mooie mannen kwartet
zaterdag 26 januari 2008 om 19:24
Voor een collega wil ik een mooie mannen kwartet maken... IS een heel lang verhaal maar het komt er op neer dat wij onderling altijd zogenaamd aan t kwartetten zijn ( dus zonder kaarten) en zij altijd mooie mannen overal heeft.
Wie wil me helpen met zo`n kwartet? Zet hier je mooiste setjes van 4 ( die dus ergens bij elkaar passen!!)
bijvoorbeeld 4 mannen in boxer.... 4 mannen liggend..... 4 mannen onder de douche!!
Ik trap af met 4 mooie mannen met ontbloot boven lijf!:
Wie helpt me verder!??
Wie wil me helpen met zo`n kwartet? Zet hier je mooiste setjes van 4 ( die dus ergens bij elkaar passen!!)
bijvoorbeeld 4 mannen in boxer.... 4 mannen liggend..... 4 mannen onder de douche!!
Ik trap af met 4 mooie mannen met ontbloot boven lijf!:
Wie helpt me verder!??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

zaterdag 26 januari 2008 om 20:31
quote:Inad schreef op 26 januari 2008 @ 20:09:
[afbeelding]
Ik ga er niet van kwijlen Nou, ik vind hem echt ZO mooi, ik kan het niet helpen. Die ogen, die stem, dat lijf (hij is toch al halverwege de 50 geloof ik), en zijn personage....kwijl. Met stip bovenaan, al zijn alle mannen (behalve Hurley) toch wel om te kwijlen...
[afbeelding]
Ik ga er niet van kwijlen Nou, ik vind hem echt ZO mooi, ik kan het niet helpen. Die ogen, die stem, dat lijf (hij is toch al halverwege de 50 geloof ik), en zijn personage....kwijl. Met stip bovenaan, al zijn alle mannen (behalve Hurley) toch wel om te kwijlen...