Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die ogen zijn meer een uiting van zenuwen lijkt me, dat ze het spannend vindt en zich even geen houding weet te geven. Het is natuurlijk ook wel een apart moment
Alle reacties Link kopieren
Watvinden jullie vangnet gegiechel van Ronald?
Ik vind alle vrouwen dominant
maar Monique spant toch wel de kroon. Ik vind haar echt onaardig.

Bij Maxime heb ik het gevoel dat ze of heel onzeker is of een of andere act neer zet. Ik ben benieuwd of ze zo blijft of dat ze meer zichzelf wordt.

Die grote ogen van Milly is meer net zoals iemand scheel kijkt. Ze doet dat niet bewust. Tijdens de voorronde zag je dit al.
Alle reacties Link kopieren
een speld in haar trouwjurk!!!! dat kan echt niet. en je moet je spelden altijd tellen, dat doe ik als amateur zelfs.....

Het is wel steeds wat met die jurken zeg...
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
29-04-2019 11:31
een speld in haar trouwjurk!!!! dat kan echt niet. en je moet je spelden altijd tellen, dat doe ik als amateur zelfs.....

Het is wel steeds wat met die jurken zeg...
Dat heb ik even gemist volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat iedereen zo negatief is over Monique. Ze zegt eerlijk dat ze nog niet dacht van wauw toen ze hem zag, maar ze zegt tegelijkertijd dat ze er wel gewoon voor gaat. Ze gelooft volgens mij wel in het concept van verder kijken dan die eerste indruk. Maar dat betekent nog niet dat je moet liegen als men dan toch rechtstreeks vraagt naar je eerste idee.
Bij Renate vond ik dat totaal anders. Die kon al direct niet voorbij dat accent kijken en deed naar mijn idee ook echt geen moeite.

Ik denk overigens niet dat het gaat werken, ik vind het een totale mismatch. Ik denk dat zij tegengas zoekt, wat hij niet kan bieden. Maar ook meer diepgang. Ik vind hem te simpel voor haar. Hij lijkt vooral méé te praten of lachen, maar weinig input / initiatief vanuit hem zelf voor een gesprek. Volgens mij wel een hele lieverd, maar niets voor Monique.
Alle reacties Link kopieren
Die grote ogen van Millie interpreteer ik als zenuwen / je een houding geven.
Alle reacties Link kopieren
ik vind de gasten bij Millie en Joost wel allemaal erg goed gekleed en verzorgd!
Don't cry, buy a bag and move on.
Nijntje* schreef:
29-04-2019 11:35
Ik snap niet dat iedereen zo negatief is over Monique. Ze zegt eerlijk dat ze nog niet dacht van wauw toen ze hem zag, maar ze zegt tegelijkertijd dat ze er wel gewoon voor gaat. Ze gelooft volgens mij wel in het concept van verder kijken dan die eerste indruk. Maar dat betekent nog niet dat je moet liegen als men dan toch rechtstreeks vraagt naar je eerste idee.

Niemand vroeg om haar mening. Zij vroeg om zijn mening em begon toen uitgebreid te verkondigen dat ze hem eigenlijk helemaal niks vindt. Je kan eerlijk zijn zonder hem met de grond gelijk te maken. Wat ze zei was nog niet eens zo verkeerd maar de manier waarop vond ik zeer onaardig.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik het nog ergens terugkijken zonder dat je een profiel aan moet maken?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
29-04-2019 07:25
Maar sex hebben met elkaar moet wel een andere keer? Of kan het zijn dat ze het helemaal niet doen met elkaar? Want met huwelijkse plichten bedoelt men toch de sex daar heb ik toch gelijk in?
Huwelijkse plichten: er voor elkaar zijn in voor- en tegenspoed, trouw, er alles aan doen om te zorgen dat je huwelijk slaagt etc etc etc. Seks is alleen wanneer beide personen het uit zichzelf willen.
Sex is trouwens Engelse spelling. Seks is Nederlands.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Ik vind ALLE stellen wel wat leuks hebben.
Misschien is Monique de amicale omhelzingen van Ronald van zich af te praten.
Dat kan alle kanten uit en ik heb geen idee.
Maar van de zoon van Ronald zou ik ook niks hoeven. Zo vader zo zoon. Een vos verliest zijn wilde haren.
Milly lieten ze nogal vinnig in beeld komen. Maar na die speld en dat steekje los op de rug. Ik begrijp het nu wel.

Even off-topic... Wat is een punani? Zie bij LEES OOK.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu net pas de aflevering gezien,

Ronald en Monique zie ik niet slagen. 2 antieke meubels passen nooit zomaar bij elkaar. Die hebben jaren in een ander huis gestaan en kun je niet zomaar samenvoegen...naar mijn idee.

Milly en Joost vind ik raar samen. Ik vind haar vooral raar en hem erg lief. Zie ik ook niet echt slagen.

Nick en Maxime vind ik eigenlijk wel leuk samen. Ben benieuwd of dat ook gaat werken als ze samen gaan wonen.

Vrijgezellenfeestjes spoel ik door. Vind ik geen fluit aan om te kijken.

Waarom beginnen de namen van alle dames met een M...veel te verwarrend
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Die mery borsato. Wat een vreselijke vrouw. Super amicaal naar mensen die ze niet kent en met beide jurken was er een mankement..
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
29-04-2019 13:25
Die mery borsato. Wat een vreselijke vrouw. Super amicaal naar mensen die ze niet kent en met beide jurken was er een mankement..
Ik vind haar heel onprofessioneel overkomen en snap niet waarom zij zo bejubeld wordt als expert in bruidsjurken. Vast omdat ze de moeder is van...
sue-heck wijzigde dit bericht op 29-04-2019 16:04
1.41% gewijzigd
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
29-04-2019 11:57
Ik vind ALLE stellen wel wat leuks hebben.
Misschien is Monique de amicale omhelzingen van Ronald van zich af te praten.
Dat kan alle kanten uit en ik heb geen idee.
Maar van de zoon van Ronald zou ik ook niks hoeven. Zo vader zo zoon. Een vos verliest zijn wilde haren.
Milly lieten ze nogal vinnig in beeld komen. Maar na die speld en dat steekje los op de rug. Ik begrijp het nu wel.

Even off-topic... Wat is een punani? Zie bij LEES OOK.
Volgens juf ank heet dat de voorbips
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Miskotto schreef:
28-04-2019 20:14
De manier hoe die Milly reageert tijdens het dragen van de trouwjurk, nou dat beloofd wat.
Zag je ook haar blik toen men zei dat het haakje van de jurk niet gevonden kon worden en ze kortaf zei dat er een haakje MOEST zijn. En haar gezich erna sprak boekdelen,bitchy type hoor met kort lontje.
Alle reacties Link kopieren
Mary Borsato is Mary de Graaf.
Toen Marco Borsato de soundmixshow won waren ze al gescheiden (zijn vader kwam over uit Italie).

Monique komt heel dominant over.
Ronald lijkt me te lief.

Joost en Milly lijkt me een leuk stel samen. Lijken me allebei leuke mensen.
Snap niet zo goed dat mensen zo negatief over haar zijn.
poppiejoppie schreef:
29-04-2019 14:59
Zag je ook haar blik toen men zei dat het haakje van de jurk niet gevonden kon worden en ze kortaf zei dat er een haakje MOEST zijn. En haar gezich erna sprak boekdelen,bitchy type hoor met kort lontje.
Nou ik kan me het goed voorstellen. Je verwacht toch dat je bruidsjurk helemaal in orde is. Zeker als je weet hoe duur die dingen zijn. Ik zou ook bitchy zijn als mijn jurk niet in orde was. De dag van je leven, de duurste jurk die je ooit zult kopen en dan mist er een haakje? Niet acceptabel!
Zouden ze de jurk niet krijgen denk je? Denk dat alles gesponsord is. Natuurlijk kost het dan nog steeds geld maar het is niet dat ze er zelf krom voor heeft gelegen.
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook idd, dat dat gesponsord wordt. Je ziet nooit dat ze naar een budget winkel gaan en anders ook wel toevallig dat er al 2 jurken bij die Mary Borsato gekocht worden?
tulpje21 schreef:
30-04-2019 09:56
Dat denk ik ook idd, dat dat gesponsord wordt. Je ziet nooit dat ze naar een budget winkel gaan en anders ook wel toevallig dat er al 2 jurken bij die Mary Borsato gekocht worden?
Normaal gaan de bruidegom en bruid beide naar dezelfde winkel, die al vanaf het eerste seizoen de kleding levert.
positivodo schreef:
29-04-2019 20:35
Zouden ze de jurk niet krijgen denk je? Denk dat alles gesponsord is. Natuurlijk kost het dan nog steeds geld maar het is niet dat ze er zelf krom voor heeft gelegen.
Tuurlijk, ik denk dat die gesponsord zijn. Maar dan nog. Je jurk moet in orde zijn.
lise1985 schreef:
30-04-2019 10:10
Normaal gaan de bruidegom en bruid beide naar dezelfde winkel, die al vanaf het eerste seizoen de kleding levert.
De Bruidshoek in Leiden.
Maar volgens mij gingen de heren in seizoen 1 naar een andere winkel. Roka misschien?
Net de aflevering van zondag gezien.
Joost en Milly zijn volgens mij een goed stel.
Denk dat Milly vooral onzeker is.

Monique en Ronald wordt het iet ben ik bang. Ronald is te lief en zij te dominant.wie weet doen ze beiden wat water bij de wijn. Dan zie ik een mooie toekomst tegemoet!

Wat de twee mannen betreft heb ik nog wérkelijk geen idee. Maar even komende zondag afwachten.

Nick en Maxime lijken op het eerste gezicht een goed stel. Maar vraag me af of dit zo blijft.
Ben bang dat als deleukigheid er in het begin af gaat ze iet samen de diepte in kunnen.

Blijf het één van mijn favoriete programma's vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven