Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Summerdance
woensdag 20 juli 2011 om 21:00
Alle reacties
Link kopieren
quote:koreveen schreef op 20 juli 2011 @ 20:59:
Toetendeet.... wauw!
Friez, je wens komt uit
Wil je ook mee?
Gezellig!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_76983
woensdag 20 juli 2011 om 21:00
Alle reacties
Link kopieren
Ja, je weet hoe ik ben met Jury's, Kore.
rosanna08
woensdag 20 juli 2011 om 21:01
Alle reacties
Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 20 juli 2011 @ 20:59:
Lee vindt het denk ik leuker dat Sharone verloren heeft dan dat hij zelf door is. haantjesgedrag, andersom was het hetzelfde geweest
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tickel
woensdag 20 juli 2011 om 21:01
Alle reacties
Link kopieren
Schakel net in, tomaten uit blik?, dat is ongeveer een doodzonde.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
rosanna08
woensdag 20 juli 2011 om 21:01
Alle reacties
Link kopieren
Sumi, zullen we een toetenmeet organiseren?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
koreveen
woensdag 20 juli 2011 om 21:02
Alle reacties
Link kopieren
Oh lief! Lijkt me heel leuk om mee te doen!
Friez, idd!
Kalliope
woensdag 20 juli 2011 om 21:03
Alle reacties
Link kopieren
Inderdaad Roos. Eigenlijk gun ik ze het alletwee niet meer om te winnen, gewoon omdat het me steeds meer gaat irriteren.
Ik ben vanaf nu maar voor David denk ik. Die heeft ook goed geleerd van de kritiek die hij heeft gehad. En hij heeft net bewezen dat die zeker kan winnen. De andere twee heren zijn irritant, over Whitney ga ik vandaag niet eens beginnen en Sheetal is denk ik niet goed genoeg.
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 20 juli 2011 om 21:04
Alle reacties
Link kopieren
Eensch met Kal. Whitney haalt het bloed onder m'n nagels vandaan en Sjeetal vind ik een muts sinds ze die kreeft moest doden.
Summerdance
woensdag 20 juli 2011 om 21:05
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 20 juli 2011 @ 21:01:
Sumi, zullen we een toetenmeet organiseren?
Is goed!!
Bij wie las ik dat nou?
Ibi toch?
Die heeft komend weekend een toetjes date met haar familie...
Wie komen er allemaal?
Roos
Koor
Rook (ook toch?)
Moon (als ze ooit weer opduikt)
Kalli
Suup
Anne Roos
en ik
Dat waren ze toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
koreveen
woensdag 20 juli 2011 om 21:07
Alle reacties
Link kopieren
Ja, IBI was dat. Klonk supergaaf!
Jullie hadden nog nix georganiseerd dus? Geweldige insteek (daarna 25 balansdagen....)
En Friezzzz???
rosanna08
woensdag 20 juli 2011 om 21:08
Alle reacties
Link kopieren
volgens mij is dat een goed groepje ja
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 20 juli 2011 om 21:09
Alle reacties
Link kopieren
Friez, doe je ook mee?
Ik ga zo hard hopen dat die blaaskaak eruit gaat!
Al was het alleen maar om zijn beteuterde smoel te zien
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 20 juli 2011 om 21:09
Alle reacties
Link kopieren
Ow wauw, dat klinkt echt heel cool.
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 20 juli 2011 om 21:09
Alle reacties
Link kopieren
Whitney is in het voordeel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 20 juli 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
Yummmmmmmmmmmmmm
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
rosanna08
woensdag 20 juli 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
oeh lastig gerecht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kalliope
woensdag 20 juli 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
Alleen ik was net 1,5 kilo afgevallen
Ow jeejh, soufflé!
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_76983
woensdag 20 juli 2011 om 21:11
Alle reacties
Link kopieren
Oh, dat weet ik nog niet hoor. Of ik mee wil doen. Jullie organiseren maar en dan kijk ik wel of ik instap
koreveen
woensdag 20 juli 2011 om 21:13
Alle reacties
Link kopieren
Heel goed Whitney! Ga zo door met fouten maken
Kalliope
woensdag 20 juli 2011 om 21:13
Alle reacties
Link kopieren
Kwam er nou met heel veel moeite iets aardigs uit Lees mond over Sharone?
Liever elitair dan een pauper!
Summerdance
woensdag 20 juli 2011 om 21:13
Alle reacties
Link kopieren
Oven TV
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance
woensdag 20 juli 2011 om 21:14
Alle reacties
Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 20 juli 2011 @ 21:13:
Kwam er nou met heel veel moeite iets aardigs uit Lees mond over Sharone?Was een ongelukje....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
koreveen
woensdag 20 juli 2011 om 21:14
Alle reacties
Link kopieren
Dat heb ik net gemist Kal. Wat zei hij dan?
Kalliope
woensdag 20 juli 2011 om 21:15
Alle reacties
Link kopieren
Weet je het zeker Sum? Volgens mij moest die het er namelijk vanuit zijn tenen uittrekken.
Ik kan dat niet, ik moet altijd de ovendeur open doen om te kijken.
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 20 juli 2011 om 21:15
Alle reacties
Link kopieren
Friez. Lijkt me leuk je eens te ontmoeten
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder