Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
dinsdag 12 februari 2013 om 19:35
quote:_Doortje_ schreef op 12 februari 2013 @ 13:28:
Ik hoop wel dat het jankt met een Vlaams accent Eingelijk best wel gek hé toen Nick (Christope Hadad) in Gtst
was vonden we het niet erg om zijn vlaamse accent aan te horen.
Maar we ergeren ons groen en geel wanneer we Mike horen Maar ja Nick was ook best wel een lekker ding dus vonden we zijn accent sexier :p
Ik hoop wel dat het jankt met een Vlaams accent Eingelijk best wel gek hé toen Nick (Christope Hadad) in Gtst
Maar we ergeren ons groen en geel wanneer we Mike horen Maar ja Nick was ook best wel een lekker ding dus vonden we zijn accent sexier :p
dinsdag 12 februari 2013 om 20:07
quote:shockingblue schreef op 12 februari 2013 @ 19:35:
[...]
Eingelijk best wel gek hé toen Nick (Christope Hadad) in Gtst
Maar we ergeren ons groen en geel wanneer we Mike horen Maar ja Nick was ook best wel een lekker ding dus vonden we zijn accent sexier :pNou ik moet eerlijk zeggen toen ik Mike voor het eerst binnen zag komen in de Rozenboom...had ik iets van ooehlalalal..... Terwijl toen hij zijn mond open trok en we erachter kwamen wie hij was...was ik dat wasbordje snel weer vergeten...
[...]
Maar we ergeren ons groen en geel wanneer we Mike horen Maar ja Nick was ook best wel een lekker ding dus vonden we zijn accent sexier :pNou ik moet eerlijk zeggen toen ik Mike voor het eerst binnen zag komen in de Rozenboom...had ik iets van ooehlalalal..... Terwijl toen hij zijn mond open trok en we erachter kwamen wie hij was...was ik dat wasbordje snel weer vergeten...
dinsdag 12 februari 2013 om 20:23
woensdag 13 februari 2013 om 13:25
quote:shockingblue schreef op 12 februari 2013 @ 19:35:
[...]
Maar we ergeren ons groen en geel wanneer we Mike horen Maar ja Nick was ook best wel een lekker ding dus vonden we zijn accent sexier :pNouuu... 'we'. Ik vond Nick ook niet om aan te zien eigenlijk
[...]
Maar we ergeren ons groen en geel wanneer we Mike horen Maar ja Nick was ook best wel een lekker ding dus vonden we zijn accent sexier :pNouuu... 'we'. Ik vond Nick ook niet om aan te zien eigenlijk
Hallo?!
woensdag 13 februari 2013 om 18:22