Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
zaterdag 23 februari 2013 om 13:49
Dat was in de tijd van de Sanders tower, toen half Meerdijk er ook werkte. Er was een bedrijfsfeest, georganiseerd door Barbara (want die was van huisartsassistente naar Fischer Events gegaan). Janine moest Ludo doodschieten, alleen had iemand er echte kogels in gedaan zonder dat Janine het wist.
Volgens mij had Bing dat gedaan, maar Morris had er ook weer iets mee te maken.
Maar in ieder geval, we waren als kijker echt even in verwarring of Ludo nu echt dood was of niet. Het was wel gek dat Stefano niet terug kwam voor de begrafenis. Omdat Lucas oorontsteking zou hebben of zoiets. Achteraf bleek geloof ik ook dat Stefano door Janine was ingelicht. (zo van: we spelen een begrafenis, maar het is niet echt, dus kom maar niet).
Pas na maanden bleek dat Ludo toch leefde, toen hij achter de knoppen bleek te zitten van een of ander apparaat dat ervoor zorgde dat er water in een bepaalde ruimte kwam. Ik weet niet eens meer wie die groep was. Robert zat er in ieder geval bij, Barbara en Morris dan vast ook wel.
En of daar ooit iemand voor gestraft is? Dat zal dan wel weer niet.
Volgens mij had Bing dat gedaan, maar Morris had er ook weer iets mee te maken.
Maar in ieder geval, we waren als kijker echt even in verwarring of Ludo nu echt dood was of niet. Het was wel gek dat Stefano niet terug kwam voor de begrafenis. Omdat Lucas oorontsteking zou hebben of zoiets. Achteraf bleek geloof ik ook dat Stefano door Janine was ingelicht. (zo van: we spelen een begrafenis, maar het is niet echt, dus kom maar niet).
Pas na maanden bleek dat Ludo toch leefde, toen hij achter de knoppen bleek te zitten van een of ander apparaat dat ervoor zorgde dat er water in een bepaalde ruimte kwam. Ik weet niet eens meer wie die groep was. Robert zat er in ieder geval bij, Barbara en Morris dan vast ook wel.
En of daar ooit iemand voor gestraft is? Dat zal dan wel weer niet.
zaterdag 23 februari 2013 om 19:24