Meest irritante reclame - DEEL 2

woensdag 15 juni 2016 om 11:45
quote:mienietjefietje schreef op 06 juni 2016 @ 11:56:
[...]
Ja en net alsof er geen producten zijn die je dan bij wehkamp niet kunt kopen, een pak melk of zo...
En dan dat hoogst verbaasde gezicht van die zwangere dame. Of ze nog nooit van haar leven in een reële winkel geweest is.
Een volkomen stupide reclamespotje.
[...]
Ja en net alsof er geen producten zijn die je dan bij wehkamp niet kunt kopen, een pak melk of zo...
En dan dat hoogst verbaasde gezicht van die zwangere dame. Of ze nog nooit van haar leven in een reële winkel geweest is.
Een volkomen stupide reclamespotje.

maandag 20 juni 2016 om 22:46
dinsdag 21 juni 2016 om 10:18

woensdag 22 juni 2016 om 09:34

vrijdag 24 juni 2016 om 00:02
quote:Dreamer schreef op 22 april 2016 @ 11:48:
De níeuwe van Tele2. Nu allemaal 'bejaarde' mensen, die graag willen delen omdat het kan.. Gelukkig, ben dus niet de enige. Wat een schijtreclame is dat. Hier gaat gelijk het geluid uit.
De níeuwe van Tele2. Nu allemaal 'bejaarde' mensen, die graag willen delen omdat het kan.. Gelukkig, ben dus niet de enige. Wat een schijtreclame is dat. Hier gaat gelijk het geluid uit.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”

vrijdag 24 juni 2016 om 07:34
vrijdag 24 juni 2016 om 10:31
Ik vind die ene van een autoverhuurbedrijf zo raar. Een stel gaat op vakantie met vliegtuig, maar er zit een man tussen hen in, die leuk doet met de dame in kwestie. Jongen jaloers en dan blijkt dus dat je beter een citytrip kunt doen met de auto? Ligt er dan toch wel een beetje aan welke 'city' je wilt bezoeken. Lissabon met de auto is geen weekendje weg meer.
Later is nu

vrijdag 24 juni 2016 om 17:18
Radler vind ik juist een leuk liedje, lekker vrolijk !
https://youtu.be/4gCZ0A19UUs
Die vrouw heeft het bier koud gezet voor die mannen, de reclame vind ik niks maar het liedje wel
https://youtu.be/4gCZ0A19UUs
Die vrouw heeft het bier koud gezet voor die mannen, de reclame vind ik niks maar het liedje wel