Entertainment alle pijlers

Love After Lockup GEEN SPOILERS S.V.P.

21-09-2018 20:35 423 berichten
Wie kijkt er ook? Praat hier mee over het nieuwe TLC-programma over koppels die elkaar hebben leren kennen terwijl één van hen in gevangenschap zat. Binnenkort komen de gevangenen vrij; hoe zal het dan met de relaties gaan?
De deelnemers in 2019:

* Lizzie en Scott
* Matt en Caitlin
* Michael en Megan... en Sarah
* Tracie en Clint
* Brittany en Marcelino

Wie is wie?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Deelnemers 2018:
* Garreth en Johnna
* Lamar en Andrea
* James en Alla
* Liz en Scott
* Dominic en Mary
* Angela en Tony

GEEN SPOILERS S.V.P.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 15-02-2019 21:10
89.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje33 schreef:
05-10-2018 21:08
Vinden jullie het niet vreemd dat hun familie die mensen niet ophaalt uit de gevangenis? Net als dat Andrea nu zegt dat Lamar al 20 jaar zijn familie niet gezien heeft. Dat vind ik wel vreemd.
Ja. Eigenlijk wel. Maar die familie van lamar in dit geval zijn bloods en crisps ofzoiets. Dat zijn bendes dus die zijn wellicht ‘niet welkom’

Ik weet (heb niet gehoord) niet hoe het bij de anderen zit
Alle reacties Link kopieren
niekchic schreef:
05-10-2018 21:13
Ja. Eigenlijk wel. Maar die familie van lamar in dit geval zijn bloods en crisps ofzoiets. Dat zijn bendes dus die zijn wellicht ‘niet welkom’

Ik weet (heb niet gehoord) niet hoe het bij de anderen zit

Klinkt ook wel vrij kansloos allemaal.
Alle reacties Link kopieren
jezus Mary? laat die jongen even ademen, hij komt net uit de nor
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat er maar 1 aflevering is.
Alle reacties Link kopieren
Oh Mary...die schoenen :nope: :hihi: en zo opdringerig. Die grouphugs ook met die hele familie :huh: ik zou snel wegrennen

Alla zit vrees ik alweer aan de drugs. Die had echt een rare vibe over zichzelf. Het lijkt me ook geen slim plan om weer model te worden. Daar is alles mee begonnen geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke aflevering maar veel te kort.

Andrea vind ik een vreselijk ordinair mens, egoïstisch is ze ook. Gênant hoe ze bij die bijeenkomst met zijn familie/ vrienden er plots vandoor ging toen de aandacht even niet op haar gericht was. Lamar heeft hij gelukkig wel door.

Ik ben benieuwd naar het nieuwe koppel Tony en die oudere vrouw, ben sowieso benieuwd hoe de relatie zicht bij alle stellen zal ontwikkelen en vraag me af wie er uiteindelijk bij elkaar zal blijven.
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje33 schreef:
05-10-2018 20:51
Ik vind James wel een opgewonden standje. Ik vind dat hij steeds kijkt alsof hij onder invloed is. Alla kijkt ook steeds alsof ze stoned is.
Haha ja dat had ik ook. Het is net of hij teveel coke heeft gehad, zulke grote wijde ogen. Alla is waarschijnlijk ziek omdat ze al weer aan de drugs heeft gezeten...en model? Ik vind haar niet mooi, ze ziet er nog steeds uit als een verslaafde.
|Courage| schreef:
29-09-2018 19:43
Mary en Dominic:
Afbeelding
Bedankt; foto is toegevoegd aan de OP
Dwarrel75 schreef:
06-10-2018 09:05
Haha ja dat had ik ook. Het is net of hij teveel coke heeft gehad, zulke grote wijde ogen. Alla is waarschijnlijk ziek omdat ze al weer aan de drugs heeft gezeten...en model? Ik vind haar niet mooi, ze ziet er nog steeds uit als een verslaafde.
Ik vind haar juist wel heel erg mooi.
niekchic schreef:
05-10-2018 20:40
Ik!

Is dit weer een nieuw koppel? Angela en Tony?
Ja; ik word een beetje moe van steeds die nieuwe koppels. Zo leer ik de namen nooit. :-$
niekchic schreef:
05-10-2018 21:10
Andrea miept over ‘de andere vrouw’ van Lamar terwijl het voor mormonen heel normaal is als mannen poly-amoureus zijn, toch? Dus ik dacht dat ze dat wel gewend zou zijn
Volgens mij is dat maar bij een deel van de Mormonen het geval. Een groot gedeelte heeft dat volgens mij afgezworen.
Garreth en Johnna: mag voor beide hopen dat ze snel uit elkaar gaan. Wat een idioot gedoe trouwens om het al jaren te hebben over 'samen de eerste keer dronken te willen worden'. Hoe vervelend Johnna zich ook gedraagt; ik snap nog wel dat ze het vervelend vindt dat Garreth niet thuis kwam en er nauwelijks over gecommuniceerd had.
Angela en Tony: de manier waarop ze zei dat ze voor een gedetineerde koos, daarvan zakte mijn broek af.
Alla en James: hoe vreemd dat hij meent te moeten bepalen dat zij model wordt. Slechte keuze ook gezien haar verleden. Denk dat ze het ook niet gaat redden als model, zoals ze er nu uitziet. Volgens mij ook weer aan de drugs, wat al meer mensen schreven.
Mary en Dominic:: Ik heb vol verbazing gekeken hoe een mens zichzelf kan martelen door op dergelijke hakken te lopen als je er geen aanleg voor hebt,
Andrea en Lamar Erg gezellig :A: met die constante machtsstrijd.
Tinkeltje33 schreef:
05-10-2018 21:08
Vinden jullie het niet vreemd dat hun familie die mensen niet ophaalt uit de gevangenis? Net als dat Andrea nu zegt dat Lamar al 20 jaar zijn familie niet gezien heeft. Dat vind ik wel vreemd.
En dan na zogenaamd 20 maar wel gezellig met zijn allen aan de borrel(hap). Gespreksstof in overvloed, geen vreemde awkward momenten, allemaal reuze normaal met elkaar. Klopt toch niet??
Tijdschriftenverslindster schreef:
06-10-2018 12:14
Garreth en Johnna: mag voor beide hopen dat ze snel uit elkaar gaan. Wat een idioot gedoe trouwens om het al jaren te hebben over 'samen de eerste keer dronken te willen worden'. Hoe vervelend Johnna zich ook gedraagt; ik snap nog wel dat ze het vervelend vindt dat Garreth niet thuis kwam en er nauwelijks over gecommuniceerd had.
Angela en Tony: de manier waarop ze zei dat ze voor een gedetineerde koos, daarvan zakte mijn broek af.
Alla en James: hoe vreemd dat hij meent te moeten bepalen dat zij model wordt. Slechte keuze ook gezien haar verleden. Denk dat ze het ook niet gaat redden als model, zoals ze er nu uitziet. Volgens mij ook weer aan de drugs, wat al meer mensen schreven.
Mary en Dominic:: Ik heb vol verbazing gekeken hoe een mens zichzelf kan martelen door op dergelijke hakken te lopen als je er geen aanleg voor hebt,
Andrea en Lamar Erg gezellig :A: met die constante machtsstrijd.
Leuke beschrijvingen, :worship:

Garreth vind ik eigenlijk best cute uitzien.

Alle zag al high uit toen ze uit detentie kwam. Dus wellicht is dat haar all-over-look?
James die haar modellencarriere kostte wat kost promoot......wrong!

Mary pijnigt niet enkel zichzelf, ze pijnigt ook de mensen die ernaar moeten kijken.
Tijdschriftenverslinder, hoe gaat het met je?
Alle reacties Link kopieren
Ah fotookes in de beginpost :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Mary het prinsesje in huis. Alles wat zij zegt en wil is heilig. Je gaat als ouder toch niet zo enthousiast mee de bajes vriend van je dochter ophalen als die vrijkomt. En je wijst je dochter er toch op dat ze een pinguïn is en zich belachelijk maakt met zo'n hoge hakken!
Poker schreef:
06-10-2018 16:33
Ah fotookes in de beginpost :thumbsup:
Alle eer komt Courage toe hoor; zij heeft de foto's geregeld.
Ttroeteltje schreef:
06-10-2018 12:32
Leuke beschrijvingen, :worship:

Garreth vind ik eigenlijk best cute uitzien.

Alle zag al high uit toen ze uit detentie kwam. Dus wellicht is dat haar all-over-look?
James die haar modellencarriere kostte wat kost promoot......wrong!

Mary pijnigt niet enkel zichzelf, ze pijnigt ook de mensen die ernaar moeten kijken.
Bedankt.

Nou; het zou me niet verbazen als er kansen voor je liggen. :proud:

Dat zou zeker kunnen; of dat er drugs gevangenis in werden gesmokkeld. Gebeurt immers ook regelmatig.
Poker schreef:
06-10-2018 16:43
Volgens mij is Mary het prinsesje in huis. Alles wat zij zegt en wil is heilig. Je gaat als ouder toch niet zo enthousiast mee de bajes vriend van je dochter ophalen als die vrijkomt. En je wijst je dochter er toch op dat ze een pinguïn is en zich belachelijk maakt met zo'n hoge hakken!
:rofl: (Volgens mij lopen die nog charmanter)
Ttroeteltje schreef:
06-10-2018 12:32
Tijdschriftenverslinder, hoe gaat het met je?
Leuk dat je het vraagt; ik stuur je even een pb
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
06-10-2018 12:01
Volgens mij is dat maar bij een deel van de Mormonen het geval. Een groot gedeelte heeft dat volgens mij afgezworen.
Ah. Zover heb ik me er niet in verdiept. Maar zij komt uit Utah geloof ik en daar zijn ze nogal hardcore (aldus Google) dus zou me verbazen als ze het nog nooit had gezien. Maar ach, die jaloezie is goed voor het drama-gehalte :proud:
Wie kijkt er ook?
Zou Alla zwanger ZIJN.
Kijk het voor het eerst, maar wat een vage stellen zeg. Man die perse naar Utah (?) wilt. Die blondie die knetterstoned lijkt. Haar vriend die haar eng manipulerend aankijkt. Andere chick die zo snel mogelijk wilt trouwen. Wauw..bizar :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven