Entertainment alle pijlers

Married at First sight 2023 Videoland

04-01-2023 12:42 1512 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes. Het nieuwe seizoen is weer begonnen.
Wie kijkt er nog meer ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Patricia ook best knap. Loes en Richelle gewoon gemiddeld.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
emanina schreef:
14-03-2023 17:55
Ik vind Patricia ook best knap. Loes en Richelle gewoon gemiddeld.
Ik moet bij Patricia op de één of andere manier aan Jennifer Aniston denken.

Loes vind ik er best leuk uitzien en Paula vind ik ook wel knap. Misschien wat tuttig qua uitstraling.

Richelle is zeker niet lelijk, maar heeft gewoon niet zoveel charisma, waardoor ze doorsnee wordt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de stem van Patricia vreselijk, verder leuke meid…Loes en Richelle vind ik gewoon, waarbij ik Loes dan net iets leuker vind. Richelle is leuk, maar ik denk geen beest in bed byv
Alle reacties Link kopieren Quote
Hadden jullie ook gelezen dat de moeder van Paula was bedreigd? Echt totaal debiel. Natuurlijk een apart mens maar bedreigen, kom op.

Ik vind eigenlijk alleen Paula knap. Maar idd wel tuttig. Richelle, Patricia en Loes gewoon normaal, niks bijzonders. De mannen zou ik niet op vallen. Nog nooit een knappe man in Mafs gezien. Wel in de Belgische.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij Loes jeuken mijn vingers: die veelste zwarte spoeling eruit, dode punten knippen, vet masker erin, haren met grove kam kammen met beetje crème en aan de lucht opdrogen. Moet je zien wat een geweldige bos haar je dan ziet!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
14-03-2023 11:10
Ik ga het nog een keer zeggen. Astleigh vond ik wel echt een leuke en aantrekkelijke man :love:

True, Astleigh was wel echt een aantrekkelijke man ja :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Grappig, ik vind Loes echt prachtig! En ik denk dat dit haar haarkleur is, geen zwarte spoeling, maar kan natuurlijk dat ik daar geen goede kijk op heb.
Ik vind Paula totaal niet knap! Gewoon een tut die ik nooit als knap zou omschrijven. Heel alledaags type.
Wel goed om dit te lezen want ik denk dat mijn smaak misschien afwijkt van de norm. Gelukkig maar dat we niet allemaal hetzelfde denken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Astleigh juist echt niets aan.
Maarten vind ik daarentegen best prima. Denk niet dat de deelnemers van MAFS nu echt heel erg afwijken van het gemiddelde uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Citterio schreef:
17-03-2023 10:21
Grappig, ik vind Loes echt prachtig! En ik denk dat dit haar haarkleur is, geen zwarte spoeling, maar kan natuurlijk dat ik daar geen goede kijk op heb.
Ik vind Paula totaal niet knap! Gewoon een tut die ik nooit als knap zou omschrijven. Heel alledaags type.
Wel goed om dit te lezen want ik denk dat mijn smaak misschien afwijkt van de norm. Gelukkig maar dat we niet allemaal hetzelfde denken.
Ik denk ook dat dit haar eigen haarkleur is.

Maar voor de rest vind ik de deelnemers allemaal gewoon vrij normaal. Gewone mensen zoals je er duizenden ziet in het dagelijks leven; niet uitzonderlijk knap maar ook niet uitzonderlijk lelijk. Niks mis mee toch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is het eerste jaar dat ik mafs kijk (heb volgens mij wel jaren geleden 1 of 2 afleveringen gezien) maar ik stond er van te kijken dat het inderdaad 'gewone' mense zijn. Op de een of andere manier dacht ik altijd dat het van die tokkies waren zoals op Ex on the beach, love island en dat soort kermisklanten.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren Quote
louise1 schreef:
17-03-2023 12:50
Dit is het eerste jaar dat ik mafs kijk (heb volgens mij wel jaren geleden 1 of 2 afleveringen gezien) maar ik stond er van te kijken dat het inderdaad 'gewone' mense zijn. Op de een of andere manier dacht ik altijd dat het van die tokkies waren zoals op Ex on the beach, love island en dat soort kermisklanten.
Die hebben er ook zeker wel eens tussen gezeten. Google maar eens op Wenkie ;)
Maar meestal zijn het hele normale, doorsnee mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu de uk versie seizoen 7 op Videoland . Heerlijke tv 😀

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven