Entertainment alle pijlers

Mr. Frank Visser (de rijdende rechter )

10-05-2016 15:24 2698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu de herhaling te kijken en vraag mij af.. In hoeverre is de uitspraak van die man rechtsgeldig? Moeten de deelnemers zich daar echt aan houden?



Omdat niemand een advocaat ofzo heeft etc... Vreemd verhaal.



Ik dacht, dat weten jullie vast wel ;)
Alle reacties Link kopieren
yyy schreef:
02-10-2020 22:13
Het moet toch heerlijk zijn om je niet uitgebreid voorstellen te kunnen kwalificeren als 'zo ga je niet met mensen om', maar dreigen en schelden als heel normaal te ervaren :).
Ja en dan gewoon zeggen dat je niemand bedreigt :-D
yyy schreef:
02-10-2020 22:13
Het moet toch heerlijk zijn om je niet uitgebreid voorstellen te kunnen kwalificeren als 'zo ga je niet met mensen om', maar dreigen en schelden als heel normaal te ervaren :).
Nou dit. Toch niet normaal.

Die zus maakte het ook allemaa niet beter.
Ik vond de uitspraak heel zwak. Ik denk dat ze nog veel last krijgen van de buurvrouw met haar geroddel, gedreig en gescheld.
Alle reacties Link kopieren
Nandina* schreef:
03-10-2020 08:46
Ik vond de uitspraak heel zwak. Ik denk dat ze nog veel last krijgen van de buurvrouw met haar geroddel, gedreig en gescheld.
Ja, had een contactverbod op zijn plaats gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Tijgerprintje2 schreef:
02-10-2020 22:01
Kijkt er iemand naar npo 1? Wat een vreselijke vrouw en een vreselijke buurt. Ik zou daar nooit kunnen wonen.
Nou idd, ik zou er ook niet blij van worden :(. Ik heb medelijden met dat jonge stel. En zo’n lage schutting zit toch niemand ( behalve die gare lui daar) op te wachten?
Voor iedereen een groene tuin
Tijgerprintje2 schreef:
02-10-2020 22:01
Kijkt er iemand naar npo 1? Wat een vreselijke vrouw en een vreselijke buurt. Ik zou daar nooit kunnen wonen.
Dit topic gaat over Mr. Frank Visser, jouw berichtje over Mr. John Reid. Dus eigenlijk zit je in het verkeerde topic.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
03-10-2020 17:17
Dit topic gaat over Mr. Frank Visser, jouw berichtje over Mr. John Reid. Dus eigenlijk zit je in het verkeerde topic.
Er staat in de topictitel ook ‘de rijdende rechter’ en de nieuwe rijdende rechter is John Reid. Maakt toch niet zoveel uit?
Alle reacties Link kopieren
Wat een tokkie buurvrouw met haar zus. Je zal het maar naast je hebben. Privacy als iets raars vinden..
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad, wat een zure kop ook. En dan ook nog zeggen 'tijd dat ze vertrekken'. Misschien tijd om zelf te vertrekken, lekker naar een aanleunwoning.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijke mensen die buuf met haar asociale zus. Je zag de buren aan de andere kant van het stel ook over de schutting hangen. Volgens mij kletsen die lekker over de schuttingen heen met elkaar en het stel zit er tussen, vreeeeselijk!

Ik hoopte ook over een wat strengere en duidelijkere uitspraak tegen de buuf.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik had een beetje het idee dat het een sekte was die kerk of van die black magic verhalen. Bah
Alle reacties Link kopieren
davo1979 schreef:
10-10-2020 00:01
Ik had een beetje het idee dat het een sekte was die kerk of van die black magic verhalen. Bah
Ik ook. Vooral toen die vrouw op de grond ging liggen rollen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje verwarrend worden zo met Mr. John Reid en Mr. Frank Visser door elkaar. Ik kijk naar alleen naar Mr. Frank Visser zoals ook in de topictitel staat (i love Victor :biggrin: ).
Heb vanavond zitten kijken en zag een reactie staan hier maar die gaat dus niet over de aflevering van vanavond, want ik dacht huh, vrouw over de grond rollen, niet gezien vanavond.
Niemand is onmisbaar
Ik kijk naar allebei,niks verwarrends aan.
De rijdende rechter is gewoon op np1 en Frank Visser heeft die titel niet meegenomen naar SBS er staat op de programering duidelijk iets ander dan bij de Npo daarbij word het ook nog eens op 2 verschillende dagen uitgezonden dus dubbel kijk en schrijfplezier.
Wat was de uitspraak gisteren ?
Heb het laatste stukje net gemist.
Alle reacties Link kopieren
De boom moest weg, want die andere familie was mede-eigenaar geworden en die wilde er vanaf. Kosten moeten verdeeld worden tussen de kale man en die familie en die mevrouw werd eigenlijk helemaal buiten de uitspraak gelaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook naar allebei. Npo1 is wat serieuzer dan sbs6, maar ik vind allebei leuk :-D
Ah dankjewel ! Was een bijzondere wending dat niet alleen die man eigenaar was daar had hij niet op gerekend .
Alle reacties Link kopieren
Zit er nog iemand te kijken?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
06-11-2020 21:49
Zit er nog iemand te kijken?
Ja ik

Ben aan het terugkijken, dus nog geen uitspraak

Wat een volkse types weer
Frankly my dear, I don"t give a damn
EvyBlissy schreef:
06-11-2020 21:49
Zit er nog iemand te kijken?
Ja. Wat een verschrikkelijk mens, die buurvrouw. Echt, daar gaan ze me nog een last mee krijgen. Weigert haar ongelijk toe te geven. Ik wilde haar gewoon door elkaar schudden vanachter mijn scherm.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
06-11-2020 23:55
Ja. Wat een verschrikkelijk mens, die buurvrouw. Echt, daar gaan ze me nog een last mee krijgen. Weigert haar ongelijk toe te geven. Ik wilde haar gewoon door elkaar schudden vanachter mijn scherm.
:biggrin: nou idd
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw moet lekker in een hutje op de hei gaan wonen.. O nee, dan heeft ze wss last van het gras wat groeit. En niet de koelkast meenemen! :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven