Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Jemig, die Mary Borsato. "Ze vindt zichzelf vast niet mooi maar ik ga haar mooi maken". Ze heeft die hele bruid nog niet eens gezien! :nope:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wat is Ronald toch een schatje. "Mijn smaak is blauw". :mrgreen:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
21-04-2019 20:16
Jemig, die Mary Borsato. "Ze vindt zichzelf vast niet mooi maar ik ga haar mooi maken". Ze heeft die hele bruid nog niet eens gezien! :nope:

Dat viel mij ook op. En ik trek die boerenjongen heel slecht. "Mooi kopje" zeg je niet tegen een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
:shout: Zeg waar is iedereen?

edit: O, haai Nerd :hello:
Ik vind hier dingen van.
En het is allemaal zo cliché!!! Rijtje met feliciterende mensen, taart en het onvermijdelijke elkaar een stukje taart geven. Ook bij het vrijgezellenfeestje van Milly zie ik alweer de "grappige" attributen.
Bij Ronald zie ik toch liever een wat klassieker pak, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig die Steef, ga je met je vriend een pak uitzoeken....zit hij alleen maar in zijn telefoon te kijken.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
21-04-2019 20:35
En het is allemaal zo cliché!!! Rijtje met feliciterende mensen, taart en het onvermijdelijke elkaar een stukje taart geven. Ook bij het vrijgezellenfeestje van Milly zie ik alweer de "grappige" attributen.
Eehh... hoe zie jij een bruiloft dan voor je? Geen feliciterende mensen of taart? Ik vind het een leuk stel, en hoop dat het iets wordt.

Milly komt wanhopig op me over omdat ik haar ook al bij first dates voorbij heb zien komen.
Monique lijkt me erg dominant. Dus ik draai mijn duimen voor Nick en zijn vrouw.
Oh-happy-day schreef:
21-04-2019 20:56
Eehh... hoe zie jij een bruiloft dan voor je? Geen feliciterende mensen of taart? Ik vind het een leuk stel, en hoop dat het iets wordt.

Nou, in ieder geval iéts persoonlijker. Nu is het zo'n 13 in een dozijn feestje. En ik weet het, ze kennen elkaar niet, dus dan wordt het al snel wat meer cliché, maar de mensen van de productie zou wel iets meer hun best kunnen doen om het wat persoonlijker te maken. Maar goed, het is ook wel een persoonlijke frustratie van mij, ik ben wars van clichés. Ik hou erover op ;-D

Van dit stel vind ik vooral Maxime leuk. Ik hoop dat het klikt (maar dat hoop ik bij iedereen wel).
Wat zit haar trouwjurk hoog, ze heeft haar borsten bijna onder het kin zitten
Alle reacties Link kopieren
Wat een afschuwelijke jurk! Dat zit toch nergens naar!?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
21-04-2019 21:04
Wat zit haar trouwjurk hoog, ze heeft haar borsten bijna onder het kin zitten

Dit idd ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Kraaltjes die eraf vallen, applicaties die niet plat blijven zitten en borsten die er bijna uitvallen. Ik vind die jurk geen reclame voor mevrouw Borsato.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Die familie van die man ziet er ook niet uit trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
21-04-2019 21:05
Kraaltjes die eraf vallen, applicaties die niet plat blijven zitten en borsten die er bijna uitvallen. Ik vind die jurk geen reclame voor mevrouw Borsato.

Dat inderdaad!I I
k hoorde Monique ook nog zeggen dat de mouwen anders zaten dan dat eigenlijk moest (ze hoorden off-shoulder).
Op díé fiets!
Alle reacties Link kopieren
Op Twitter:

“ Die impulsdingen “ Zijn dat die dingen die je bij de viva kan bestellen? 😉 #mafs

:rofl:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
En Mary krijgt er ook van langs:

OK "Meer", ik tel een rommelige winkel met oude vloerbedekking en ikea hangertjes, een slecht zittende jurk, een sneer richting klant, dingen die eraf vallen, kant wat omhoog wipt, scheuren.... nou weet ik waarom Marco alleen maar huil-liedjes maakt. Story of his life. #mafs
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
21-04-2019 21:02
Nou, in ieder geval iéts persoonlijker. Nu is het zo'n 13 in een dozijn feestje. En ik weet het, ze kennen elkaar niet, dus dan wordt het al snel wat meer cliché, maar de mensen van de productie zou wel iets meer hun best kunnen doen om het wat persoonlijker te maken. Maar goed, het is ook wel een persoonlijke frustratie van mij, ik ben wars van clichés. Ik hou erover op ;-D

Van dit stel vind ik vooral Maxime leuk. Ik hoop dat het klikt (maar dat hoop ik bij iedereen wel).
De man van de bruid is een onbekende voor familie van de vrouw. Andersom ook. Het kán niet persoonlijker, want het is een tv programma. Dus ik weet niet hoe jij kijkt? En bovendien, wat is er mis met een 13 in een dozijn feestje? Hoe zou jij het willen zien dan?
Ik val even binnen hoor. Hoe lang zit er tussen huwelijk en die aflevering waarop ze bekend maken of ze getrouwd blijven? Iemand die dat weet, op Google vind ik het niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom dat onheilspellende muziekje toen Ronald naar de trouwzaal liep??
Op díé fiets!
Verschrikkelijk, werkelijk alles aan die Ronald vind ik 10x niks. Hoe hij zijn tanden poetste, zijn kinderen, zijn huis. Dit wordt hem niet hoor voor die Monique...
wat heeft die dochter een vreselijke jurk aan zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die panterjurk met gele sjaal van die vriendin ook heftig.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
21-04-2019 21:28
Ik vind die panterjurk met gele sjaal van die vriendin ook heftig.
Jaaaaa echt erg. En bij de dochter die zwarte laarsjes onder dat jurkje dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven