Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Anne2018 schreef:
10-09-2019 23:33
Er staan toch ook maar 2 seizoenen op? Misschien heb ik het fout hoor, dat kan. Vandaag afl 2 gekeken, kwam daar wel echt in het verhaal. Ben echt heel erg benieuwd.
3
Alle reacties Link kopieren
Ik heb elite s2 net af.... Mooi!!!
.
The Affair (t/m sz 4) gezien nu is het uitkijken naar sz 5.

Net RuPauls Drag Race sz11 afgekeken. Terechte winnaar.

Nu ga ik beginnen met Dicte, ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
13 geboden aan het kijken. Ik zit er helemaal in
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
10-09-2019 22:00
Wij gaan naar Kaapverdie dus iets langer vliegen. En inderdaad ook voor een rustige avond in hotel is het ook wel lekker om een filmpje of serie te kijken.
Veel plezier in Zuid Spanje, heerlijk , daar zijn we in juni geweest.
Dank je wel..en jij in Kaapverdië lijkt me ook heel mooi...spreken ze alleen Portugees..versta ik niet...Spaans gaat al beter... ;-)
Ik denk dat ik Reina del sur ga downloaden...ik vond die Queen of the south niet zo..daar wasik toen ook aan begonnen...maar ik twijfel..ik wil eigenlijk wachten tot ze Reina del sur seizoen 1 op Netflix zetten...ben bang dat alleen seizoen 2 niet begrijp.

Elite met ik op zoon wachten die wil mee kijken..

En we zijn nu met The missing seizoen 2 begonnen. Ik moets wel even omschakelen.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
10-09-2019 11:53
Ik ben met la Reina begonnen, dus dat is voor mij de "echte" Teresa :-D , ik kijk nu naar queen of the south, en vind die minder dan la Reina dus. Maar het zijn wel allemaal dezelfde karakters. Epifanio in la Reina vind ik echt een leuk karakter, zijn manier van praten, ook Batman, vind ik daar erg leuk in, ach je moet gewoon maar kijken en je laten verrassen.
Ik ben bijna klaar met Queen of the South en vind het geweldig. Ik lees dat Reina del Sur beter zou zijn, maar ik wil helemaal geen andere Teresa!
QotS heeft ook maar 13 afleveringen ofzo, en seizoen 1 van Reina véél meer begrijp ik, dus hoe dat op elkaar kan aansluiten snap ik ook niet goed.
En heeft Teresa in La Reina opeens een dochter??
.
Abundance-of-Freedom schreef:
11-09-2019 11:28
The Affair (t/m sz 4) gezien nu is het uitkijken naar sz 5.

Net RuPauls Drag Race sz11 afgekeken. Terechte winnaar.

Nu ga ik beginnen met Dicte, ben benieuwd.
Ik vond Dicte heel fijn.
impala schreef:
11-09-2019 14:53
Ik ben bijna klaar met Queen of the South en vind het geweldig. Ik lees dat Reina del Sur beter zou zijn, maar ik wil helemaal geen andere Teresa!
QotS heeft ook maar 13 afleveringen ofzo, en seizoen 1 van Reina véél meer begrijp ik, dus hoe dat op elkaar kan aansluiten snap ik ook niet goed.
En heeft Teresa in La Reina opeens een dochter??
Je laatste vraag heb ik in het vragen over series met witte spoilers topic gesteld.
Hoeveel seizoenen heeft Queen of the South volgens jou? Dus ook echt met die titel en 'onze' Teresa.
Lucifer2018 schreef:
11-09-2019 15:00
Ik vond Dicte heel fijn.
Me too.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand el regluso al gezien?
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
11-09-2019 14:53
Ik ben bijna klaar met Queen of the South en vind het geweldig. Ik lees dat Reina del Sur beter zou zijn, maar ik wil helemaal geen andere Teresa!
QotS heeft ook maar 13 afleveringen ofzo, en seizoen 1 van Reina véél meer begrijp ik, dus hoe dat op elkaar kan aansluiten snap ik ook niet goed.
En heeft Teresa in La Reina opeens een dochter??

Nee niet opeens. Volgens mij zijn er wat jaren verstreken, haar leven is verder gegaan, ik vond die vele afleveringen van Reina helemaal top, niet een keer gedacht dat het teveel was. Ik dacht eigenlijk dat het er 38 waren, dat het bijna afgelopen was, en toen bleken er nog bijna 30 afleveringen te zijn die heb ik met plezier gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
11-09-2019 11:36
Dank je wel..en jij in Kaapverdië lijkt me ook heel mooi...spreken ze alleen Portugees..versta ik niet...Spaans gaat al beter... ;-)
Ik denk dat ik Reina del sur ga downloaden...ik vond die Queen of the south niet zo..daar wasik toen ook aan begonnen...maar ik twijfel..ik wil eigenlijk wachten tot ze Reina del sur seizoen 1 op Netflix zetten...ben bang dat alleen seizoen 2 niet begrijp.

Elite met ik op zoon wachten die wil mee kijken..

En we zijn nu met The missing seizoen 2 begonnen. Ik moets wel even omschakelen.

Volgens mij is Queen of the South deel 1, en Reina is deel 2, ze praten in het Spaans (ook wat Italiaans en Engels), maar je kan Reina ook los zien. Ik kijk nu naar Queen, als ik het had geweten, was ik daar begonnen.
Oooooh had niet eens door dat het seizoen 2 was van La Reina, dan snap ik dat ik er niks van snapte!


Net met Elite 2 klaar dus op naar 25 september. Kom maar, kom maar.
Queen of the South had in ieder geval 2 seizoenen erop staan. Ik keek soms bij mij ouders mee zo midden in het seizoen en ben hem later van begin af aan gaan kijken. Voor wie twijfelt, het is echt een goede serie.
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
11-09-2019 20:57
Heeft er iemand el regluso al gezien?
Ik zie dat ik ooit op mijn lijst heb gezet...is het wat of wilde je advies? ;-)
Ik ga voor mijn vliegtuig reisje maandag Elisa & Marcella downloaden. Kan ik weer een beetje in het Spaans komen.
Suðri schreef:
11-09-2019 19:08
Me too.
:-D
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
13-09-2019 07:40
Ik zie dat ik ooit op mijn lijst heb gezet...is het wat of wilde je advies? ;-)
Ik ga voor mijn vliegtuig reisje maandag Elisa & Marcella downloaden. Kan ik weer een beetje in het Spaans komen.
Ik wilde advies, het lijkt me wel mooi namelijk maar ik heb er volgens mij nog niemand over gehoord hier... Terwijl we toch allemaal errug in t spaans zitten allemaal heb ik t idee haha.
.
Ik vind dat er wel heel veel Spaans (nieuw) aanbod is. Beetje meer variatie mag wel.
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
13-09-2019 19:04
Ik wilde advies, het lijkt me wel mooi namelijk maar ik heb er volgens mij nog niemand over gehoord hier... Terwijl we toch allemaal errug in t spaans zitten allemaal heb ik t idee haha.
Best een aardige serie
...
Nou ja, helemaal gemist dat seizoen 7 van the Ranch er op staat.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
12-09-2019 00:36
Volgens mij is Queen of the South deel 1, en Reina is deel 2, ze praten in het Spaans (ook wat Italiaans en Engels), maar je kan Reina ook los zien. Ik kijk nu naar Queen, als ik het had geweten, was ik daar begonnen.
Ja klopt...ik was ooit met Queen of the south begonnen....maar kwam geen eens door deel ...waarschijnlijk omdat ze Engels spraken. Nu had ik begrepen va een online artikel dat misschien seizoen 1 (dus Spaanstalig) er misschien op kwam....op Netflix dus.
daarom zet ik hem even in de ijskast.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
13-09-2019 19:06
Ik vind dat er wel heel veel Spaans (nieuw) aanbod is. Beetje meer variatie mag wel.

Wil jij niet zo van die gekke dingen zeggen!! ;-)
Bezig met the i land en a list, ik houd er wel van
Marianne daarna. Genoeg nieuws verschenen afgelopen week.
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
14-09-2019 07:34
Ja klopt...ik was ooit met Queen of the south begonnen....maar kwam geen eens door deel ...waarschijnlijk omdat ze Engels spraken. Nu had ik begrepen va een online artikel dat misschien seizoen 1 (dus Spaanstalig) er misschien op kwam....op Netflix dus.
daarom zet ik hem even in de ijskast.

Ik weet niet of ik jou goed begrijp. Maar Queen is het eerste deel, waar het begint zegt maar, waar Teresa jonger is. In la Reina is Teresa wat ouder en gaat het verhaal verder met veel van dezelfde personages, het zijn allemaal wel andere acteurs en er wordt Spaans gesproken. Er komt geloof ik dit jaar nog weer een deel.
gizzmo-returns schreef:
14-09-2019 09:37
Bezig met the i land en a list, ik houd er wel van
Marianne daarna. Genoeg nieuws verschenen afgelopen week.
I land na 10 minuten uitgezet, A list ook. Niet interessant en slecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven