Entertainment alle pijlers

Married at first sight (RTL4) 2020

05-01-2020 22:08 1745 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag 6 januari begint het nieuwe seizoen.
Wie kijkt er met me mee?

Geen spoilers plaatsen graag.
cateye wijzigde dit bericht op 09-01-2020 14:25
Reden: Goede tip van een medeforummer gekregen.
25.79% gewijzigd
Ik vind Jeroen zo kinderlijk over komen. Ik denk dat dat niet past bij Antoine. Ook denken ze heel verschillend over seks. Antoine zei van natuurlijk ga ik niet gelijk met hem naar bed en Jeroen zou hem zo willen bespringen als ik zou kijk naar die geile glitteroogjes van hem.
vrijenblij20220 schreef:
04-02-2020 10:07
Ik vind Jeroen zo kinderlijk over komen. Ik denk dat dat niet past bij Antoine. Ook denken ze heel verschillend over seks. Antoine zei van natuurlijk ga ik niet gelijk met hem naar bed en Jeroen zou hem zo willen bespringen als ik zou kijk naar die geile glitteroogjes van hem.
:HA:

Vind ze ook totaal niet bij elkaar passen. En toen ze even in de deuropening stonden met z'n tweeën voor de volle feestzaal zag het er zo aandoenlijk uit alsof het twee broertjes zijn, en de kleine broer zich achter zijn grote broer verschuilde :P
Chantal zei toch onderweg naar het paard rijden dat ze bang is voor paarden en er echt niet op zou gaan? Later zei ze dat ze goed kan paard rijden en het vaker deed. Echt, dit soort dingen heeft ze vaker. Ze verandert van het ene op het andere moment. Ze heeft geen oog voor Henk en maakte die man van de paarden echt belachelijk. Tenenkrommend vond ik dat.

Ik vind Kimberly vind ik er vaak onverzorgd uitzien.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 04-02-2020 11:09
2.22% gewijzigd
Volgens mij is Henk volledig aan het afknappen op Chantal.

Hij vindt het echt niet leuk dat ze totaal geen knuffels of kusjes terug geeft en hem op afstand houdt. Chantal is veel te veel met zich zelf bezig en met de Turkse meneer. Ze houdt zich met van alles behalve Henk bezig.

Henk zag er ook veel sportiever uit op dat paard. Ik denk dat hij veel aktiever is dan Chantal

Toen Chantal zij dat ze niets van de omgeving mooi vond dacht hij eerst dat ze aan het grappen was. Henk vond de paardrij tocht best leuk en vind het wel een domper dat Chantal daar over klaagde.

Kimberly is echt een lief en verzorgende type denk ik zoals zij met die koffie aan kwam.
Ik kom nu al niet meer bij van jullie reacties, geile glitter oogjes😂
Ik ga vanmiddag terug kijken, heb gisteren alleen het begin gezien.
sugarmiss schreef:
04-02-2020 10:58
Volgens mij is Henk volledig aan het afknappen op Chantal.

Hij vindt het echt niet leuk dat ze totaal geen knuffels of kusjes terug geeft en hem op afstand houdt. Chantal is veel te veel met zich zelf bezig en met de Turkse meneer. Ze houdt zich met van alles behalve Henk bezig.

Henk zag er ook veel sportiever uit op dat paard. Ik denk dat hij veel aktiever is dan Chantal

Toen Chantal zij dat ze niets van de omgeving mooi vond dacht hij eerst dat ze aan het grappen was. Henk vond de paardrij tocht best leuk en vind het wel een domper dat Chantal daar over klaagde.

Kimberly is echt een lief en verzorgende type denk ik zoals zij met die koffie aan kwam.
Gisteren zag je een voorstukje voor vandaag, en daar zegt Henk al dat als ze ergens aankomen Chantal gelijk naar WiFi code vraagt. Dat vind hij niet leuk, en zei er al bij "had ze die aandacht maar voor mij" ze zit continu op d'r telefoon.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ik denk dat ik de enige ben maar ik snap Sanne eigenlijk wel...
Ze wil gewoon te graag dat het allemaal leuk is en ze is daarom heel erg de gangmaker aan het uithangen wat ook weer energie kost. Is gewoon onzekerheid.

Lijkt me ook best moeilijk hoor, met heel die camera's en je wíl dan graag dat het werkt waardoor je te erg je best gaat doen.
Antoine is een leuke volwassen man. Echt een man die aan een stabiele relatie toe is, een man waar je bij thuis wilt komen.
Jeroen daarentegen is meer van het soort geile stoeipoes, die nog in de fase van het versieren en “one sight stand” zit.
Yesss ik denk ook dat het onzekerheid is.
Maar die actie met dat ijsje bestellen terwijl hij duidelijk zei geen ijsje te willen, was echt een denigrerende actie vind ik.
Thierry en Sanne
Ze zijn beiden onzeker en willen allebei graag. Hij vindt haar echt leuk, maar zij voelt het gewoon niet..... Ik snap de match, maar de magic mist

Henk en Chantal
Henk is een lieverd. Hij gaat echt een andere vrouw blij maken. Chantal niet, want zij wilt iemand die haar op wenken bedient en dominanter is. Ik vind dat Henk een prettig karakter heeft op basis van de 1 op 1 momenten voor het programma. Dingen zoals gelijk de wifi-code vragen en de hele tijd op haar telefoon zitten is niets voor Henk. Hij wilt wel connectie, gesprekken. Samen genieten en grappen en grollen. Chantal wilt gewoon een man aan haar zijde voor de show heb ik het idee. Want echt een band aangaan zie ik haar niet doen.
Deze gaan scheiden en ik heb het idee dat ze het einde van het experiment niet redden.

Robin en Kimberly
Hmm. Ik zie Robin steeds meer ontdooien en warm lopen voor Kimberly. Heb niet per se het idee dat hij zijn best hiervoor moet doen, maar gewoon een wat introvert, gemoedelijk persoon is. Ik denk het vrolijke van Kimberly misschien iets is wat hij wel nodig heeft. Robin is een prettige, rustige man voor Kimberly.
Ik zie dit nog weleens goed komen

Ferry en José
Mijn indruk is dat José te lief is voor Ferry. Die heeft meer een onafhankelijke vrouw nodig. Die hem ook wat kan vertellen over alles en nog wat. José is daarvoor wat te moederig/huisvrouwerig vind ik. Maar wie weet wat er nog kan komen :)
Ik ben vast de enige, maar hoe lief en aardig kimberly ook over komt, ik krijg er wel een beetje de kriebels van. Van hoe ze praat. Beetje te overdreven. Oooh wat mooooi.
Ik hou er niet zo van.
Alhoewel ik dat op sommige momenten, als ze in een wat serieuzer gesprek zit, ook weer helemaal niet heb.
Ik vind Kimberly ook wat lijzig maar ze is wel lief denk ik.

Maar dan Sanne. Ze behandelde Thierry gewoon als een kind in die ijssalon.
Sanne heeft een te hoge dunk van zichzelf.
Thierry doet zijn best en ze kan een potje bij hem breken, maar hij heeft (gelukkig) ook zijn grenzen
Denk dat Sanne en Thierry idd allebei veel te graag willen, op hun tenen lopen en voor de camera's er maar het mooiste van proberen te maken.
maar of ze nou écht tot elkaar komen?
Ik snap het ook wel....het lijkt mij ook compleet onnnatuurlijk om met een wildvreemde "lekker relaxed jezelf" te moeten zijn terwijl er ook nog een productieteam om je heen draait. Zelfs met mijn eigen vriend zou ik daar compleet van bevriezen denk ik.

Chantal.... tsja, is die wel op zoek naar een man? Er is nog niks oprechts uit haar gekomen vind ik. Alleen maar grappen, grollen en grof taalgebruik. Maar wie ze nou is??

Ik vind Kimberley wel heel leuk. Echt zo'n lieve, vrolijke meid. Ik zie haar echt als een soort ideale kinderdagverblijfleidster haha.... Volgens mij ontdooit Robin ook wel idd....en ze zeggen allebei wel wat spanning te voelen, dus wie weet is dit dan toch de match van het seizoen.

Ik vind het trouwens bij die vriendin van Jeroen net alsof e zijn moeder is. Ze loopt alsmaar naast 'm, is overal bij, stopt m in die auto en zegt dan ook nog "Ja nu moet je m toch alleen laten ,dat is wel moeilijk. Dat hij het nu alleen moet gaan doen"
Ik kreeg een beetje het gevoel alsof ze het over haar 4-jarige zoontje had die voor het eerst een dagje naar school moest of zo
vlokkenopjebrood schreef:
04-02-2020 14:50

Ik vind het trouwens bij die vriendin van Jeroen net alsof e zijn moeder is. Ze loopt alsmaar naast 'm, is overal bij, stopt m in die auto en zegt dan ook nog "Ja nu moet je m toch alleen laten ,dat is wel moeilijk. Dat hij het nu alleen moet gaan doen"
Ik kreeg een beetje het gevoel alsof ze het over haar 4-jarige zoontje had die voor het eerst een dagje naar school moest of zo
Ja, maar zo praat hij zelf ook. Heel onderdanig type volgens mij.
Je moet ook echt goed luisteren om te verstaan wat hij zegt.
minnimouse schreef:
04-02-2020 15:08
Ja, maar zo praat hij zelf ook. Heel onderdanig type volgens mij.
Je moet ook echt goed luisteren om te verstaan wat hij zegt.
Kan hij praten dan?
Ik zie alleen maar een pruillip en lege ogen. Wat een lege inhoud.
Dwarrel75 schreef:
03-02-2020 21:02
Gaat ze nou serieus met korte broek paardrijden? Die heeft straks de schuurplekken op haar binnenbrengen staan....auw!!
Vreemd dat mensen die nog nooit op een paard hebben gezeten dat dan zo nodig ineens moeten doen. Qua kleding ook absurd. In NL zou zoiets nooit gebeuren, zomaar een buitenrit zonder ervaring... Gevaarlijk hoor.
viennas schreef:
03-02-2020 22:07
Oooooh en die Chantal. Idioot hoe zij zich gedroeg tegenover die Turkse meneer. Echt om te janken.
Ja, inderdaad, ook zo bizar. Wat vind ze zichzelf toch bijzonder.....
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 04-02-2020 16:06
23.03% gewijzigd
Because schreef:
04-02-2020 15:49
Kan hij praten dan?
Ik zie alleen maar een pruillip en lege ogen. Wat een lege inhoud.
:rofl:
Hij komt inderdaad een beetje raar over. Misschien de spanning en verandert het nog.
Beter.Laat schreef:
04-02-2020 16:02

Ja, inderdaad, ook zo bizar. Wat vind ze zichzelf toch bijzonder.....
Ze is gewoon hartstikke maf
sugarmiss schreef:

Ik zou er ook niet aan moeten denken om op je huwelijksreis dit soort 'leuke' activiteiten te moeten ondernemen. En ik gaf Chantal groot gelijk, dat was geen mooie omgeving, dat was een dorre bende.
sugarmiss schreef:

Ik zou er ook niet aan moeten denken om op je huwelijksreis dit soort 'leuke' activiteiten te moeten ondernemen. En ik gaf Chantal groot gelijk, dat was geen mooie omgeving, dat was een dorre bende.
Lovestar schreef:
04-02-2020 13:38

Henk en Chantal
Henk is een lieverd. Hij gaat echt een andere vrouw blij maken. Chantal niet, want zij wilt iemand die haar op wenkies bedient en dominanter is.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Ik vind Kimberly heel veel praten en lachen, vraag me af of Robin daar niet gillend gek van wordt, als introverte man zijnde.
Chantal komt zo haar verhaal vertellen bij Boulevard
(Ga er maar van uit dat er geen spoilers inzitten)

Aanvulling: heb ik dat gedroomd? Heb niets gezien bij Boulevard.

Nuttige bijdrage van mij in dit topic ahum :flag:
Chantal zal haar zoveel minutes of fame echt wel benutten als ze de kans krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven