Entertainment alle pijlers

My kitchen rules

28-01-2026 20:03 60 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
My kitchen rules is weer beginnen met Manu Feidel en Colin Fassnidge.
Wie kijkt er ook ?
Er zitten weer wat types tussen vooral de twee Italiaanse koppels dat gaat knetteren .
ja denk ik ook
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zijn jullie nu ook meer voor de oude garde of voor de nieuwkomers?
.
nou van de nieuwkomers hebben alleen die zelfbenoemde prinsessen in de schijnwerpers gestaan. Die anderen zijn nauwelijks aan bod gekomen.
Maar Mike en vriend komen nu wel beter over
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik hoop echt dat deze 2 toch wel n puntje boven die prinsessen uitkomen, wat n draken
ik ook, zij zijn ook de enigen die strategisch punten geven tot nu toe
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Echt niet tactisch, die vraag hoe dachten jullie bij de eerste maaltijd over elkaar en hoe nu. Je kunt op je vingers natellen wat voor antwoorden er dan komen. Gegarandeerd geen prettige
Die moeder wordt nu echt heel vervelend zo jammer . Wat laat je jezelf dan kennen zeg .
Yildizlar2 schreef:
16-02-2026 18:59
Die moeder wordt nu echt heel vervelend zo jammer . Wat laat je jezelf dan kennen zeg .
Ja, hoort t woord lever, en dan meteen "we lusten alles, maar lever is niet lekker. Volgens mij hebben ze in iedere aflevering al zoiets gezegd.
Volgens mij werd er enkele dagen geleden al in een vooruitblik getoond dat Colin of Manu behoorlijk uitviel tegen die dames. Dus er komt nog meer oorlog
Hoe kijken jullie het altijd? Ik neem het op zodat ik kan kijken wanneer ik wil maar kreeg nu The mentalist te zien ipv MKR..
.
Margriet86 schreef:
16-02-2026 20:44
Hoe kijken jullie het altijd? Ik neem het op zodat ik kan kijken wanneer ik wil maar kreeg nu The mentalist te zien ipv MKR..
ik kijk onder het eten, en neem het op voor als ik toevallig iets anders te doen heb

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven