Entertainment alle pijlers

Netflix deel 8 [Spoilers zijn NIET toegestaan!]

16-01-2022 23:11 3014 berichten
Deel 8 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

En de link naar deel 7: entertainment/netflix-deel-7/list_messages/471619
Alle reacties Link kopieren
Onsjemeer schreef:
19-01-2022 13:02
Een film, The Guilty, met Jake Gyllenhaal vond ik spannend.
Daarnaast Mindhunters, jammer dat er geen nieuw seizoen meer wordt gemaakt.

Op Pathé thuis viel me op dat een hoop arthouse films (ook wel de wat bekendere) en documentaires gratis worden aangeboden.
De Deense versie van de Guilty vond ik beter.
Hoe werkt pathé dan met die gratis films? Ik zie het niet.
Alle reacties Link kopieren
@Utopia: ik heb een account, misschien maakt dat het verschil. Je betaalt echter per film (geen abo) dus je zou een account kunnen aanmaken om te zien of het zo werkt.
Ik wist niet dat the Guilty een remake was, die vind ik ook vaak beter. Amerikaanse makelij trek ik minder goed.

Vanavond trouwens begonnen aan de puppetmaster, een docu over een enorme oplichter. Bijzonder hoeveel invloed hij had/heeft over zijn slachtoffers. Ouders van kinderen afpakken etc
Alle reacties Link kopieren
Archive81 is wel heel erg creepy zeg, durfde gisteravond bijna mijn zetel niet uit te komen.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
20-01-2022 14:19
Archive81 is wel heel erg creepy zeg, durfde gisteravond bijna mijn zetel niet uit te komen.

Die serie is zo goed, echt een pareltje die zo af en toe voorbij komt.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
18-01-2022 18:05
TVP, maar ook een vraag.

Wat moet ik nu kijken?

Ik hou van horror/psychologische thrillers/fantasy (ben ook niet vies van een goed kostuumdrama a la The Crown/Downton Abbey)

Heb net Archive 81 uit en weet het even niet meer. Iemand aanraders? Land van herkomst/taal maakt me niet uit.

Manifest.
Ik kreeg van een collega de tip: Over water, zelf nog niet gezien.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
20-01-2022 15:02
Manifest.
Ik kreeg van een collega de tip: Over water, zelf nog niet gezien.
Ja Over Water gezien, erg goed vond ik!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Onsjemeer schreef:
19-01-2022 23:40
@Utopia: ik heb een account, misschien maakt dat het verschil. Je betaalt echter per film (geen abo) dus je zou een account kunnen aanmaken om te zien of het zo werkt.
Ik wist niet dat the Guilty een remake was, die vind ik ook vaak beter. Amerikaanse makelij trek ik minder goed.

Vanavond trouwens begonnen aan de puppetmaster, een docu over een enorme oplichter. Bijzonder hoeveel invloed hij had/heeft over zijn slachtoffers. Ouders van kinderen afpakken etc
Ik heb de app gedownload, ga eens kijken. Ik kan de Deense versie Den Skyldige helaas niet meer vinden. Puppetmaster lijkt mij ook wel wat.
Begonnen met Archive 82. Leuk, beetje Kubrick stijl.
Ik kijk Cheer, opvallend hoeveel van die kinderen tattoos hebben.
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
20-01-2022 15:02
Manifest.
Ik kreeg van een collega de tip: Over water, zelf nog niet gezien.
Super Vlaamse serie, was hier enkele jaren geleden op tv. Wist niet dat die op Netflix stond, mss kijk ik nog eens.
Nog steeds aan het wachten op seizoen 3 van Undercover trouwens...
Heerlijke film The royal treatment

Simpel maar vermakelijk, feelgood film
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
21-01-2022 19:42
Begonnen met Archive 82. Leuk, beetje Kubrick stijl.
Wij zijn ook begonnen, tot nu toe spannend, apart en kijkt goed weg.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik lees hier vaak mee zonder te reageren. En heb al veel goede dingen voorbij zien komen.
Misschien kunnen jullie mij adviseren over het volgende?

Ik kijk nu ‘the legacy’. Maar ben nu in afl 3 en merk dat ik niet blijf kijken. Terwijl ik de sfeer wel prettig vind. Is het de moeite waard om door te kijken of wordt het hem dan niet meer? Kan ook te maken hebben met dat ik net een wat ongedurig weekje heb (onrustig, snel afgeleid etc).
maasje wijzigde dit bericht op 22-01-2022 21:59
Reden: Niet lekker lopende zin
10.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Archive 81 af, nu The Silent Sea. Koreaans, interessant gegeven maar weet het nog niet helemaal te plaatsen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
20-01-2022 14:19
Archive81 is wel heel erg creepy zeg, durfde gisteravond bijna mijn zetel niet uit te komen.
Heb op random afspelen geklikt en nu ben ik bezig met de eerste aflevering, maar ik vind het nu al .. heel spannend! Brr.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
21-01-2022 19:42
Begonnen met Archive 82. Leuk, beetje Kubrick stijl.
Seizoen 2? :mrgreen:
...
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
22-01-2022 08:54
Super Vlaamse serie, was hier enkele jaren geleden op tv. Wist niet dat die op Netflix stond, mss kijk ik nog eens.
Nog steeds aan het wachten op seizoen 3 van Undercover trouwens...
Die staat er toch allang op....?
...
Alle reacties Link kopieren
Utopia2016 schreef:
19-01-2022 19:06

Hoe werkt pathé dan met die gratis films? Ik zie het niet.
Is dat altijd zo, die gratis films? Nu nog steeds? Want in december hadden ze een speciale actie :
De gehele maand december zullen er films als cadeautje gratis 24 uur lang beschikbaar zijn.
.
AeonOfWinter schreef:
18-01-2022 18:05
TVP, maar ook een vraag.

Wat moet ik nu kijken?

Ik hou van horror/psychologische thrillers/fantasy (ben ook niet vies van een goed kostuumdrama a la The Crown/Downton Abbey)

Heb net Archive 81 uit en weet het even niet meer. Iemand aanraders? Land van herkomst/taal maakt me niet uit.
Snowpiercer!
Koffieverkeerd schreef:
23-01-2022 00:41
Snowpiercer!
Wat is de hype? Ik vond het slecht en saai.
Alle reacties Link kopieren
Gizmoreturns schreef:
22-01-2022 20:22
Heerlijke film The royal treatment

Simpel maar vermakelijk, feelgood film
Die heb ik gisteravond met mijn twaalfjarige gekeken, idd vermakelijk niemendalletje.
Alle reacties Link kopieren
Iemand Ultraviolet gezien? Ik heb hem in mijn lijst staan, maar weet niet of het iets is. De trailer is wel al veelbelovend.
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
23-01-2022 00:28
Die staat er toch allang op....?
Nee in B niet en las dat het nog lang kan duren... Is hier op gewone tv geweest met 1 aflevering per week
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
23-01-2022 10:52
Nee in B niet en las dat het nog lang kan duren... Is hier op gewone tv geweest met 1 aflevering per week
Wat stom zeg.
...
ruma1999 schreef:
23-01-2022 10:43
Iemand Ultraviolet gezien? Ik heb hem in mijn lijst staan, maar weet niet of het iets is. De trailer is wel al veelbelovend.
Die ken ik nog niet, ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven