Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding


en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
16-01-2022 19:37
Nee, zeker niet.
Gaat ie op de lijst :-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
'Doctor Foster' vond ik ook heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
16-01-2022 19:39
Gaat ie op de lijst :-D
Yes :yes:
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
16-01-2022 19:36
Nee, Netflix.
Niet meer..

Verwijderd op: 21-12-2020
Wil je deze titel graag terug zien keren op Netflix? Je kunt een suggestie indienen bij de streamingdienst.
Alle reacties Link kopieren
Pelle schreef:
16-01-2022 19:52
Niet meer..

Verwijderd op: 21-12-2020
Wil je deze titel graag terug zien keren op Netflix? Je kunt een suggestie indienen bij de streamingdienst.
Nah lekker zo'n dooie mus ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Mijn absolute tip voor nu is Superstore! Het wordt echt met de aflevering leuker, en heerlijke personages, echt hardop lachen.
Even door de eerste aflevering heen komen, daarna wordt het echt leuk.
Backpack10 schreef:
16-01-2022 21:34
Mijn absolute tip voor nu is Superstore! Het wordt echt met de aflevering leuker, en heerlijke personages, echt hardop lachen.
Even door de eerste aflevering heen komen, daarna wordt het echt leuk.
Ik vond er echt geen ruk aan. Echt van die Amerikaanse onderbroekenlol.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
16-01-2022 21:41
Ik vond er echt geen ruk aan. Echt van die Amerikaanse onderbroekenlol.
Ik vond het ook niks.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
16-01-2022 21:41
Ik vond er echt geen ruk aan. Echt van die Amerikaanse onderbroekenlol.
Het wordt beter. Ik had dat ook met The Office, je moet even wennen aan de stijl en de karakters.
Ik heb zelf net aflevering 1 van seizoen 3 van After life gekeken, dat is ook weer even inkomen.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
16-01-2022 22:19
Het wordt beter. Ik had dat ook met The Office, je moet even wennen aan de stijl en de karakters.
Ik heb zelf net aflevering 1 van seizoen 3 van After life gekeken, dat is ook weer even inkomen.
Bij Superstore ben ik halverwege seizoen 2 afgehaakt. Echt grappig wordt het niet.
After life vind ik geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Pelle schreef:
16-01-2022 22:27
Bij Superstore ben ik halverwege seizoen 2 afgehaakt. Echt grappig wordt het niet.
After life vind ik geweldig.
Smaken verschillen. Superstore is een van de weinige series waar ik hardop om moet lachen.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
16-01-2022 20:02
Nah lekker zo'n dooie mus ;-D
;-D misschien als we allemaal een verzoek indienen? Klinkt helemaal in mijn straatje.
Alle reacties Link kopieren
Pelle schreef:
16-01-2022 22:31
;-D misschien als we allemaal een verzoek indienen? Klinkt helemaal in mijn straatje.
Vind ik dan weer zo'n gedoe :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
KamilleT schreef:
16-01-2022 22:19
Het wordt beter. Ik had dat ook met The Office, je moet even wennen aan de stijl en de karakters.
Ik heb zelf net aflevering 1 van seizoen 3 van After life gekeken, dat is ook weer even inkomen.
Het blijft slecht.
entertainment/netflix-deel-8/list_messages/486392


Vers topic!

Slotje op deze is gevraagd (via stafje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven