Entertainment alle pijlers

Netflix deel 9 en spoileren NIET toegestaan

14-10-2023 15:24 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 9 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

Link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-8-spoilers-z ... #p34986816
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 17-10-2023 12:00
31.36% gewijzigd
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
ZeroRose schreef:
27-11-2025 21:24
Stranger Things is weer begonnen! :cheer2:
En wat is het weer geweldig!
Look me in the eyes and tell me what you see.
Mr Mercedes en Absentia heb ik al jaren geleden gezien.

Supergoede series beide maar ik begrijp niet zo goed waarom Netflix ineens oude(re) series aankoopt.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Ik kan echt niks leuks meer vinden op Netflix en vraag me steeds vaker af waarom ik nog een abonnement heb.
Ik heb de 4-delige docu serie gekeken over Sean Combs (P-diddy): The reckoning. De serie is gemaakt door 50-cent. Het is wel een verhaal hoor. Ik durf hier niet veel te zeggen, maar ik vond het ontluisterend.
Lilli_Vanilli schreef:
02-12-2025 22:50
Ik kan echt niks leuks meer vinden op Netflix en vraag me steeds vaker af waarom ik nog een abonnement heb.

Dan ga je toch een poosje vreemd?
Mag.

Maar eerst nog Noorse, Zweedse en Deense series en films kijken. Zo leuk!
Zoek eens een andere hobby
Hakika schreef:
03-12-2025 00:27
Ik heb de 4-delige docu serie gekeken over Sean Combs (P-diddy): The reckoning. De serie is gemaakt door 50-cent. Het is wel een verhaal hoor. Ik durf hier niet veel te zeggen, maar ik vond het ontluisterend.
Die wil ik ook nog zien.

Een paar weken terug, Klem gekeken, wat een fantastische serie. Was ook op Bnn Vara te zien een aantal jaren terug maar had dat toendertijd gemist.
Hakika schreef:
03-12-2025 00:27
Ik kom er niet doorheen.
ik ben gister begonnen, eerlijk ik heb hem altijd een rare vogel gevonden, ken de man niet maar ik had kreeg altijd het gevoel dat hij niet te vertrouwen is.

veel dingen vallen wel op zijn plek
Relax we're all crazy, it's not a competition
Explorista schreef:
03-12-2025 16:31
Dan ga je toch een poosje vreemd?
Mag.

Maar eerst nog Noorse, Zweedse en Deense series en films kijken. Zo leuk!
Klopt, een keer een scheve schaats is geen ramp;-)
Scandinavische series, ja heerlijk! Maar heb er al veel gezien.
Ga nog eens neuzen.
Lilli_Vanilli schreef:
02-12-2025 22:50
Ook zo, maar dan soms komt er ineens iets wat ik toch wil zien. Nu nog even het slot van Outlander uitkijken en vaak komt er in de kerstvakantie ook wel weer wat nieuws. Ik overweeg al een tijdje HBO+ maar wil ze niet allebei. Op Disneyplus zijn ook veel goede series, maar die hebben we al.
Ik ga The Holdovers kijken.
Film uit 2023, maar ziet eruit als een nostalgische film.

Wie ook?
Zoek eens een andere hobby
Absentia en The beast in me, beide goede en spannende series. Ben nog met beide bezig, maar ik vermaak me er uitstekend mee. Aanraders dus.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
Ik heb gisteren Ballad of a small player met Colin Farrell en Tilda Swinton gekeken. Beter dan verwacht (op basis van de score op IMDB).
Ik ben nu pas in de stemming voor the sandman seizoen 2.
Ik vind het wel gaaf weer.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Sean Combs The Reckoning. Ontluisterend.
We only know what it's been. What about what it could be?
Verkeerde topic.
Ik ben gisteren begonnen met Hunters, met Al Pacino. Ik heb gisteren 4 afleveringen gekeken en zit er helemaal in.
Toch nog iets leuks gevonden: Legenden
KamilleT schreef:
05-12-2025 22:37
Ook zo, maar dan soms komt er ineens iets wat ik toch wil zien. Nu nog even het slot van Outlander uitkijken en vaak komt er in de kerstvakantie ook wel weer wat nieuws. Ik overweeg al een tijdje HBO+ maar wil ze niet allebei. Op Disneyplus zijn ook veel goede series, maar die hebben we al.
Zou eigenlijk fijn zijn als er een abonnement zou zijn, waar alle aanbieders inzitten.
Je kan je abonnement gewoon stopzetten. Kleine moeite en je geschiedenis blijft bewaard (bij Netflix 6 maanden geloof ik).

Ik wissel regelmatig, betaal nooit voor 2 tegelijk want zoveel kan ik toch niet kijken.
Lilli_Vanilli schreef:
07-12-2025 14:38
Zou eigenlijk fijn zijn als er een abonnement zou zijn, waar alle aanbieders inzitten.
Warner Bros is overgenomen door Netflix, dus HBO zal wel door hun opgeslokt worden. Gaat mijn lifetime korting.
Look me in the eyes and tell me what you see.
Nyx• schreef:
07-12-2025 17:41
Warner Bros is overgenomen door Netflix, dus HBO zal wel door hun opgeslokt worden. Gaat mijn lifetime korting.
Oeh, wel heel jammer voor jou inderdaad dan, maar ik kan daar wel blij van worden 😇. Ik mag van mezelf geen extra abonnement meer op een andere streamingdienst en er zijn meerdere series op HBO die ik wel graag wil zien..
Hier staat Secret Santa op. Weer eens wat anders.
Appletje schreef:
06-12-2025 19:58
Ik heb gisteren Ballad of a small player met Colin Farrell en Tilda Swinton gekeken. Beter dan verwacht (op basis van de score op IMDB).
Echt waar? Ik kwam er niet doorheen. Het ging echt over niks.
Nog meer Kerst met Diane Keaton in the Family stone. Echt leuk.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven