Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie

21-08-2017 16:55 240 berichten
Voor de liefhebbers: maandag 28 augustus start een nieuw seizoen Masterchef Australie op net 5. Tijd waarschijnlijk 19.30 uur

Ik zit er helemaal klaar voor en kan bijna niet langer wachten. Weer genieten van Gary, George en Matt
Wie kijkt er mee?
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 19:43
8.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zag trouwens dat hij nu in Nederland is en morgen een opening doet in Den Haag (van donut & co ofzo), grappig.
Drackie schreef:
21-12-2017 20:41
Ik kom even inbreken hoor. Ik heb het hele seizoen gekeken, maar nog niet eerder geschreven hier. Ik weet niet of er mensen nog moeten kijken, maar skip dan dit bericht.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ik vond het echt oneerlijk. Het laatste gerecht van Ben was duidelijk beter. Qua smaak (de mandarijn) en ook qua uiterlijk. Het leek mij dus heel logisch dat hij van elk jurylid één punt meer zou krijgen dan Diana en daarmee de winnaar zou worden (4 punten meer dus, hij stond er 3 achter). Dat van Diana was gewoon echt minder goed, dus ik snap het niet. :|
Ik vond deze hele finale een beetje dubieus,alsof Diana moest winnen
ben het met je eens hoor, had ook verwacht dat hij het net zou winnen.

Nou ja, kunnen wij niets aan doen.
Ik was al bevooroordeeld over Ben :)
Maar hij is wel echt zo schattig met zijn " oma" .
Mooie link om te lezen: https://www.metronieuws.nl/nieuws/showb ... dse-keuken
samen sta je sterker
Volgens zijn facebookpagina is Ben morgen in Den Haag!
https://www.facebook.com/BenUngermannAU/
gerritjevan schreef:
21-12-2017 20:47
Ik vond deze hele finale een beetje dubieus,alsof Diana moest winnen
Eens! En wij zijn niet de enige die er zo over denken, ook de australische kijkers vonden het dubieus...

http://www.news.com.au/entertainment/tv ... 36b4ebf99c

Ik had Ben graag zien winnen, maar als je naar de gehele wedstrijd kijkt, dan is het denk ik wel terecht dat Diana heeft gewonnen.
quattro-stagioni schreef:
21-12-2017 21:05
Volgens zijn facebookpagina is Ben morgen in Den Haag!
https://www.facebook.com/BenUngermannAU/
Ja, dat schreef ik net. :proud:
Drackie schreef:
21-12-2017 21:18
Ja, dat schreef ik net. :proud:
Er overheen gelezen, sorry... :monkey:
Drackie schreef:
21-12-2017 20:41
Ik kom even inbreken hoor. Ik heb het hele seizoen gekeken, maar nog niet eerder geschreven hier. Ik weet niet of er mensen nog moeten kijken, maar skip dan dit bericht.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ik vond het echt oneerlijk. Het laatste gerecht van Ben was duidelijk beter. Qua smaak (de mandarijn) en ook qua uiterlijk. Het leek mij dus heel logisch dat hij van elk jurylid één punt meer zou krijgen dan Diana en daarmee de winnaar zou worden (4 punten meer dus, hij stond er 3 achter). Dat van Diana was gewoon echt minder goed, dus ik snap het niet. :|
Vooral die negen van Matt was te hoog. Zeven misschien te laag, maar ja dan zouden ze gelijk uitkomen en dat kan natuurlijk niet. Jammer, had het Ben (heel chauvinistisch) echt gegund.
Well behaved women rarely make history.
Hij praat schattig Nederlands trouwens, zie filmpje op zijn fb pagina
Tjezus, wat vals
Dit zou blind geproefd moeten worden, en dan met juryleden erbij die de kandidaten niet kennen, want de jury die de kandidaten weken meemaakt, kan volgens mij met een hele grote zekerheid aangeven wie welk gerecht gemaakt heeft.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
22-12-2017 00:33
Dit zou blind geproefd moeten worden, en dan met juryleden erbij die de kandidaten niet kennen, want de jury die de kandidaten weken meemaakt, kan volgens mij met een hele grote zekerheid aangeven wie welk gerecht gemaakt heeft.
Ja, helemaal eens. Ergens is het ook wel begrijpelijk dat ze meenemen hoe iemand in de afgelopen weken gepresteerd heeft (ik neem tenminste aan dat dat hier heeft meegespeeld), maar doe dan niet alsof dat niet zo is.
Ik vond het ook niet helemaal eerlijk gaan, zei ook gelijk dat Diana moest winnen deze wedstrijd. Ik vond Ben beter in deze proef hij had moeten winnen.
Eens met het bovenstaande, had die 9 voor Diana ook niet zien aankomen. Maar dat gezegd hebbende, vond ik haar over de gehele linie meer gevarieerd koken en kan wel leven met het feit dat zei heeft gewonnen. Ik vind trouwens het finalegerecht nooit leuk om te kijken, een onmogelijk recept van honderd stappen op de beste manier mogelijk uitvoeren, meer is t niet. Ik mis daarbij de creatieve inbreng van de deelnemer en de haalbaarheid 😊. Al met al een leuk maar voorspelbaar seizoen MC 2017 en mogen Ben en Diana slagen in hun culinaire dromen *en Ben, kom ik bij je eten 🤣*
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Wow, das wel een antiek seizoen

Nou ja, dan heb ik weer een uur meer om iets nuttigs met mijn leven te doen ;-D
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven