Entertainment alle pijlers

Netflix. Love is blind (met spoilers)

22-02-2020 10:21 153 berichten
Wie kijkt er ook naar ‘Love is blind’ op Netflix?
In dit topic zijn spoilers toegestaan.

Gelijk de eerste spoiler.
De koppels zijn:
Lauren & Cameron
Damian & Giannina
Kelly & Kenny
Barnett & Amber
Mark & Jessica

Carlton and Diamond
Alle reacties Link kopieren
Giannina , Amber en Jessica, wat een hysterische vrouwen zeg. Zo in control en over analyserend en overheersend. Niet leuk. Arme Kenny vooral. Kelly houdt m zo aan het lijntje.
Van Amber kreeg ik echt kromme tenen hoor. Zo overdreven. Ben nu aan het kijken, ik hoop maar dat ze niet dronken wordt op haar bruiloft. Of dat ze Barnett bespringt waar iedereen bij is.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat Kelly het wel heel netjes heeft gedaan. Maar wat een leuke vent die Kenny, leuke families ook van beide kanten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een teleurstellende aflevering.
Ik heb me zo geergerd aan Jessica. Die vindt nooit een man.
En Kelly, ik snap er niks van.

Lauren en Cameron, heel leuk stel. Ik hoop echt dat hun huwelijk slaagt.

Amber en Barnett, ik geloof nooit Dat dit stand houdt.
Dat Barnett ja zei. Ik snapte dat echt niet. Hoe zit het met die schulden?! Ik hoop dat dit niet gesplitst wordt voor hem.
Ikkuz schreef:
28-02-2020 15:30
Dat Barnett ja zei. Ik snapte dat echt niet. Hoe zit het met die schulden?! Ik hoop dat dit niet gesplitst wordt voor hem.
Hier zullen toch ook fikse huwelijkse voorwaarden worden opgesteld?
Ik vraag me af of er wel echt voor de wet getrouwd is. Of alleen maar voor de camera, met een acteur als ambtenaar van de burgerlijke stand.
Alle reacties Link kopieren
Jessica, Amber en Giannina - enge vrouwen. Van die bunny boilers.
Ja, Lauren en Kelly leken een stuk oprechter.
Kennelijk duurde de geheimhoudingsplicht tot de uitzending met de huwelijken. Sinds gisteren staat er een aantal filmpjes op YouTube met interviews met de stellen.

Spoilers:
Damian en Giannina zijn nog steeds samen. Had ik niet verwacht.
En Lauren heeft naar mijn idee een voller gezicht dan eerst. Zou er een liefdesbaby op komst zijn van haar en Cameron?


Moeten spoilers trouwens nog steeds in het wit?
AnnaMarianna schreef:
28-02-2020 16:20
Moeten spoilers trouwens nog steeds in het wit?
Nee joh, we gaan weer lekker in het zwart spoileren.
Ik ben bij aflevering 5. Jeetje wat is die Jessica een zeikerd zeg, constant aan het analyseren en voor zichzelf aan het goedpraten terwijl al zo duidelijk is dat er geen chemie is van haar kant uit. Vindhet echt zielig voor Mark.
Alle reacties Link kopieren
Jessica begon al lekker hypocriet. Helemaal over de zeik dat Barnett aan het twijfelen was. Vervolgens zelf de rest van de serie aan het twijfelen/Mark aan het lijntje houden.
Maktub schreef:
28-02-2020 21:25
Jessica begon al lekker hypocriet. Helemaal over de zeik dat Barnett aan het twijfelen was. Vervolgens zelf de rest van de serie aan het twijfelen/Mark aan het lijntje houden.

Ze is gewoon verliefd op barnett, denk ik.
Tiana_76 schreef:
28-02-2020 15:33
Hier zullen toch ook fikse huwelijkse voorwaarden worden opgesteld?
Daar ben ik wel benieuwd naar. Jammer dat zij dat niet laten zien.
Voor Amerikaanse begrippen is die studieschuld volgens mij nog niet eens zo heel hoog, gemiddeld ligt het bijna 2 keer zo hoog. Ik vind het juist wel goed dat ze dit soort dingen samen bespreken, genoeg stellen die dat niet van tevoren doen.
Alle reacties Link kopieren
Ben gister begonnen met kijken, zit nu in de 3de aflevering.

moet eerlijk zeggen dat ik soms met opgetrokken wenkbrauwen zit, serieus na 4 dagen vliegen de I-love-you's je om de oren.

vind Lauren & Cameron een leuk stel, alleen wordt meteen de nadruk gelegd op het hele interraciaal koppel (wat anno nu doodnormaal zou moeten zijn) .

Gianna & Jessica zitten in mijn irritatie zone
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
01-03-2020 11:31
vind Lauren & Cameron een leuk stel, alleen wordt meteen de nadruk gelegd op het hele interraciaal koppel (wat anno nu doodnormaal zou moeten zijn) .

Ja, ze zijn lief samen.

3 afleveringen gezien. Je hebt dus al de aanzoeken en de ontmoetingen gezien.
Alle reacties Link kopieren
Net op YouTube het entertainment tonight interview gezien met Amber en Barnett. En ik vind Amber daarin gewoon een stuk sympathieker dan in de serie.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
01-03-2020 12:34
Net op YouTube het entertainment tonight interview gezien met Amber en Barnett. En ik vind Amber daarin gewoon een stuk sympathieker dan in de serie.

Ja, vond ik ook. En vond ik ook van Giannina (ook in interview van ET). Beiden een stuk normaler, minder hysterisch.
AnnaMarianna schreef:
01-03-2020 12:43
Ja, vond ik ook. En vond ik ook van Giannina (ook in interview van ET). Beiden een stuk normaler, minder hysterisch.
Misschien allebei vergeten hun medicatie in hun koffers te doen? :proud:
-
Alle reacties Link kopieren
AnnaMarianna schreef:
01-03-2020 12:43
Ja, vond ik ook. En vond ik ook van Giannina (ook in interview van ET). Beiden een stuk normaler, minder hysterisch.
Die net gekeken en helemaal eens.

Heb trouwens het idee dat Jessica is ondergedoken, want daar kan ik niks van vinden.

Kelly en Kenny ook niet, maar die waren vast niet spannend genoeg voor interviews :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
01-03-2020 12:47
Misschien allebei vergeten hun medicatie in hun koffers te doen? :proud:
Die kanten die ze in de serie laten zien hebben ze natuurlijk ook, maar de serie geeft het idee dat dat continu is. Terwijl dat waarschijnlijk niet zo is.

Overigens geeft Amber ook uitleg over haar studieschuld en waarom ze die nog niet aflost.
Ze was net uit een depressie door haar abortus en daardoor was ze dus ook nog niet in staat om voldoende te werken.
En Barnett had ook studieschuld, waar geen aandacht voor was.
Met die context lijkt ze veel minder de freeloader zoals ze werd neergezet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Tiana_76 schreef:
01-03-2020 12:47
Misschien allebei vergeten hun medicatie in hun koffers te doen? :proud:

Ik vind deze opmerking eerlijk gezegd nogal stigmatiserend voor mensen met een psychische aandoening.
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
01-03-2020 11:49
Ja, ze zijn lief samen.

3 afleveringen gezien. Je hebt dus al de aanzoeken en de ontmoetingen gezien.
Yes Ben nu waar ze in Mexico zijn en Carlton doet alsof hij ghetto is :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven