Entertainment alle pijlers

Moderator

26-05-2008 23:41 301 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog altijd gemaild worden: vivaangel3@gmail.com.
Maar ik ga ook even bij youtube kijken op de namen die jij noemde moca, misschien is het ook wel mijn smaak, als het in ongeveer dezelfde categorie valt.
shining schreef op 19 juni 2008 @ 01:19:

Is er nog een centraal '' Ik zoek'' topic?

Ben namelijk op zoek naar een liedje.
Volgens mij moet het topic nog wel ergens zijn, Shining! Maar anders maak je toch een nieuw 'Ik zoek' topic? Anders wordt het hier zo druk... :)
-
Gedaan :)
Hallo Angel, zou je het topic: Het VerstopTopicOpEKavonden willen veranderen in: Het Verstopic

Het EK is voorbij en we hebben het zo gezellig dat we graag onze tent willen houden, maar dan onder een andere naam. Alvast bedankt.
ambrosia9 schreef op 24 juni 2008 @ 15:51:

Hallo Angel, zou je het topic: Het VerstopTopicOpEKavonden willen veranderen in: Het Verstopic

Het EK is voorbij en we hebben het zo gezellig dat we graag onze tent willen houden, maar dan onder een andere naam. Alvast bedankt.
Done!
Dankje! :flower:
Hi Angel,

Heb net een topic geopend met een tikfout:

Friend - ook The Movie?

Dit moet zijn: Friends - ook The Movie.

Kun je dit voor mij aanpassen?

Thanks
Petrokia schreef op 02 juli 2008 @ 12:55:

Hi Angel,

Heb net een topic geopend met een tikfout:

Friend - ook The Movie?

Dit moet zijn: Friends - ook The Movie.

Kun je dit voor mij aanpassen?

Thanks
Is aangepast.
Het topic Lekkere voetballers is verwijderd, oproepjes zijn niet toegestaan.
Engeltje,

Zou je de topictitel van mooiste/spannendste/ontroerendste boek ooit misschien een spatie willen geven? Hij trekt hij lijstje van de laatste 10 helemaal uit elkaar.

Dank!
Hoi

Zou je mijn topic "wie zingt dit nummer?" willen verwijderen? Het is al opgelost.
misschicken schreef op 05 juli 2008 @ 07:38:

Engeltje,

Zou je de topictitel van mooiste/spannendste/ontroerendste boek ooit misschien een spatie willen geven? Hij trekt hij lijstje van de laatste 10 helemaal uit elkaar.

Dank!
Ik had er persoonlijk geen last van, maar ik kan me voorstellen dat het bij andere instellingen wel gebeurt. Er is derhalve gespatieerd :) .
JoniJoni schreef op 05 juli 2008 @ 16:48:

Hoi

Zou je mijn topic "wie zingt dit nummer?" willen verwijderen? Het is al opgelost.
In principe verwijderen we geen topics, wellicht wordt het opgepakt door iemand anders die een soortgelijke vraag heeft.
Viva Angel3 schreef op 06 juli 2008 @ 22:27:

[...]

Ik had er persoonlijk geen last van, maar ik kan me voorstellen dat het bij andere instellingen wel gebeurt. Er is derhalve gespatieerd :) .
Gespatieerd nog wel :worship:
In het spoilertopic, in het topic Entertainment bij het uitgaan en bij het topic Hulp nodig bij afstudeeronderzoek(op werk&studie). Plaatst linndaaatje een oproepje. In drievoud dus.
Rispa schreef op 21 juli 2008 @ 15:00:

In het spoilertopic, in het topic Entertainment bij het uitgaan en bij het topic Hulp nodig bij afstudeeronderzoek(op werk&studie). Plaatst linndaaatje een oproepje. In drievoud dus.
Topic is verplaatst naar het prikbord, bedankt! De posting in het spoilertopic heeft ze zelf al bewerkt.
Mijn topic: gezocht titel/artiest italo dance classic kan wat mij betreft dicht hoor....

Dankzij een superbehulpzame medeforummer heb ik gevonden wat ik zocht.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
sprokkelientje schreef op 10 augustus 2008 @ 20:11:

Mijn topic: gezocht titel/artiest italo dance classic kan wat mij betreft dicht hoor....

Dankzij een superbehulpzame medeforummer heb ik gevonden wat ik zocht.
Fijn dat je hebt gevonden wat je zocht. Echter, we sluiten niet om dit soort redenen topics, wellicht heeft een ander er nog wat aan.
Spam hier .
Het topic Enorme musical korting: ¤12,50 naar dirty dancing! is verwijderd vanwege spammen, met dank aan Parnell!
Viva Angel3 schreef op 11 augustus 2008 @ 00:58:

[...]

Fijn dat je hebt gevonden wat je zocht. Echter, we sluiten niet om dit soort redenen topics, wellicht heeft een ander er nog wat aan.
Oh ok...dacht ik denk even mee X-D
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Er staat een oproepje op deze pijler: gezocht: meiden die gamen.
Er staat een oproepje: Million dollar wedding. Volgens de topicopenster kunnen we, als we dat willen op haar en haar vriend stemmen. Dat mag toch niet op het forum?
Beide oproepjes zijn verwijderd, bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven