Netflix Deel 4!
vrijdag 25 mei 2018 om 19:58
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!
Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.
We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!
Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.
We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!
Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!
Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd
zaterdag 23 februari 2019 om 16:19
Ik begrijp het. Ze is wel een beetje stom
Maar ik vind het wel een leuke serie.
zondag 24 februari 2019 om 10:28
Geen ophef, vond het gewoon een goede serie, maar ik hou ook gewoon van dit soort series. Prima als je het niet je smaak is.
Russian Doll vond ik ook leuk
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 24 februari 2019 om 10:41
Door de verhalen hier dacht ik dat The umbrella academy een knusse grappige superheldenserie zou zijn. Ik zal de verrassing nog niet verklappen voor diegenen die ook in die waan zitten, maar de term ‘feelgood serie’ is nogal misplaatst.
Ik vind het wel OK hoor. Ik heb nu een paar afleveringen gezien en ga wel verder kijken.
Ik vind het wel OK hoor. Ik heb nu een paar afleveringen gezien en ga wel verder kijken.
zondag 24 februari 2019 om 10:46
Ik zal eens opletten. Tot nu toe heb ik het niet gezien.lollypopje schreef: ↑24-02-2019 10:43Feelgood vind ik het niet, wel humor, maar donkere humor en rauw. Daar hou ik van.
zondag 24 februari 2019 om 21:16
maandag 25 februari 2019 om 05:36
Niet te doen, zo langzaam. Ik heb het op moeten geven, vooral omdat ik al bij aflevering 1 snapte dat dingen waarschijnlijk niet zo zijn zoals het op het eerste gezicht lijkt, maar dat zou waarschijnlijk nog eeuwen duren voordat dat in de serie duidelijk wordt.watdachtjehiervan schreef: ↑23-02-2019 10:10Heeft er iemand bloodline gezien? War is die serie traag. Ik denk niet dat ik dit 3 seizoenen volhoud.
maandag 25 februari 2019 om 07:44
De eerst aflevering is wel een goede indicatie van het type serie dat het is. Als die je niet aanspreekt, gaat de rest waarschijnlijk ook niet je ding zijn.
De serie is namelijk donker, rauw en vaag. Qua vaagheid zou je het kunnen vergelijken met Dirk Gently, maar net iets minder erg
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
maandag 25 februari 2019 om 11:45
Rascalles... zelfde hier met die serie. Blegh.
Ik haak ook zo snel af. Het moet me echt in de eerste aflevering al boeien. Zo niet, dan modder ik vaak nog een paar afleveringen door maar dan is het klaar.
Ik zoek naar een echt goeie serie op Netflix. Tijd geleden een hele toffe serie gezien '22 degrees in February'. Net Shtisel afgerond. Zoiets zoek ik.
Ik haak ook zo snel af. Het moet me echt in de eerste aflevering al boeien. Zo niet, dan modder ik vaak nog een paar afleveringen door maar dan is het klaar.
Ik zoek naar een echt goeie serie op Netflix. Tijd geleden een hele toffe serie gezien '22 degrees in February'. Net Shtisel afgerond. Zoiets zoek ik.
maandag 25 februari 2019 om 12:06
Ik vind ook veel slechte zooi op Netflix hoor. Ik probeer alles maar haak dan ook af. Ik ga Shitsel ook kijken . Vond 26 degrees in februari ook goed. Maar , zonder te spoileren , blijft het bij dat vreemdgaan ? Dat houdt toch niemand 4 seizoenen vol, djiezzz.Lady_Day schreef: ↑25-02-2019 11:45Rascalles... zelfde hier met die serie. Blegh.