Maestro
vrijdag 9 november 2012 om 19:07
Tv-programma wat uitgezonden wordt op donderdagavond om 20.30u op Nederland 1.
Afvalrace waarin acht bekende Nederlanders gaan leren een 65-koppig orkest te dirigeren.Gepresenteerd door Frits Sissing, deelnemers zijn Brecht van Hulten, Catherine Keyl, Joep Sertons, Kleine Viezerik, Lenette van Dongen, Michiel Romeyn, Tanja Jess en Wolter Kroes.
Ik kijk het nu op uitzendinggemist en vooralsnog vind ik het leuk! Eerste aflevering worden ze zonder het ooit gedaan te hebben in de concertzaal (mét publiek!) gezet, en meteen beoordeeld door de jury. Ik voel zelf de spanning als ze dat podium op lopen
Vind het echt een gaaf concept (oorspronkelijk van de BBC). Ik zou dat ook wel willen doen!
Afvalrace waarin acht bekende Nederlanders gaan leren een 65-koppig orkest te dirigeren.Gepresenteerd door Frits Sissing, deelnemers zijn Brecht van Hulten, Catherine Keyl, Joep Sertons, Kleine Viezerik, Lenette van Dongen, Michiel Romeyn, Tanja Jess en Wolter Kroes.
Ik kijk het nu op uitzendinggemist en vooralsnog vind ik het leuk! Eerste aflevering worden ze zonder het ooit gedaan te hebben in de concertzaal (mét publiek!) gezet, en meteen beoordeeld door de jury. Ik voel zelf de spanning als ze dat podium op lopen
Vind het echt een gaaf concept (oorspronkelijk van de BBC). Ik zou dat ook wel willen doen!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
donderdag 13 december 2012 om 23:44
Ik vond die dus helemaal niet zo goed. Het is toch geen X-factor? Hij doet nog steeds min of meer hetzelfde met beide armen, terwijl het toch de bedoeling is dat je met de een de maat slaat en de ander de melodie/de rest? Die Otto zou daar op letten, nou, heb 'm er niet over gehoord. Ik vond die Phantom vrij plat en emotieloos, maar de jury liep ermee weg.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zaterdag 22 december 2012 om 14:31
Wat een leuk programma! Tijdje terug moesten we voor ons orkest een nieuwe dirigent kiezen, volgens mij heb ik een aantal kandidaten ook zo verbijsterd aan zitten staren als sommige orkestleden bij het begin van dit programma. Verder vind ik Tanja en Lenette erg goed geworden zeg, knap! Terecht dat deze 2 vrouwen in de finale staan.
vrijdag 28 december 2012 om 17:50