Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 4!

25-05-2018 19:58 3005 berichten
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!

Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.

We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!

Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!

Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd
Bobby-Pin schreef:
19-06-2018 01:37
Heeft iemand hier de documentaire over Rachel Dolezal-"Rachel Divide" gekeken op Netflix? Ik kijk 'm nu en ik dacht een knettergek mens te zien maar dat valt nog wel mee, toch vraag ik me af wat er met haar is dat ze zichzelf African-American noemde terwijl ze dat niet is. Bizar en wat heeft die vrouw het zichzelf moeilijk gemaakt.
Bedankt voor de tip!
Met haar voel ik geen compassie wel met de zonen.
Die hebben het erg moeilijk gekregen doordat ze constant weer de publiciteit opzocht.
Alle reacties Link kopieren
Doubletree20 schreef:
26-06-2018 08:31
Dat is inderdaad een super leuke serie! Ik ben nu aan het laatste seizoen bezig maar doe expres 'zuinig' met de afleveringen omdat ik niet wil dat het klaar is.
Ik vind het zeker leuk, vandaag tijdens sporten en strijken weer een paar afleveringen gezien.
Glow seizoen 2 is uit :cheer2:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
29-06-2018 15:01
Glow seizoen 2 is uit :cheer2:
gister alweer uit :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
01-07-2018 20:05
:woa: wauw ben nog niet eens op helft maar vrees dat ik ook die kant op ga
afleveringen van een half uur en een hele vrijdag voor mijzelf. Dan gaat het hard :P
Maar vond het weer een leuk seizoen :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
01-07-2018 21:12
afleveringen van een half uur en een hele vrijdag voor mijzelf. Dan gaat het hard :P
Maar vond het weer een leuk seizoen :)
haha snap ik ;-) ik kijk er hooguit 1 of 2
Heeft iemand nog tips voor leuke politie/detective series? Liefst in het Engels. Ik ben aan the bridge begonnen, maar ik irriteer me aan de taal😁
The killing, Marcella, Hinterland, the missing en broadchurch heb ik al gezien.
@mupke, misschien is the fall dan ook iets voor je vond ik goede serie.
mupke80 schreef:
01-07-2018 21:30
Heeft iemand nog tips voor leuke politie/detective series? Liefst in het Engels. Ik ben aan the bridge begonnen, maar ik irriteer me aan de taal😁
Luther!
River
Collateral
Happy Valley
Retribution
The fall is erg goed inderdaad
Requiem vond ik ook de moeite waard
Ik heb het 2e seizoen van 13 reasons why toch gekeken na enige twijfel, maar blij dat ik toch heb gekeken, was beter dan eerste seizoen.

Nu New Girl aan het kijken, lekker voor tussendoor.

The 100 kijk ik stug door al kan het me inmiddels weinig meer boeien.
zenga schreef:
02-07-2018 15:20
Ik heb het 2e seizoen van 13 reasons why toch gekeken na enige twijfel, maar blij dat ik toch heb gekeken, was beter dan eerste seizoen.

Nu New Girl aan het kijken, lekker voor tussendoor.

The 100 kijk ik stug door al kan het me inmiddels weinig meer boeien.
Joh ik loop al 4 afleveringen achter op the 100 en heb niet eens zin om verder te kijken. Echt ik kan me er niet toe zetten om door te gaan, terwijl ik er echt zin in had toen het uitkwam. Maar het zal me een worst zijn hoe het afloopt. Helaas.
Shot caller. Goed vermaak op de maandagavond. Jammer alleen van Benjamin Bratt...toen hij in beeld kwam, schrok ik me rot .
Prima film verder.
Come fly with me on a jetplane
lollypopje schreef:
01-07-2018 20:05
ben ook klaar :'( :'( wat een heerlijke serie is het toch the 80's :heart:
mupke80 schreef:
01-07-2018 21:30
Fargo.
karin12345 schreef:
28-06-2018 00:18
Bedankt voor de tip!
Met haar voel ik geen compassie wel met de zonen.
Die hebben het erg moeilijk gekregen doordat ze constant weer de publiciteit opzocht.

Graag gedaan :)
Die zonen hebben het ook zwaar (gehad) met alle publiciteit erom heen, wat een toestand. Maar gelukkig zijn het twee intelligente verstandige jongens, die redden het wel. Ze heeft later ook nog zelf een zoontje gekregen.
Wat ik een deceptie vond is dat haar haar weaves bleken te zijn, hahaha. Mij had een Rachel Dolezal permanentje nog wel wat geleken :D

Vond het een intrigerende documentaire en Rachel Dolezal een intrigerende vrouw vanwege dat rare opgaan in een andere identiteit.
Tvp
Fak, the Ranch af.

Wat nu.
Confession tapes aan het kijken. Weet echt bij elke case echt niet wat ik er van moet vinden.

Nu Rachel Divide tussen door. Bizar.
Brain on Fire aangezet.

Confessions tape vond ik niets aan.
Ben begonnen aan gevangenis series.. de zogenaamde Real life series. Soms komen daar wel hele heftige mensen voorbij. Eentje blijft mij nu al dagen bij waarin een vrouw veroordeeld is tot de moord op haar man, tijdens een ruzie uit het raam gevallen. Zij heeft baby gekregen, was namelijk zwanger tijdens de val van haar man. 25 jaar gevangenisstraf. . Wat een hoop slachtoffers... sommige zijn ook echt niet te helpen. Zitten zo vastgeroest in gang-life. zo lang aan de drugs.. brrr..
anoniem_6884fb0aa599b wijzigde dit bericht op 04-07-2018 18:53
Reden: Spoiler verwijderd
8.65% gewijzigd
Krulliebollie73 schreef:
04-07-2018 10:51
Ben begonnen aan gevangenis series.. de zogenaamde Real life series. .....

Misschien had je het gemist maar spoilers zijn hier verboden (zie OP) En je spoilert enorm.
Hoe moeilijk is het toch om niet te spoileren. ONVOORSTELBAAR.
Dacht dat het bij RL series niet zo erg was.. veel is vooraf al bekend. Tis niet dat in ene niet meer spannend is. Maar ik heb het wegehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven