Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
Alle reacties Link kopieren
VOEDINGSCENTRUMVOEDINGSCENTRUMVOEDINGSCENTRUMVOEDINGSCENTRUMVOEDINGSCENTRUM..

... aldus, dat gefluister van het Voedingscentrum vond ik vreselijk irritant.
Viva naar de knoppen.
Alle reacties Link kopieren
Dreft. Stel je eens voor hoe groot een produkt moet zijn als het 3x langer meegaat. En dan komen er toch een paar megagrote produkten langs: da's niet 3x langer mee, maar 300x.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:Chatterly schreef op 19 augustus 2009 @ 14:27:

Gelukkig heb ik die reclame van Schimpie al jaren niet meer gezien. De allerwalgelijkste reclame ooit. Halloooo ik ben schimpie...die smerige kalknagel die omhoog komt. bleeeegh, kostmisselijk werd ik daarvan..



Deze bedoel je?



Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
En nog even de Schimpiereclame, voor de liefhebber.



Schimpie
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Reclame van de Hema, hoe dat mens praat! Die reclame haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.



Met liefde gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Wendy van Dijk die niet in staat is haar eigen spullen te wassen. Dat doet haar moeder voor haar. Ja hoor!



(He, ik ben vergeten voor welk merk deze reclame is )
Alle reacties Link kopieren
x
Alle reacties Link kopieren
dubbel
O Kitty, die NAVEL, ik word er steeds weer onpasselijk van. Nu ook weer. Erg he.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan reclames waarin vrouwen als compleet debiel, pijn lijdend, jaloers, gulzig, dom, dik, lelijk, rimpelig, smerig, ijdel, chagrijnig, lichaamsvloeistoffen lekkend worden afgeschilderd.

En dat zijn alle reclames !
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 22 augustus 2009 @ 16:58:

Ik heb een hekel aan reclames waarin vrouwen als compleet debiel, pijn lijdend, jaloers, gulzig, dom, dik, lelijk, rimpelig, smerig, ijdel, chagrijnig, lichaamsvloeistoffen lekkend worden afgeschilderd.

En dat zijn alle reclames !Je vergeet kut op poten nog...
Alle reacties Link kopieren
Waar ik persoonlijk misselijk van word is die reclame waarin de rob de geus (zo heet hij toch) kalfsvlees aanprijst. En dan vooral dat deel waarin ze dan vermelden dat het van mijn belastingsgeld wordt betaald. Iedereen moet zelf weten of dat hij vlees eet of niet, maar om het nou te gaan promoten: belachelijk en niet alleen om het dierenleed maar ook door wat het met het milieu doet. Bah..
Alle reacties Link kopieren
Een van de twee draagt een kunstgebit....
Alle reacties Link kopieren
Amarna, helemaal mee eens!



Geconstipeerd en opgeblazen hoen ook nog in dat rijtje thuis.
Alle reacties Link kopieren
horen, niet hoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Appelsientje schreef op 16 augustus 2009 @ 12:46:

Ik erger me helemaal kapot aan 'Have a happy period'. Dat moet door mannen zijn bedacht.Ja, inclusief die flipperkast balletjes (zeker hun eigen balletjes in hun achterhoofd ehhh tussen de benen). Een happy period? Die heb ik noooooooooooooit en ik ken geen een vrouw die er wel blij om is om hem te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Die Eneco reclame met Leontien van Moorsel. Wat staat ze dat irritant op te dreunen met dr neppe, aangeleerde Rotterdamse accent. Van Branbants naar Rotterdams, geen gehoor.
Alle reacties Link kopieren
Die van het wereld natuurfonds.

Als je weet hoe duur een reclamespot op tv is en hoe vaak hij voorbij komt dan denk ik dat er veel (collecte) geld hieraan verloren gaat.

Ik geef geen geld meer aan hun
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:kiss86 schreef op 06 juli 2009 @ 10:54:

wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.Ja vreselijk die reclame! Ik versta ook absoluut niet wat ze zeggen! Carglass repareert, Carglass bla bla bla.......? Ik versta eerlijk waar op het einde 'have fun', maar dat zullen ze vast niet zeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:jessy schreef op 22 augustus 2009 @ 19:50:

[...]





Ja vreselijk die reclame! Ik versta ook absoluut niet wat ze zeggen! Carglass repareert, Carglass bla bla bla.......? Ik versta eerlijk waar op het einde 'have fun', maar dat zullen ze vast niet zeggen Carglass ontvangt of vervangt?
Alle reacties Link kopieren
Carglass repareert, Carglass vervangt.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Vroeger vond ik reclame vreselijk maar sinds mijn kat mee doet met reclames vind ik het enig. Vorige week hebben we de opnamens gehad van Lenen.nl. Dus hopelijk komt die binnenkort op tv hihihi.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
De, wat mij betreft, meest suffe reclame komt volgens mij niet meer op TV maar een paar jaar geleden zag je hem nog wel vaak: Zonnatura. En dan het spotje waarin je zo een "perfect" Amerikaans gezin met tandpasta smile ziet die heel overdreven aan het lachen zijn en aan het zwaaien. Echt duf.



En verder:



- Jazeker, de Hypotheker (irritant)

- Sms "scheet aan" naar .....

- Vroeger had je van die reclames waarin huisvrouwen in een laken 'sprongen' en dan het wasmiddel gingen testen oid ....

- Robijn doet de was bij .... (die hebben we wel gezien, ook al is het telkens een andere BN'er die mee doet)

- Lenen.nl

- Axe (met die oksels)

- Reclame met snoepgoed (bv Kinder Bueno, toffee's en Milka) waarvan de spot in een Duitstalig land is opgenomen en wat dan zo vreselijk nagesynchroniseerd wordt. Oh, dat heb je trouwens ook met bepaalde schoonmaakmiddelen reclames
Die met Carglass vind ik irritant omdat er in het 1e spotje een vrouw zat die moest betalen op het einde. Dan pakte ze haar portemonnee en dan zwaait die CG vent zo van "nee nee" en dan zij met zo'n hele duffe, suffe en idiote glimlach .... Ieuw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kate1980 schreef op 22 augustus 2009 @ 20:54:

De, wat mij betreft, meest suffe reclame komt volgens mij niet meer op TV maar een paar jaar geleden zag je hem nog wel vaak: Zonnatura. En dan het spotje waarin je zo een "perfect" Amerikaans gezin met tandpasta smile ziet die heel overdreven aan het lachen zijn en aan het zwaaien. Echt duf.



En verder:



- Jazeker, de Hypotheker (irritant)

- Sms "scheet aan" naar .....

- Vroeger had je van die reclames waarin huisvrouwen in een laken 'sprongen' en dan het wasmiddel gingen testen oid ....

- Robijn doet de was bij .... (die hebben we wel gezien, ook al is het telkens een andere BN'er die mee doet)

- Lenen.nl

- Axe (met die oksels)

- Reclame met snoepgoed (bv Kinder Bueno, toffee's en Milka) waarvan de spot in een Duitstalig land is opgenomen en wat dan zo vreselijk nagesynchroniseerd wordt. Oh, dat heb je trouwens ook met bepaalde schoonmaakmiddelen reclamesDe volgende is leuheuk .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven