Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ronald er zo oud uitzien, hij is toch 60? Ik vind hem echt zo'n opaatje (sorry niet lelijk bedoeld haha). Hij lijkt gewoon veel ouder dan Monique, ik vind het geen match.
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik was al benieuwd of jullie de jurk van Monique ook zo wanstaltig vonden. Ja dus :proud: Ik ben ook bang voor deze match: Ronald komt zo lief en bedeesd over (en inderdaad best oud..), ik vraag me echt af of Monique daarvoor gaat vallen..!

Ik ben over Maxime en Nick trouwens wat hoopvoller gestemd dan vorige week. Jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Monique buiten de jurk om zo 'kaal', geen pareltje in het haar of iets leuks. Ik hoop echt dat het met Nick en zijn vrouw iets gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt Ronald wel lief, maar denk voor Monique te lief.

Haar jurk vond ik mooi, niks mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Iemand van de familie van Ronald zei dat het een lieve knuffelbeer is waar een "lief vrouwtje" bij past. Ik ben een beetje bang dat Monique zo over hem heenwalst.

En idd ze had haar haren verder niet zo bijzonder, had wel mooier gekund, of een iets minder opvallende bril ofzo. Die jurk ja wat een aanfluiting haha

Het voorstukje van Nick en Maxime voor volgende week zag er hoopvol uit leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ronald lacht wel gek met dat ‘hihihi’.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
21-04-2019 22:59
Ronald lacht wel gek met dat ‘hihihi’.
Misschien zijn dat de zenuwen?
Alle reacties Link kopieren
Monique moet ook eens goed advies krijgen over een goede bh en lenzen ipv die afgrijselijke bril
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
21-04-2019 21:04
Wat zit haar trouwjurk hoog, ze heeft haar borsten bijna onder het kin zitten
Dan kan ze hierna meteen door naar het volgende tv program....

https://youtu.be/5bE07FGhzxY
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
21-04-2019 21:04
Wat zit haar trouwjurk hoog, ze heeft haar borsten bijna onder het kin zitten
En dat voor een Borsato. Zij moest nota bene bij frank visser als deskundige op komen draven bij bruid Erika, omdat die haar kin op haar uiers kon leggen in haar trouwjurk. Nu doet Borsato heg zelf ook!
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Nou, ik had het idee dat het dezelfde jurk was als die Maxime had gepast.

Wat een muts om op de zoom van de jurk te stappen.
Die was veel te druk met rond kijken.
Maar Monique was dolgelukkig dat ze door haar werd weg gegeven.
Het was haar keuze en haar feestje.

Ja, dat haar van Ronald gaf hem de glamour om hem te stralen.
Grappig dat broer naam goed raadde. Ceremonie heb ik gemist.
Maar ik verwacht dat er 2 keer ja is gezegd?
Ach, ik kijk het wel terug. Het was achteraan.
Naar mijn mening paste de jurk niet echt bij Monique en haar leeftijd.
Hij flateerde haar niet en zou zelf op haar leeftijd niet meer gaan voor een pompeuze trouwjurk, zou gaan voor een simpeler, meer bedekter model op borsten en bovenarmen en minder tierelantijnen.
Het advies van Mary Borsato voor deze jurk viel mij echt tegen.
damesbril schreef:
22-04-2019 06:34
Naar mijn mening paste de jurk niet echt bij Monique en haar leeftijd.
Hij flateerde haar niet en zou zelf op haar leeftijd niet meer gaan voor een pompeuze trouwjurk, zou gaan voor een simpeler, meer bedekter model op borsten en bovenarmen en minder tierelantijnen.
Het advies van Mary Borsato voor deze jurk viel mij echt tegen.
Dit idd. Pastte niet goed maar ook niet bij haar leeftijd. B
Borsato is inmiddels zo oud, die ziet het niet meer allemaal goed :-?
nerdopviva schreef:
21-04-2019 20:31
En ik trek die boerenjongen heel slecht. "Mooi kopje" zeg je niet tegen een vrouw.
Nou echt.......
caribea schreef:
21-04-2019 21:29
En bij de dochter die zwarte laarsjes onder dat jurkje dan!
Dat zag er echt niet uit nee.

Ik geloof ook niet dat dit een blijvende match wordt trouwens
Alle reacties Link kopieren
Monique zei geen witte jurk te willen, maar zachtroze of champagne. Ik heb het haar niet zien passen. Heeft Borsato alleen maar (gebroken) wit of negeert ze de klant gewoon? Allebei stom.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde Mary Borsato ook steeds 'schat' tegen Monique zeggen, daar zou ik als klant ook niet van gediend zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het terugkijken. Heb zo'n medelijden met Ronald. Hij lijkt me zo lief, zacht en wat naïef. En in een vooruitblik zag ik Moniques familie zo afkeurend naar hem kijken.
Kan er wel om janken.
LieveMona schreef:
22-04-2019 10:24
Ik ben aan het terugkijken. Heb zo'n medelijden met Ronald. Hij lijkt me zo lief, zacht en wat naïef. En in een vooruitblik zag ik Moniques familie zo afkeurend naar hem kijken.
Kan er wel om janken.
Nou idd en toen hij binnenkwam ook al.
LieveMona schreef:
22-04-2019 10:24
Ik ben aan het terugkijken. Heb zo'n medelijden met Ronald. Hij lijkt me zo lief, zacht en wat naïef. En in een vooruitblik zag ik Moniques familie zo afkeurend naar hem kijken.
Kan er wel om janken.
Ik vond het in het voorstukje ook vaak zo lijken alsof het een blijk van afkeuring was. Maar als je de hele aflevering ziet, is het meer een knikje ter begroeting en dus niks negatiefs.
Ik heb het net terug gekeken. Die jurk van Monique stond haar voor geen meter. Ik had ook niet de indruk dat dit echt haar keuze was.

Verder denk ik ook niet dat zij een goede match zijn. Ik denk dat zij zich heel snel aan hem gaat irriteren.

Maar ik denk dat Nick en Maxime ook niet bij elkaar blijven. Ook daar zie ik teveel puntjes die ergernissen gaan opleveren.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
22-04-2019 10:24
Ik ben aan het terugkijken. Heb zo'n medelijden met Ronald. Hij lijkt me zo lief, zacht en wat naïef. En in een vooruitblik zag ik Moniques familie zo afkeurend naar hem kijken.
Kan er wel om janken.

Ja ik zag het ook, toen die ( veels te enthousiaste) trouwambtenaar zei van dit is 'm, toen knikte die vrouw met dat korte roodachtige haar heel gemeen zo van oh....ok.
Ik vond dat die vrouw sowieso een enge uitstraling heeft.
Verder heb ik nog niemand gezien die Renate van 2 seizoenen geleden kan evenaren, want oh wat was dat erg zeg.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Oh-happy-day schreef:
22-04-2019 10:01
Ik hoorde Mary Borsato ook steeds 'schat' tegen Monique zeggen, daar zou ik als klant ook niet van gediend zijn.
Inderdaad... Ik zou gillend wegrennen uit die zaak. Het uitzoeken van de jurk hoort om de bruid te draaien en niet om de verkoopster. Wat een ordinair mens is dat!

Ronald vond ik irritant. Dat lachje.... hihihi... daar zou ik niet tegen kunnen. Ik zou direct scheiden 😉
Maar zijn vriend Steef is echt afschuwelijk. Naar mannetje.

Ik ben benieuwd naar Joost en Millie, vind ze tot nu toe niet echt bij elkaar passen.
Ik heb de meeste hoop voor Nick en Maxime
Ik vind Ronald ogen als een lieve man. Denk niet dat Monique hem gelukkig gaat maken.
Alle reacties Link kopieren
positivodo schreef:
23-04-2019 08:43
Ik vind Ronald ogen als een lieve man. Denk niet dat Monique hem gelukkig gaat maken.
Monique lijkt me te dominant voor hem. En ik verwacht ergens dat zij vanalles op hem aan te merken zal hebben. Hij komt over als een zachtaardige, beetje simpele ziel (hoewel hij wel een aardige baan heeft en twee stichtingen, dus dom zal hij niet zijn, wellicht wat naïef). Ik denk dat zij iets flitsenders had verwacht. Geloof niet dat dit 'm gaat worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven