Entertainment alle pijlers

Masha en de beer

06-07-2013 19:45 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon is zooooo dol op deze tekenfilm dat ik er iets van zou willen kopen voor de leuk. Ik zoek me rot op internet maar kan niks vinden? Behalve dan de dvd tjes maar die heeft hij dus al.

Er zouden toch best posters, beeldjes of knuffels van bestaan zou je denken!?

Iemand een idee waar?
ik kijk ook hoor! Maar op Netflix en op dvd vind ik alleen maar deel 1 en 2 en die hebben we allemaal al gezien.
quote:Desperate_Housewive schreef op 09 maart 2014 @ 08:41:

Even uppen. Weet iemand of er nog een deel 3 komt? Dochter vind het geweldig! Maar deel 1 en 2 zijn nu wel grijs gedraaid hier.Er zijn al 6 series.
Niet in het Nederlands dan?
quote:Desperate_Housewive schreef op 09 maart 2014 @ 17:35:

Niet in het Nederlands dan?Geen idee. Wij kijken altijd naar de Russische.
Ik heb op netflix 2 series in het nederlands. Die kijkt dochter altijd als ik nu met russisch aan kom gaat ze ws "nie leuk" roepen

Ze noemt het trouwens altijd "kleine beertje kijken" haha! Niet bepaald een klein beertje!
Haha hier is het precies andersom. Ze vinden er hier niks aan in het Nederlands. Dat is niet echt.
het is ook nooit goed he haha! Maar jullie hebben dan iig nog 6 series, ik moet het met 2 doen.

Ze worden steeds leuker!
Ja joh! Zit me een beetje lekker te maken hier! ik ga toch eens op zoek naar de Russische haha!
Dochter hier vindt ze ook super, maar ze vraagt me steeds iets, wat ik niet weet.... "Hoe heet de beer?" Dus....iemand? Kan wel wat verzinnen hoor, maar als het beestje een naam heeft, dan noemen we hem erbij. Anders heet ie gewoon beer.
Hier topfavoriet bij onze twee jarige zoon. Hij zit nu ook te kijken. Ik kan de filmpjes dromen inmiddels maar grappig zijn ze wel!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 06 juli 2013 @ 20:32:

Hahaha, Mason roept juist "stoute beer" als ie het geterg van Masha beu is.

Deze is zo leuk:

http://youtu.be/xcL-oGPxgCg Ik kende het nog niet, maar wat is dit schattig!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:soley79 schreef op 18 maart 2014 @ 18:09:

Dochter hier vindt ze ook super, maar ze vraagt me steeds iets, wat ik niet weet.... "Hoe heet de beer?" Dus....iemand? Kan wel wat verzinnen hoor, maar als het beestje een naam heeft, dan noemen we hem erbij. Anders heet ie gewoon beer.De beer heet Misha.
quote:liubi schreef op 18 maart 2014 @ 18:58:

[...]

De beer heet Misha.

Masha en Misha

Dat heb ik echt totaal niet meegekregen in de filmpjes...
Mijn zoontje is een groot fan en noemt hem Mascha's beer . Nooit geweten dat het Mischa is.
Uh... zonder C's.
Misschien is de naam van de beer in de Nederlandse synchronisatie weggevallen.
Op Netflix staan bijna alle afleveringen van Masha en de Beer en ook nog eens met Nederlandse stemmen. Voor mensen die geen Netflix hebben dan kun je op Youtube zoeken, helaas in het Russisch en soms met troep ertussen. Een overzicht met Masha en de Beer filmpjes heb ik gevonden op deze website www.kids-tube.nl/masha-en-de-beer-filmpjes/ Helaas ook niet in het Nederlands, maar mijn dochter maakt dat niet zoveel uit.
Netflix heeft alleen seizoen 1 en 2. Bij zappelin komt nu seizoen 3 steeds, zie daar nieuwe filmpjes langs komen namelijk.

En de beer heet Mishka maar dat komt in de nederlandse vertaling inderdaad niet naar voren.
Mijn dochter kijkt dit elke ochtend op Zapp! Volgens mij 7.30...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2015 14:51
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven