
Oke ik heb daar gekeken, ja al een poosje geleden, maar de tijd schiet op toch?
Ik heb ook een cd van verschillende friese zangers en zangeressen die zijn liedjes vertolken en dan in het fries, vond het eerst maar niets, maar begin het nu wel leuker te vinden, ik ben zelf een friezin, dus verstaan doe ik het, maar voor niet friestaligen zal er niks aan zijn.
Denk dat ie ook alleen hier te koop is.
Maar toch mooi dat ze hier iets mee hebben gedaan.
Ik heb ook een cd van verschillende friese zangers en zangeressen die zijn liedjes vertolken en dan in het fries, vond het eerst maar niets, maar begin het nu wel leuker te vinden, ik ben zelf een friezin, dus verstaan doe ik het, maar voor niet friestaligen zal er niks aan zijn.
Denk dat ie ook alleen hier te koop is.
Maar toch mooi dat ze hier iets mee hebben gedaan.
zondag 24 juni 2012 om 19:49
Ik ben fan van Cohen van mijn tiende, ik kan de dagen dat ik zonder zijn muziek doorbracht op één hand tellen. Mijn man is ook fan van hem geworden, ook de zonen kunnen zijn muziek waarderen. Ik zag hem in 2009 in Antwerpen en 2010 in Gent. Nu kijk ik uit naar zijn komende tour, we zullen er de 12e, 14e en 18e augustus bij zijn. Voor de mensen die even gek zijn op zijn muziek en misschien niet weten dat er een site is van Cohen, namelijk de Cohenfiles, kan je alles op terug vinden ivm zijn muziek, boeken en poezie.
maandag 25 juni 2012 om 09:15
quote:hedda2hedda schreef op 24 juni 2012 @ 23:26:
Ik luisterde er als tiener al graag naar. Prachtig. Ben nu 35. En hij is toch echt wel bekend, jouw omgeving is gewoon barbaars .geloof me. ik ken ook heel weinig mensen onder de 50/40 die hem kennen. Collegaatje van midden dertig had geen flauw idee over wie ik he had
Ik luisterde er als tiener al graag naar. Prachtig. Ben nu 35. En hij is toch echt wel bekend, jouw omgeving is gewoon barbaars .geloof me. ik ken ook heel weinig mensen onder de 50/40 die hem kennen. Collegaatje van midden dertig had geen flauw idee over wie ik he had
maandag 25 juni 2012 om 09:47
Mooie en poetische liedjes, maar iets te "somber" voor mij. Maar misschien ken ik hem niet goed genoeh. Met mijn koor zingen we zijn "Hallelujah", waar ik iedere keer van volschiet.
Ik houd meer van Van Morrison, Bob Dylan en vooral James Taylor, die er ook wel eens iets vrolijkers tussendoor gooien.
Ik houd meer van Van Morrison, Bob Dylan en vooral James Taylor, die er ook wel eens iets vrolijkers tussendoor gooien.
dinsdag 26 juni 2012 om 21:26
Toch zijn er veel fans voor Cohen, immers zijn nieuwe album kwam van niets op één.
Ook worden zijn nummers veel gespeeld kijk maar eens op
http://famousbluebird.nl/
groet gijs
groet gijs
dinsdag 26 juni 2012 om 23:51
Ik heb kaartjes gekocht!
Via de site van het Olympisch stadion doorgeklikt.
Misschien niet de allermooiste plaatsen maar voor 60,- per stuk heb ik besloten dat je mij niet hoor klagen.
Reoba, dank je voor het openen van dit topic!
Juist door het schrik effect (WTF hij is toch niet dood) kwam ik hier terecht, anders had ik niet af geweten van het concert.
Iedere keer als ik de opname van het concert in 2008 hard aan zet wil ik er bij zijn!
Via de site van het Olympisch stadion doorgeklikt.
Misschien niet de allermooiste plaatsen maar voor 60,- per stuk heb ik besloten dat je mij niet hoor klagen.
Reoba, dank je voor het openen van dit topic!
Juist door het schrik effect (WTF hij is toch niet dood) kwam ik hier terecht, anders had ik niet af geweten van het concert.
Iedere keer als ik de opname van het concert in 2008 hard aan zet wil ik er bij zijn!
dinsdag 26 juni 2012 om 23:57
quote:famousbluebird schreef op 26 juni 2012 @ 21:26:
Toch zijn er veel fans voor Cohen, immers zijn nieuwe album kwam van niets op één.
groet gijs
Gijs, spelen jullie ook op bruiloften?
Wij willen namelijk een bruiloft die anders dan andere is.
Het is pas in 2014 maar zijn al aan het orrienteren en de nummer op jullie site klinken lekker.
groet gijs
Gijs, spelen jullie ook op bruiloften?
Wij willen namelijk een bruiloft die anders dan andere is.
Het is pas in 2014 maar zijn al aan het orrienteren en de nummer op jullie site klinken lekker.
woensdag 27 juni 2012 om 12:22