Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
Briljant topic ook weer gister Moon...echt, de tranen liepen weer ouderwets over mijn wangen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ohh ik ben er ook en ik ben ook misselijk, misschien zit het in de lucht.



De burger van het blauwe team lijkt me wel een stuk lekkerder..
Alle reacties Link kopieren
ziet er als troepietroepie uit...ik ben al missuhluhk!!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk hoe BAM weer uit de hoek kwam...mergelgrot whaaaaa!
Alle reacties Link kopieren
wat heb ik gemist gisteren? Wat voor topic?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Sum!



Wat nasty dat je ondertussen de score kan zien.



Ik ben voor Sharone rood.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
oh oh, rood loopt in!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 22 juni 2011 @ 20:59:

wat heb ik gemist gisteren? Wat voor topic?

Roos, enjoy!



Gewoon voor de fun
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor blauwwww want die rode lijkt me nog steeds vies. Maar helaas..
Alle reacties Link kopieren
Ik had het geloof ik al eens gezegd, ik zie Gordon liever zwetend, vloekend en tierend....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat stom van die Jake zeg. Kan je eindelijk eens zien wie er voorloopt en je daarop aanpassen, ga je alleen de duidelijk voorlopende burger flink afkraken.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
ik ga zo niet aan het ijzer trekken maar aan mijn stutten...wat een meneer miep zeg...kolere, als het mijn vent was kreeg hij een rotschop naar KoaKoaChuChuBamba...weggewaaid dakraam
Alle reacties Link kopieren
Oh reclame, dan ga ik mijn binnenkomst nog eens opnieuw doen.



Hooiiiii
Alle reacties Link kopieren
He Summer, ja ik ben hier.

Mijn date was stom. Hij was een beetje net zo dom als die Jake( de kabouter ).

God wat een dommerd zeg, krijg je tips van gordy, blijf je eigenwijs je eigen koers varen. Hij is dus echt zo dom als hij eruit ziet. Sharone daarentegen, jammie en nog hersens ook. Woehoe. wat een man zeg. Ben gewoon verliefd haha
Alle reacties Link kopieren
Soepie!!
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 22 juni 2011 @ 21:06:

He Summer, ja ik ben hier.

Mijn date was stom. Hij was een beetje net zo dom als die Jake( de kabouter ).

God wat een dommerd zeg, krijg je tips van gordy, blijf je eigenwijs je eigen koers varen. Hij is dus echt zo dom als hij eruit ziet. Sharone daarentegen, jammie en nog hersens ook. Woehoe. wat een man zeg. Ben gewoon verliefd haha

Echt???

was je date dom?

Hoezo dom?

Dom intelligentiewijs?

Dom als in bot, of gewoon oer en oer saai/



Details wil ik.....details....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Soep!!!



Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww hoe leuk!!!!!

MC junior!!!



Ik ben NU al fan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 22 juni 2011 @ 21:06:

Soepie!!Ha! Wat las ik, zijn we gezellig samen misselijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik had alles toch al getypt in het MC Aussie topic? of heb je erover heen gelezen. Dacht zelfs dat ik het er al met je over gehad heb maar ik kan me vergissen haha. Ben een beetje moe.

Maar hij was beetje tokkie niveau qua praten, en hij begreep nergens wat van. Tja gewoon dom. Ik ben zelf niet super slim maar wel een heel stuk slimmer dan hij. En ik vond hem niet aantrekkelijk, ik voelde gewoon niks. Bij het afscheid gewoon een nette drie zoenen en wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 22 juni 2011 @ 21:10:

Soep!!!



Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!! Alles goed?
Alle reacties Link kopieren
Soeppie!!!!!!!





de aanvraag is goedgekeurd!



I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 22 juni 2011 @ 21:11:

Ik had alles toch al getypt in het MC Aussie topic? of heb je erover heen gelezen. Dacht zelfs dat ik het er al met je over gehad heb maar ik kan me vergissen haha. Ben een beetje moe.

Maar hij was beetje tokkie niveau qua praten, en hij begreep nergens wat van. Tja gewoon dom. Ik ben zelf niet super slim maar wel een heel stuk slimmer dan hij. En ik vond hem niet aantrekkelijk, ik voelde gewoon niks. Bij het afscheid gewoon een nette drie zoenen en wegwezen.Had je hem nog nooit gezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 22 juni 2011 @ 21:12:

Soeppie!!!!!!!





de aanvraag is goedgekeurd!





Oh hoezeee! Dan kan ik morgen babyspullen gaan kopen!



Wanneer komt ze?
Alle reacties Link kopieren
jeey Mc steamy wint. ( mooie naam voor Sharone haha)

Hij was gewoon slimmer haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven