Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Een reclame voor een of andere reisorganisatie. Een moeder op een rots in de avondzon en dan allerlei kinderen die iets vragen. Met als dieptepunt......Mam, wil je me alsjeblieft naar hockey brengen?
Jan Smit.en als ik in je oren kijk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Jan Smit. pearle pearle pearle met die galm. Brrrrrrrrrrrrrr
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Die geit en alles kan in alkes kan en mag land en een motorfiets en tuc.

Que ?????
quote:soetkees schreef op 14 juni 2016 @ 21:56:

Ah, gelukkig ben ik niet de enige die zich daar aan ergert!Nee hoor, ik ook! Zo'n kapsel dat alleen goed blijft zitten als je je hoofd niet beweegt!
quote:Versnellingsbak schreef op 15 juni 2016 @ 10:48:

Die geit en alles kan in alkes kan en mag land en een motorfiets en tuc.

Que ?????Die slaat inderdaad nergens op. Maar die geit vind ik leuk!
quote:mienietjefietje schreef op 06 juni 2016 @ 11:56:

[...]

Ja en net alsof er geen producten zijn die je dan bij wehkamp niet kunt kopen, een pak melk of zo...

En dan dat hoogst verbaasde gezicht van die zwangere dame. Of ze nog nooit van haar leven in een reële winkel geweest is.

Een volkomen stupide reclamespotje.
quote:amarna schreef op 15 juni 2016 @ 11:39:

[...]

Die slaat inderdaad nergens op. Maar die geit vind ik leuk!Ik verdom t nog om tuc te kopen..serieus.
quote:chrisjoh schreef op 15 juni 2016 @ 07:58:

Jan Smit.en als ik in je oren kijk. Inderdaad, had grappig moeten zijn maar echt over de top
Hij is al eerder genoemd maar die debiele Trivago reclame waarin die vent wel 3 of 4 x hetzelfde verhaaltje vertelt over hoe die site werkt.

Mag ik ff kotsen?????
Die reclame van Pantur: voor vrouwen over 40, letterlijk vertaald vanuit het engels. Wat is er mis met 'voor vrouwen boven de 40'. Moeten de reclamemakers per woord betaald worden of zo?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Lucky_Birdie schreef op 14 juni 2016 @ 20:31:

Slimpie, limonade zonder suiker, maar met ongezonde zoetstoffen...

Bah, bah, bah.

Net doen alsof je een gezond product verkooptDaarentegen wel een fijn alternatief voor kinderen met suikerziekte.
quote:tbl1966 schreef op 20 juni 2016 @ 22:46:

Die reclame van Pantur: voor vrouwen over 40, letterlijk vertaald vanuit het engels. Wat is er mis met 'voor vrouwen boven de 40'. Moeten de reclamemakers per woord betaald worden of zo?Daar erger ik me ook elke keer aan als ik 't hoor!
Aan de jumbo reclames heb ik echt een hekel! En optimel reclame, dat stomme liedje wat daar doorheen komt, iedereen goed in z'n vel bladieblablabla! Zo sta ik echt niet in de keuken uit zo'n pak te drinken. Sowieso optimel is troep.
Oh... die oeps lekkende tenalady reclame is ook bloed irritant!
Nieuwe Basic Fit reclame met daarin een of andere salsa dansende chick, die daar bij een ONTZETTENDE rotkop trekt.

Vind ik dan.

Irritant.
quote:Dreamer schreef op 22 april 2016 @ 11:48:

De níeuwe van Tele2. Nu allemaal 'bejaarde' mensen, die graag willen delen omdat het kan.. Gelukkig, ben dus niet de enige. Wat een schijtreclame is dat. Hier gaat gelijk het geluid uit.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Ja en wat dacht je dan van die telefoonreclame waarbij jongeren juist populair doen over wat ze wél delen? Twitter Snapchat Facebook ik ben er bij

Met als zapmomentje dat meisje met haar tenenkrommend slechte uitspraak in het engels "I like that" wat klinkt als 'ai lajk det'
Ik vind die ene van een autoverhuurbedrijf zo raar. Een stel gaat op vakantie met vliegtuig, maar er zit een man tussen hen in, die leuk doet met de dame in kwestie. Jongen jaloers en dan blijkt dus dat je beter een citytrip kunt doen met de auto? Ligt er dan toch wel een beetje aan welke 'city' je wilt bezoeken. Lissabon met de auto is geen weekendje weg meer.
Later is nu
..
Alle reclames met dansjes! Verschrikkelijk. En reclames die doen alsof mensen achterlijk zijn 'wist je dat er spieren in je hoofd zitten?!'
Die reclame met Rene Froger, met dat afvalprogramma. Vreselijk.
Die van Radler

Die fietsebde mannen en dan de man die als laatste boven komt heeft het rode sjaaltje om van die vrouw die de weg wijst.

Snap hem niet.

Daarnaast vind ik het liedje ook zwaar irritant
Frankly my dear, I don"t give a damn
Radler vind ik juist een leuk liedje, lekker vrolijk !

https://youtu.be/4gCZ0A19UUs

Die vrouw heeft het bier koud gezet voor die mannen, de reclame vind ik niks maar het liedje wel
Die van verkade schiet me ineens te binnen....vreselijk!
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven