MAFS Zonder Spoilers
woensdag 14 mei 2025 om 20:55
Dat hangt er toch helemaal vanaf wat iemand in zijn verleden heeft meegemaakt en hoe zeer iemand gekwetst is geweest?Pioen00 schreef: ↑14-05-2025 20:52Die Stefan die zegt dat hij gebroken is. Sorry hoor, maar dan ben je ook wel een beetje onstabiel als je na wat daten (nog zonder seks nota bene) dit zegt. Ik denk dat die Dennis ook wel een beetje de valse nicht bleek te zijn, maar kom op Stefan, kom uit die slachtofferrol.
Hij heeft zich opengesteld en de deksel keihard op zijn neus gekregen. Kan me wel voorstellen dat dat veel pijn doet.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
woensdag 14 mei 2025 om 21:00

Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
woensdag 14 mei 2025 om 21:03

Ik denk dat Gio niet eens haar planten water mag geven. Laat staan aan haar mag frunniken.
woensdag 14 mei 2025 om 21:03
Dennis de Diva doet niet aan zelfreflectie.
woensdag 14 mei 2025 om 21:07

woensdag 14 mei 2025 om 21:09

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
woensdag 14 mei 2025 om 21:13
Werd tijd.Annapicobella schreef: ↑14-05-2025 21:10Maar moet toegeven dat Dennis nu wel op zijn gedrag werd aangesproken door een van de deskundigen. Meerdere keren zelfs.
woensdag 14 mei 2025 om 21:19
Wat ik briljant vind in dit geval van Dennis, is dat alles gefilmd is. Dus als Dennis projecteert en gaslight, ligt het vast en kun je het mooi terugzien. Ik vond het daarom heel interessant om het terug te kijken en te vergelijken.
Ik heb zulke emotioneel onvolwassen mensen in mijn omgeving. Ik heb me er daarom in verdiept want ik liep er compleet in vast. Als het mensen zijn waarmee je het contact niet kunt of wilt verbreken, scheelt het enorm als je het gedrag doorziet. Vaak zijn het feitelijk onzekere mensen. Als je door hebt hoe je anders met hen kunt omgaan, gaat het veel beter en hoef je het contact niet helemaal te verbreken
Maar In het geval van Stephan, denk ik: “run!”
Die deskundigen doen nog wel een poging maar weten natuurlijk heel goed dat het totaal geen zin heeft.
Het advies is : verdedig je niet, ga niet in discussie, leg niets uit en neem vooral niets persoonlijk.
woensdag 14 mei 2025 om 21:23

woensdag 14 mei 2025 om 21:25
Ik heb er nog een: “een stukje”

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in