Lotte herhaling!! (rtl Lounge)
vrijdag 4 december 2009 om 19:38
toen ut op Talpa was ben ik pas gaan kijken vanaf afl. 150 of zo, dus was blij dat het weer begonnen was op Rtl lounge (zodat ik alle gemiste afleveringen kon zien)
ze zijn nu bij afl 47 en ik moet zeggen dat ik het nu nog vrij saai vind. weet iemand vanaf welke ut een beetje leuk gaat worden??
je kan het nergens meer op internet kijken
weet iemand waarom niet??
grtz een (ongeduldige) Phoebs
ze zijn nu bij afl 47 en ik moet zeggen dat ik het nu nog vrij saai vind. weet iemand vanaf welke ut een beetje leuk gaat worden??
je kan het nergens meer op internet kijken
weet iemand waarom niet??
grtz een (ongeduldige) Phoebs
zaterdag 5 december 2009 om 15:16
Ik heb het ook helemaal gevolgd! Vond het wel een vermakelijke serie op een tijdsstip dat er verder toch niets was.
Maar ugly betty en lotte zijn toch one and the same? De basis in iedergeval. Alleen is er aan de nederlandse versie ook een 2e stuk geschreven wat dus anders is.
Ik vind trouwens die acteur die Daniel speelt, Arent-Jan Linde, helemaal top.
Hij speelt in het gezelschap 'vrienden van de dansmuziek'.
Vorig jaar naar :' zij die gaan sterven groeten u' geweest in het rozentheater. Ging helemaal over sterven etc. Ik geloof dat ik nog nooit zo onbeschaamd hard heb moeten lachen om een voorstelling. Echt ik moest er gewoon van huilen. Heel apart, het hele theater door en ook naar buiten! Het deed heel veel met me.
Beste voorstelling die ik gezien heb! By far....
Maar ugly betty en lotte zijn toch one and the same? De basis in iedergeval. Alleen is er aan de nederlandse versie ook een 2e stuk geschreven wat dus anders is.
Ik vind trouwens die acteur die Daniel speelt, Arent-Jan Linde, helemaal top.
Hij speelt in het gezelschap 'vrienden van de dansmuziek'.
Vorig jaar naar :' zij die gaan sterven groeten u' geweest in het rozentheater. Ging helemaal over sterven etc. Ik geloof dat ik nog nooit zo onbeschaamd hard heb moeten lachen om een voorstelling. Echt ik moest er gewoon van huilen. Heel apart, het hele theater door en ook naar buiten! Het deed heel veel met me.
Beste voorstelling die ik gezien heb! By far....