Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Alle reacties Link kopieren
Happy afgekeken...als je houd van dirk gentlys detective agency dan is dit ook een tip....lekker bizar tot in het absurde maar zeker vermakelijk. Leuk dat die hoofdpersoon Elliot Stabler speelde in law and order special victims unit..keek ik in prenetflix tijdperk...heeeel andere rol in Happy. (Dacht heel de tijd...waar ken ik hem toch van..)

Nu Loaded aan het kijken. Dat is echt een super tip als je van Britse humor houdt!! Ook erg leuk, heel jammer maar 8 afleveringen en 1 seizoen...ga allen kijken want ik wil graag meer seizoenen!! :-)
Alle reacties Link kopieren
nog 2 afleveringen. wel toevallig dat het ook 13 afleveringen zijn hahahah

en dan morgen weer iets anders zoeken.

voor wie een leuke film met (goeie voor wie ervan houdt) muziek wil kijken is xoxo wel een aanrader.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Net safe afgekeken. Op zich best een goed opgebouwd verhaal maar zo enorm chaotisch...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
hennameis schreef:
23-05-2018 15:55
Net klaar met Peaky blinders, vond het heerlijk om te kijken. jammer dat we er doorheen zijn. las wel ergens dat er nog een 5e en een 6e seizoen aankomen, maar dat duurt dus nog ff.
Nog meer fans?


Beste serie ooit, ik blijf het hier roepen ;-)

Ben nu begonnen aan 13 reasons maar kan me helemaal niet meer herinneren wie wie is en wat gedaan heeft.

Raar, heb ik anders nooit, val altijd meteen in een nieuw seizoen maar hier ben ik de gebeurtenissen volledig kwijt.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven