Netflix Deel 4!
vrijdag 25 mei 2018 om 19:58
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!
Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.
We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!
Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.
We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!
Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!
Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd
vrijdag 1 maart 2019 om 19:25
Ik ook niet. Naast een te oude kop vind ik haar ook echt slecht acteren.gizzmo-returns schreef: ↑01-03-2019 18:31Ja, vind ik ook! Was al aan het zoeken naar haar leeftijd, maar nergens te vinden.
Kijk het nog heel even aan.
vrijdag 1 maart 2019 om 23:19
zaterdag 2 maart 2019 om 19:24
Hier ook vol verbazing en verbijstering zitten kijken. Wat wordt daar met een geld gesmeten. Maar heerlijk om te kijken haha....Mandy81 schreef: ↑01-03-2019 23:19Als je eens een keer de behoefte hebt om hersenloze tv te kijken, dan is Yummy Mummies een aanrader.
Echt, ik heb met verbazing zitten kijken.
En dan al die woorden! Babyshower kende ik wel, maar een push-present, babymoon, nog nooit over gehoord.
En ik dacht altijd dat Amerika zo over de top was.
zaterdag 2 maart 2019 om 19:41
Ze wordt dit jaar 20 heb ik net opgezocht. Zou je niet zeggen.gizzmo-returns schreef: ↑01-03-2019 18:31Ja, vind ik ook! Was al aan het zoeken naar haar leeftijd, maar nergens te vinden.
zaterdag 2 maart 2019 om 19:53
30 zou makkelijk kunnen.Doubletree20 schreef: ↑02-03-2019 19:41Ze wordt dit jaar 20 heb ik net opgezocht. Zou je niet zeggen.
zaterdag 2 maart 2019 om 20:28
zondag 3 maart 2019 om 14:31
Vanwege de lyrische recensies begonnen met Russian Doll, maar na drie afleveringen heb ik het opgegeven. Het gegeven op zich vind ik leuk gedaan, maar ik trek die pretentieuze hippe New York scene niet zo geloof ik. Gekunsteld arty farty gedoe. En ik erger me aan de stem van de hoofdrolspeelster.
Nothing happens for a reason
zondag 3 maart 2019 om 15:34
Alle afleveringen gekeken van I am a killer, een documentaire over mensen( ok, allemaal mannen) die een of meerdere moorden hebben gepleegd en ter dood veroordeeld zijn.
Je moet wel zin hebben in deze zware kost maar mij intrigeert het altijd wat er achter de misdaden schuilt.
Dus wel een aanrader vind ik.
Overspel staat nu ook Netflix las ik, ik denk dat ik die nog maar eens helemaal overnieuw ga kijken.
Je moet wel zin hebben in deze zware kost maar mij intrigeert het altijd wat er achter de misdaden schuilt.
Dus wel een aanrader vind ik.
Overspel staat nu ook Netflix las ik, ik denk dat ik die nog maar eens helemaal overnieuw ga kijken.
zondag 3 maart 2019 om 18:45
juliet64 schreef: ↑03-03-2019 14:31Vanwege de lyrische recensies begonnen met Russian Doll, maar na drie afleveringen heb ik het opgegeven. Het gegeven op zich vind ik leuk gedaan, maar ik trek die pretentieuze hippe New York scene niet zo geloof ik. Gekunsteld arty farty gedoe. En ik erger me aan de stem van de hoofdrolspeelster.
Jammer dat je je door zo'n bijzaak laat afleiden!
Such fun!1
zondag 3 maart 2019 om 20:24
zondag 3 maart 2019 om 20:32
Heb je de serie Hinterland al gekeken. Speelt zich af in Wales. Lekker langzaam, 1 zaak per aflevering van ongeveer 1,5 uur met op de achtergrond een rode draad over een weeshuis.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 3 maart 2019 om 21:09
zondag 3 maart 2019 om 22:31
Ik vond haar in oitnb een van de leukere karakters, was erg benieuwd naar Russian Doll. Ik heb de eerste twee gezien, maar er is niets waardoor ik door wil kijken.
We kijken het nieuwste seizoen van Gomorra. Weer erg goed.