Entertainment alle pijlers

Maestro

09-11-2012 19:07 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tv-programma wat uitgezonden wordt op donderdagavond om 20.30u op Nederland 1.

Afvalrace waarin acht bekende Nederlanders gaan leren een 65-koppig orkest te dirigeren.Gepresenteerd door Frits Sissing, deelnemers zijn Brecht van Hulten, Catherine Keyl, Joep Sertons, Kleine Viezerik, Lenette van Dongen, Michiel Romeyn, Tanja Jess en Wolter Kroes.

Ik kijk het nu op uitzendinggemist en vooralsnog vind ik het leuk! Eerste aflevering worden ze zonder het ooit gedaan te hebben in de concertzaal (mét publiek!) gezet, en meteen beoordeeld door de jury. Ik voel zelf de spanning als ze dat podium op lopen

Vind het echt een gaaf concept (oorspronkelijk van de BBC). Ik zou dat ook wel willen doen!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Erg leuk programma. Wat is dirigeren moeilijk!

Petje af voor Lenette, wat een kei! Krachtige lichaamstaal en heel expressief gezicht.
Ah, de dirigent! Ik vond het orkest nl best goed. Vroeg me af of ik het goed zag.
Vanavond moeten ze niet alleen het orkest dirigeren maar ook nog een koor van 100 personen. Moeilijk hoor!
Michiel Romeijn bakt er wederom niks van. Vreselijk, vindt het niet leuk meer met hem.
Gelukkig Michiel er eindelijk uit.
Lenette in de gevarenzone?! Gelukkig is ze door.

Wat waren ze verder goed!
Ja, Lenette in de gevarenzone, snapte ik niks van.
Hoge verwachtingen denk ik.
nah
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
ik vond dat Tanja het meer verdiend had, over de hele linie, om in en keer door te zijn
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Wat was KV goed geworden!
Ik vond die dus helemaal niet zo goed. Het is toch geen X-factor? Hij doet nog steeds min of meer hetzelfde met beide armen, terwijl het toch de bedoeling is dat je met de een de maat slaat en de ander de melodie/de rest? Die Otto zou daar op letten, nou, heb 'm er niet over gehoord. Ik vond die Phantom vrij plat en emotieloos, maar de jury liep ermee weg.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik moet elke keer ontzettend lachen om KV.

Ze waren alledrie goed gisteren.

Ik zit totaal niet met kromme tenen te kijken.
Ik vind het een heerlijk programma om naar te kijken en moet vaak lachen om het commentaar van Dominic Seldis, geweldig!

KV is er terecht uit dus volgende week finale, ik gun het Tanja en Lenette allebei.
Oh die Dominic vind ik geweldig! Wat een leuke vent.
Wat een leuk programma! Tijdje terug moesten we voor ons orkest een nieuwe dirigent kiezen, volgens mij heb ik een aantal kandidaten ook zo verbijsterd aan zitten staren als sommige orkestleden bij het begin van dit programma. Verder vind ik Tanja en Lenette erg goed geworden zeg, knap! Terecht dat deze 2 vrouwen in de finale staan.
quote:emma77emma schreef op 22 december 2012 @ 13:18:

Oh die Dominic vind ik geweldig! Wat een leuke vent.

Echt wel

Oh ja inderdaad de blikken in die ogen van de musici af en toe, whahaha, pure wanhoop en verbijstering
Ik ben een beetje verliefd op Dominic

Ja, die musici moeten ook geregeld stiekem lachen.

Wie is die blonde vrouw/violiste (orkestleider ofzo?). Ze geven haar altijd een hand.
Yeah de finale! Maar wat is er gebeurd met de krullen van Dominic wat een stijf kapsel

Alle kandidaten gaan de bok weer op, leuk!
orkestmeester is die violiste ja.

Dominic - ook met wat korter haar errug charmant haha.

Ze lopen net 10 sec achter denk ik, gezien de ondertiteling.
eh met uitzenden dus
Whahaha die broek van Dominic. Zal misschien het licht zijn, maar hij zag er nogal vreemd uit met dat glimstofje toen hij net stond
Ik weet wel iets van muziek, maar vind 't lastig hier iets van te zeggen. Heb liever dat de experts beslissen dan het publiek..
Ik zit te genieten.

Ben benieuwd wie er wint van de twee.
Ze waren aan elkaar gewaagd, de dames.

Eigenlijk had ik een voorkeur voor Tanja, moet ik zeggen.

Maar het was een leuk programma, al die weken! Heeft mijn blik op klassieke muziek en zeker op dirigeren echt wel veranderd.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven