Meegedaan aan tvprogramma, en dan?
dinsdag 1 september 2015 om 22:05
Ken of ben jij iemand die ooit heeft meegedaan als een programma als een dubbeltje op zijn kant, mijn vieze vette verloofde, de dokters, hotter than my daughter etc.?
Ik ben zo benieuwd hoe iemand daarna in de maatschappij meedraait. Word je herkend, aangesproken, of nog anders? Wat was de reden om mee te doen hieraan?
Dit nav de gedachten die vrij door mijn hoofd schieten terwijl ik nu een dubbeltje op zijn kant kijk. Bijzondere televisie.
Ik ben zo benieuwd hoe iemand daarna in de maatschappij meedraait. Word je herkend, aangesproken, of nog anders? Wat was de reden om mee te doen hieraan?
Dit nav de gedachten die vrij door mijn hoofd schieten terwijl ik nu een dubbeltje op zijn kant kijk. Bijzondere televisie.
I don't know what that means.
woensdag 2 september 2015 om 08:17
Ben een paar keer klapvee geweest bij programma's en op de middelbare kwam Willem Wever langs omdat een schoolgenoot een vraag had. Hij is er later wel een tijd mee 'gepest' omdat er ook nog een ander meisje een vraag had en ze dus later op het eind zogenaamd een romantisch diner voor 2 hadden bij kaarslicht. Hij heeft nog lang moeten horen van "En hoe is het met je vriendin?" etc terwijl hij dat meisje verder ook niet kende. Ze hebben mij ook wel eens een paar keer willen interviewen voor nieuws items en dergelijke maar ik had steeds zoiets van rot op met di microfoon en camera hahahaha. Hoef niet zo nodig op tv.
En mijn oma kwam een keer bij Kassa, ze hadden een item over ouderen en het bejaardenhuis waar mijn oma woonde was uitgenodigd om met wat bewoners naar de studio te komen. Oma was zo trots en iedereen werd gebeld dat we echt moesten kijken want oma kwam op tv.
En mijn oma kwam een keer bij Kassa, ze hadden een item over ouderen en het bejaardenhuis waar mijn oma woonde was uitgenodigd om met wat bewoners naar de studio te komen. Oma was zo trots en iedereen werd gebeld dat we echt moesten kijken want oma kwam op tv.
woensdag 2 september 2015 om 08:53
quote:misschicken schreef op 02 september 2015 @ 07:26:
[...]
deze?
[img]http://www.fhm.nl/upload/content/image/lingocumshot.jpg[/img]
Haha nee, die met een tattoo en fanatiek publiek
[...]
deze?
[img]http://www.fhm.nl/upload/content/image/lingocumshot.jpg[/img]
Haha nee, die met een tattoo en fanatiek publiek
woensdag 2 september 2015 om 09:41
Leuke verhalen!
Ik deed op mijn 11e (alweer bijna 13!! jaar geleden) mee aan Puzzeltijd bij RTL4
, samen met een vriendinnetje van de basisschool. Wel leuke reacties op gehad daarna op school en van de familie enzo.
Verder niet zoveel boeiends, zat vroeger op een kinderkoor dat werd weleens op tv uitgezonden, maar daar zong ik geen solo o.i.d. Met zo'n tv-uitzending wel altijd speuren of je jezelf zag.
Verder ken ik iemand van de middelbare school wiens moeder toen meedeed met het programma 'Geen cent te makken'. HEel genant. Maar dat vond ze zelf niet: overal werd verkondigd dat ze op tv zou komen!
Ik deed op mijn 11e (alweer bijna 13!! jaar geleden) mee aan Puzzeltijd bij RTL4
Verder niet zoveel boeiends, zat vroeger op een kinderkoor dat werd weleens op tv uitgezonden, maar daar zong ik geen solo o.i.d. Met zo'n tv-uitzending wel altijd speuren of je jezelf zag.
Verder ken ik iemand van de middelbare school wiens moeder toen meedeed met het programma 'Geen cent te makken'. HEel genant. Maar dat vond ze zelf niet: overal werd verkondigd dat ze op tv zou komen!
woensdag 2 september 2015 om 09:42
Ben een aantal keren op tv geweest vanwege mijn hobby, onder andere Klokhuis en De Wereld van Beau. Gelukkig vooral positief (op een docu na, jaren geleden, wat een dráma was dat zeg..) Commentaar was ook overwegend positief, goddank.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 2 september 2015 om 10:09
Ik ken een stel dat een grote prijs heeft gewonnen bij de Postcodeloterij. Ze kwamen op tv met Gaston en het hele circus. Dat stel gunde ik het enorm want de man was ziek (kanker, op een nare manier ontdekt) en hij is niet lang daarna overleden.
Bij Sex voor de Buch (of zo'n soort programma) zag ik een keer opeens iemand die ik kende van het uitgaan. Dat was best gênant.
En hier in de buurt is een misdrijf gepleegd wat destijds vrij groot in het nieuws is geweest. Dat vond ik toen heel bizar. Natuurlijk verschrikkelijk dat er iets ergs is gebeurd, maar dat jouw buurt opeens vol in het nieuws is en je opeens overal van die busjes van het nieuws ziet. Als ik langs het huis loop of ik zie mensen die het betrof, moet ik er toch nog regelmatig aan denken.
Bij Sex voor de Buch (of zo'n soort programma) zag ik een keer opeens iemand die ik kende van het uitgaan. Dat was best gênant.
En hier in de buurt is een misdrijf gepleegd wat destijds vrij groot in het nieuws is geweest. Dat vond ik toen heel bizar. Natuurlijk verschrikkelijk dat er iets ergs is gebeurd, maar dat jouw buurt opeens vol in het nieuws is en je opeens overal van die busjes van het nieuws ziet. Als ik langs het huis loop of ik zie mensen die het betrof, moet ik er toch nog regelmatig aan denken.
woensdag 2 september 2015 om 10:13
Ik heb meegedaan aan Lingo en aan That's the question. Dag na de uitzending wel door wat oud-klasgenoten via fb berichtjes gekregen dat ze het gezien hadden, maar verder echt nooit door iemand hoor.. Kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat ik zelf iemand op straat echt zou herkennen die de avond daarvoor op tv was als kandidaat van één of andere spelshow.
woensdag 2 september 2015 om 10:21
woensdag 2 september 2015 om 10:29
quote:nerdopviva schreef op 02 september 2015 @ 10:09:
En hier in de buurt is een misdrijf gepleegd wat destijds vrij groot in het nieuws is geweest. Dat vond ik toen heel bizar. Natuurlijk verschrikkelijk dat er iets ergs is gebeurd, maar dat jouw buurt opeens vol in het nieuws is en je opeens overal van die busjes van het nieuws ziet. Als ik langs het huis loop of ik zie mensen die het betrof, moet ik er toch nog regelmatig aan denken.oh ja, dat idd ook.. wellicht hebben we het wel over hetzelfde. Het was niet in mijn buurt maar wel 3 huizen naast mijn vriendin d`r huis. Bizar verhaal. Heel naar... maar al die media de hele tijd.
En hier in de buurt is een misdrijf gepleegd wat destijds vrij groot in het nieuws is geweest. Dat vond ik toen heel bizar. Natuurlijk verschrikkelijk dat er iets ergs is gebeurd, maar dat jouw buurt opeens vol in het nieuws is en je opeens overal van die busjes van het nieuws ziet. Als ik langs het huis loop of ik zie mensen die het betrof, moet ik er toch nog regelmatig aan denken.oh ja, dat idd ook.. wellicht hebben we het wel over hetzelfde. Het was niet in mijn buurt maar wel 3 huizen naast mijn vriendin d`r huis. Bizar verhaal. Heel naar... maar al die media de hele tijd.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 2 september 2015 om 10:29
Ik heb oud klas/studiegenoten mee zien doen aan het Blok, Heel Holland Bakt en X-Factor. Van die eerste twee weet ik niet wat de nasleep is geweest. Maar degene die aan X-Factor mee deed, en ook bij de laatste 12 zat, zal er geen schade van gehad hebben, want ze kan nu wel met muziek de kost verdienen.
Zelf had ik een tijdje terug een telefonisch interview (met foto erbij) op RTLZ, maar daar kreeg ik echt helemaal geen reactie op, ondanks dat het die dag nog ettelijke keren herhaald is.
Zelf had ik een tijdje terug een telefonisch interview (met foto erbij) op RTLZ, maar daar kreeg ik echt helemaal geen reactie op, ondanks dat het die dag nog ettelijke keren herhaald is.
woensdag 2 september 2015 om 10:33
woensdag 2 september 2015 om 17:53
quote:minnimouse schreef op 02 september 2015 @ 07:13:
[...]
Jawel, de sitcom is in Belgie heel erg bekend. In Nederland redelijk. Maar had geen tekst ofzo
Ik weet welk programma jij bedoelt van Eddy Zoey. Kom alleen niet op de naam.
haha, nou toch een leuke ervaring lijkt mij
het schoot me vanochtend ineens te binnen...take me out!
[...]
Jawel, de sitcom is in Belgie heel erg bekend. In Nederland redelijk. Maar had geen tekst ofzo
Ik weet welk programma jij bedoelt van Eddy Zoey. Kom alleen niet op de naam.
haha, nou toch een leuke ervaring lijkt mij
het schoot me vanochtend ineens te binnen...take me out!
woensdag 2 september 2015 om 19:32
Ik ken op dit moment een meisje dat mee doet aan holland's next top model. Ik ken haar niet heel goed, ik zat bij haar op de middelbare. Ik vond haar nooit zo aardig, ze leek in mijn ogen een beetje arrogant en nep. Ik zie nu steeds allerlei dingen op mijn fb voorbij komen. Ach we zien wel hoe ver ze komt en wat ze er mee bereikt.
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
woensdag 2 september 2015 om 20:08
Ik heb ooit meegedaan met het programma " U bent aan de beurt" van Pj Renz.
Wij hadden toen 1000 gulden gewonnen, en de reacties waren overweldigend, het moest echt niet langer duren met al die complimentjes, anders zou ik nog naast mijn schoenen gaan lopen.
Verder snap ik de mensen die meedoen met Adam zoekt Eva niet, hoe kan je in je blootje meedoen aan een datingprogramma????? Wetende dat je (groot) ouders kijken, de buurman, je leidinggevende, je oud klasgenootjes, je leraar van de basisschool, de bakker van de hoek, enz enz. En laten we eerlijk zijn iedereen kijkt toch als eerst naar de geslachtsdelen.
Zoiets blijft je je leven lang achtervolgen
Wij hadden toen 1000 gulden gewonnen, en de reacties waren overweldigend, het moest echt niet langer duren met al die complimentjes, anders zou ik nog naast mijn schoenen gaan lopen.
Verder snap ik de mensen die meedoen met Adam zoekt Eva niet, hoe kan je in je blootje meedoen aan een datingprogramma????? Wetende dat je (groot) ouders kijken, de buurman, je leidinggevende, je oud klasgenootjes, je leraar van de basisschool, de bakker van de hoek, enz enz. En laten we eerlijk zijn iedereen kijkt toch als eerst naar de geslachtsdelen.
Zoiets blijft je je leven lang achtervolgen
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
donderdag 3 september 2015 om 22:29
ik heb meegedaan in puur geluk,werd zo uit het publiek gepakt,en wist het dus niet,ik zit op facebook en daar hadden ze gezien dat ik chios had geliked en er bij had gezet dat ik ze zo lekker vond,toen kwam er iemand in spaanse outfit ze brengen in de volle zaal met een heel groot dienblad,ik moet zeggen dat ik me opgelaten voelde omdat ik dit niet wist,en de volgende dag werd ik op facebook voor vreetbaal uitgemaakt,dus dat was minder ,maar programma s die ik zelf uit koos zoals weekend miljonairs en postcodeloterij zijn super,allemaal leuke reacties,ik deed me voor t geld natuurlijk en de mensen willen dat ook winnen dus vragen ze je hoe het werkt en zo
donderdag 3 september 2015 om 22:43
quote:mswelgraven schreef op 03 september 2015 @ 22:29:
ik heb meegedaan in puur geluk,werd zo uit het publiek gepakt,en wist het dus niet,ik zit op facebook en daar hadden ze gezien dat ik chios had geliked en er bij had gezet dat ik ze zo lekker vond,toen kwam er iemand in spaanse outfit ze brengen in de volle zaal met een heel groot dienblad,ik moet zeggen dat ik me opgelaten voelde omdat ik dit niet wist,en de volgende dag werd ik op facebook voor vreetbaal uitgemaakt,dus dat was minder ,maar programma s die ik zelf uit koos zoals weekend miljonairs en postcodeloterij zijn super,allemaal leuke reacties,ik deed me voor t geld natuurlijk en de mensen willen dat ook winnen dus vragen ze je hoe het werkt en zo