Make over woning zoals b.v. vt-wonen
dinsdag 4 november 2025 om 08:01
Het verbaast mij lichtelijk om nu, op dinsdag erachter te komen wat er bij vt-wonen afgelopen weekend is gebeurd. En er niets van te vinden hier.
Zoals je hieronder in de korte link kunt zien waren de eigenaren helemal niet tevreden.
https://youtu.be/OrCez8kS3DQ?si=v64X8afdb9TvtjQd
Het is toch je grootste angst! Zou het vaker gebeuren?
En wat doe je dan?
Zelf vond ik het trouwens wel mooi. Vind alleen alles zo in 1 kleurenpallet teveel van het goede, maar dat is mijn visie.
Ik zou er prima mee kunnen leven.
Vooral als je bedenkt hoe het eerst uit zag en de bewoners het zelf blijkbaar niet zo goed kunnen.
Anders hadden ze zich niet aangemeld.
Zoals je hieronder in de korte link kunt zien waren de eigenaren helemal niet tevreden.
https://youtu.be/OrCez8kS3DQ?si=v64X8afdb9TvtjQd
Het is toch je grootste angst! Zou het vaker gebeuren?
En wat doe je dan?
Zelf vond ik het trouwens wel mooi. Vind alleen alles zo in 1 kleurenpallet teveel van het goede, maar dat is mijn visie.
Ik zou er prima mee kunnen leven.
Vooral als je bedenkt hoe het eerst uit zag en de bewoners het zelf blijkbaar niet zo goed kunnen.
Anders hadden ze zich niet aangemeld.
de wereld wacht om ontdekt te worden
dinsdag 4 november 2025 om 10:31
De overdaad aan roze zou mij overigens ook wel tegenstaan. Daar is makkelijk verandering in aan te brengen, maar beide hebben blijkbaar dat inzicht niet.
Als je zag hoe het er voorheen uitzag, hebben beide geen rechterhanden of enig gevoel voor sfeer en styling. Maar dan vervolgens wel bakken kritiek op het resultaat dat een ander voor je heeft gerealiseerd (hij vooral).
"Ik ben kalm!"
Maar ondertussen spoten die ogen vuur!
Als je zag hoe het er voorheen uitzag, hebben beide geen rechterhanden of enig gevoel voor sfeer en styling. Maar dan vervolgens wel bakken kritiek op het resultaat dat een ander voor je heeft gerealiseerd (hij vooral).
"Ik ben kalm!"
Maar ondertussen spoten die ogen vuur!
dinsdag 4 november 2025 om 10:41
Dus je hebt zelf een lelijk saai huis, dat wil je veranderen wat je niet van de grond krijgt. Bovendien krijg je een heleboel gratis bij zo’n make-over en hebben veel mensen veel moeite gedaan voor jou. En als je een paar afleveringen hebt gekeken dan is dit dus precies wat je kunt verwachten. En dan is dit je reactie? Fietje zei nog: ‘prima als je het niet mooi vindt maar jammer van de felle reactie, dus die is tegen haar ws ook helemaal losgegaan maar dat is niet uitgezonden. Zal wel niet zo gezellig zijn geweest.
Ook lekker slim, zo voor schut staan op tv voor heel Nederland met je persoonlijkheidsstoornis. Wat een lul op pootjes zeg.
Ook lekker slim, zo voor schut staan op tv voor heel Nederland met je persoonlijkheidsstoornis. Wat een lul op pootjes zeg.
dinsdag 4 november 2025 om 10:46
Wat een onbeschofte man. Ik vraag me af of die vrouw eenmaal uit beeld ook de volle laag van hem heeft gekregen. Die man leek mij het type dat compleet uit zijn plaat gaat als dingen hem niet bevallen en dat zij dan voor de lieve vrede zich maar inhoud. Dominante griezel.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 4 november 2025 om 10:46
Ik dacht dat eerst ook. Ik denk nu dat de reactie niet perse geacteerd is, maar wel dat hij expres zo losging voor de camera, gewoon voor het zeiken zeg maar.
Hoe hij uit z’n ogen kijkt en de onderlinge vibe van het stel kun je niet acteren. En daar klopten dingen ook echt niet dus ik denk echt dat hij narcistische trekken heeft en expres even overdreven losging, omdat z’n vrouw meer haar zin had gekregen dan hij.
dinsdag 4 november 2025 om 10:57
"Daar is ie weer, de Kwantum look!" Zeg ik wel eens. De resultaten zijn in ieder geval altijd volgens de laatste trends en voor 90% hetzelfde. Het is zo'n eenheidsworst.
De stylisten hebben volgens mij weinig in te brengen. De sponsors bepalen.
dinsdag 4 november 2025 om 11:03
Ik wou zeggen, het is toch één lange commercial? Ze kunnen niet bij een andere winkel shoppen of andere producten van de sponsor gebruiken.
dinsdag 4 november 2025 om 11:08
dinsdag 4 november 2025 om 11:08
Nou, het is wel een ander prijssegment dan de Kwantum hoor...
dinsdag 4 november 2025 om 11:12
Inderdaad. Die stylisten moeten bij wijze van spreken, allemaal uit dezelfde catalogus kiezen. Ze mogen ook niet afwijken van trend kleuren of met een kastje van de kringloopwinkel aankomen zetten.
Daarom lijkt alles zo op elkaar en doen alle stylisten zo'n beetje hetzelfde. Doodsaai. Ik kijk al lang niet meer. Enkel deze aflevering gekeken omdat er ophef was over de baas des huizes.
dinsdag 4 november 2025 om 11:13
AnAppleADay schreef: ↑04-11-2025 11:08Nou, het is wel een ander prijssegment dan de Kwantum hoor...
Daar ging het even iet om. Om het prijssegment. Kwantum is evengoed een trendwinkel.
dinsdag 4 november 2025 om 11:32
Ik zag ergens online in een comment op dit filmpje dat diegene een tijd geleden les van hem had gehad maar dat hij geen steek veranderd wasAnAppleADay schreef: ↑04-11-2025 11:08Tsja, je kiest er zelf voor om mee te doen en ik vond het resultaat best goed passen bij hun moodboards. Niet mijn smaak maar het was wel goed gedaan.
Het lijkt me wel echt verschrikkelijk om hem als gym-docent te hebben.
dinsdag 4 november 2025 om 11:39
Bij Fietje valt het me op dat ze vaak kiest voor rosetinten. Die rose/terracotta achtige kleuren zijn volgens mij ook wat zij zelf mooi vindt.
dinsdag 4 november 2025 om 11:43
Het is ook wel een trendkleur.BeeDifferent schreef: ↑04-11-2025 11:39Bij Fietje valt het me op dat ze vaak kiest voor rosetinten. Die rose/terracotta achtige kleuren zijn volgens mij ook wat zij zelf mooi vindt.
En de dame deze week zei zelf dat ze van pastelkleuren hield maar geen keuze kon maken. Ja dan snap ik wel dat Fietje kiest voor roze.
dinsdag 4 november 2025 om 11:44
dinsdag 4 november 2025 om 11:46
AnAppleADay schreef: ↑04-11-2025 11:43Het is ook wel een trendkleur.
En de dame deze week zei zelf dat ze van pastelkleuren hield maar geen keuze kon maken. Ja dan snap ik wel dat Fietje kiest voor roze.
Er zijn heel veel trendkleuren. Fietje gebruikt deze kleur veel vaker dan de andere stylisten.
En de vrouw hield van pastel. Dat is wat anders dan die overheersende rose/terra.
Ik vind dat Fietje hier ook echt de plank misgeslagen heeft. Ook in combinatie met die lilleke terra bank.
dinsdag 4 november 2025 om 13:15
Dit staat mij ook tegen. Vroeger keek ik het graag, maar allang mee gestopt. Doordat ze zo vastzitten aan de trends en sponsoren, mis je eigenlijk de kracht die een stylist écht zou kunnen brengen. En hoe leuk zou het zijn als ze kunnen laten zien hoe je met een mix van kringloop en nieuw juist een vet interieur neer kan zetten, wat echt past bij het gezin? Zou juist een mooi signaal zijn, ook vanuit duurzaamheid (niet alles hoeft nieuw, je hoeft geen huis volgens de laatste trends maar het moet bij jou passen).Hallodaar schreef: ↑04-11-2025 11:12Inderdaad. Die stylisten moeten bij wijze van spreken, allemaal uit dezelfde catalogus kiezen. Ze mogen ook niet afwijken van trend kleuren of met een kastje van de kringloopwinkel aankomen zetten.
Daarom lijkt alles zo op elkaar en doen alle stylisten zo'n beetje hetzelfde. Doodsaai. Ik kijk al lang niet meer. Enkel deze aflevering gekeken omdat er ophef was over de baas des huizes.
dinsdag 4 november 2025 om 13:28
Hahaha ja dat was ook mijn indruk. Ik heb de hele aflevering teruggekeken en hij is vanaf moment één echt ongelofelijk dominant. Zijn vrouw krijgt alleen de kans om iets te zeggen of vinden als hij helemaal uitgepraat is en iemand haar heel concreet iets vraagt. Een vraag aan hen samen wordt door hem beantwoord. En waar zij nog wel dingen zegt als ‘ik snap zijn stijl, ik vind dit/dat in zijn moodboard wel leuk’, kan hij echt niks positiefs benoemen aan de stijl van zijn vrouw. Zijn moodboard was ook echt enorme borstklopperij en zijn vier elementen verhaal sloeg echt totaal nergens op vond ik.mienbillekesjeuken schreef: ↑04-11-2025 13:17Wel stoer van de styliste dat ze bij zo'n naar alphamannetje de héle keet zalmroze maakte. Beetje passief agressief is dat wel.![]()
Ik kreeg de indruk dat Fietje dacht… dat enorme ego van jou, daar zal ik eens een stokje voor steken. Ik vind het totaal ook niet per se heel mooi, het is niet mijn smaak, maar het zag er wel duizend beter uit dan wat ze eerst hadden.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in